«Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές των επιχειρήσεων προς τους καταναλωτές» αποτελεί κάθε πράξη, παράλειψη, τρόπος συμπεριφοράς ή εκπροσώπησης, εμπορική επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένης της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, ενός εμπορευομένου, άμεσα συνδεόμενη με την προώθηση, πώληση ή προμήθεια ενός προϊόντος σε καταναλωτές, όταν είναι παραπλανητική ή επιθετική.
Η οδηγία 2005/29/ΕΚ για τις Αθέμιτες Εμπορικές Πρακτικές των επιχειρήσεων προς τους καταναλωτές στην εσωτερική αγορά θεσπίζει κοινούς κανόνες στα Κράτη - Μέλη της Ε.Ε., προκειμένου οι Ευρωπαίοι καταναλωτές να έχουν την ίδια προστασία από επιθετικές και παραπλανητικές πρακτικές οπουδήποτε και αν συναλλάσσονται, στον τόπο τους ή σε άλλη χώρα της Ε.Ε., ή στις αγορές τους μέσω διαδικτύου
και αν δεν μιλαμε για παραπλανηση περι συλεκτικοτητας και ανοδου αξιας υπαρχουν και αλλες παραγραφοι......
ευχομαι η κοπελα σου να ευχαριστηθηκε το απροσμενο δωρο, τοσο εσυ στεναχωρηθηκες με την ολη κατασταση
http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=47περισοτερα στο λινκ για να μην σας πιανουνε κωτσους οι διαφοροι εμποροι αντιπρωσωποι και τα σχετικα
καλο βραδυ σε ολους