Όπως και να το κάνουμε, ανεξάρτητα από την αγοραστική δύναμη του Έλληνα, η κάθε εταιρία δεν μπορεί να ρίξει τις τιμές της, κάτω από κάποιο όριο..
Ακόμα και στην Αλβανία (ας πούμε..), το Rolex, θα κοστίζει σχεδόν όσο κι εδώ.. (αν υπάρχει κατάστημα εκεί αυτής της φίρμας, ή κάποιας άλλης)
Ούτως ή άλλως, οι ''μεσαίες'' και οι μάρκες ΥΩ, απευθύνονται συνήθως στον μέσο (οικονομικά) Έλληνα και πάνω, ο οποίος (σε ένα μικρό έστω ποσοστό) έχει την..''κουλτούρα'' να εκτιμήσει , αλλά και τα χρήματα, για να αγοράσει ένα καλό ρολόι.
Με λίγα λόγια απευθύνονταν και απευθύνονται σε λίγους, ένα μεγάλο ποσοστό των οποίων, έχει τα χρήματα (ακόμα...)
Αυτό ήταν και αυτό θα είναι το κοινό τους..