Αποστολέας Θέμα: Διαφυγη στο μελλον  (Αναγνώστηκε 69495 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #220 στις: Ιούνιος 10, 2009, 03:06:09 μμ »
Φιλε  george
οι παρατηρησεις σου ειναι  ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΕΣ. Πριν πουμε ομως για μειονεκτηματα ,θα ηθελα να δουμε πρωτα τα πλεονεκτηματα αυτου του ιδιαιτερου escapement.
Κατ αρχην ειναι  direct impulse που σημαινει εξοικονομηση ενεργειας. Δευτερον το impulse μεταδιδεται με ΚΡΟΥΣΗ πανω στο impulse jewel οπως ακριβως συμβαινει στα co-axial και AP,και οχι με ΤΡΙΒΗ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ οπως στο κλασικο swiss esc.
Αυτο εχει σαν συνεπεια να μην χρειαζεται λιπανση (τουλαχιστον πανω στο impulse jewel,για την επαφη πειρου-pallet jewel του αξονα
δεν βαζω το χερι μου στη φωτια).
Τελος ,και αυτο ειναι το σημαντικοτερο η στιγμιαια επαφη του πειρου με το pallet jewel του αξονα (που αντιστοιχει σ ενα ελαχιστο  angle of lift) σημαινει οτι η ταλαντωση του balance δεχεται ελαχιστοτατη παρενοχληση απο εξωτερικους
παραγοντες. Ετσι το ρολοι παρουσιαζει εξαιρετικη ακριβεια ,για την οποια αλλωστε ηταν φημισμενα και τα ναυτικα χρονομετρα απο τα οποια προερχεται.
Με δυο λογια προκειται για ενα εξαιρετικα ακριβες, αποδοτικο και χωρις λιπανση escapement που με την "ευγενη"
καταγωγη του δικαιολογει και τη χρηση του σ ενα ρολοι του επιπεδου του JLC A TRIPTYCH!

Εχει ομως ,οπως επεσημανες και μειονεκτηματα...
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #221 στις: Ιούνιος 10, 2009, 09:43:29 μμ »
 george,
   εγω θα σου  αραδιασω και τα μειονεκτηματα ,και αποφασισε μονος σου αν θα το αγορασεις (απ οτι ξερω υπαρχουν ακομα μερικα κομματια διαθεσιμα).
Πρωτον υπαρχει impulse μονο κατα τη μια φορα, οπως στο ΑΡ, πραγμα που θεωρητικα κανει το ρολοι πιο επιρρεπες σε positional errors .
Δευτερον και σημαντικοτερο : οπως συνεβαινε και στα ναυτικα χρονομετρα το esc.αυτο ειναι καπως ευαισθητο σε κραδασμους και δονησεις. Αυτο γινεται γιατι δεν υπαρχει safety roller ,οπως στα esc. που εξετασαμε μεχρι τωρα, ωστε να εμποδιζεται το ξελοκαρισμα σε ακραιες συνθηκες. Το ρολο αυτο παιζει τωρα το σπειροειδες ελατηριο που φροντιζει να κρατα το ελλειπτικο jewel (που ειναι πανω στον αξονα) ,σε επαφη με τα δοντια του esc. wheel.
Αν το ελατηριο ειναι "μαλακο" , δεν υπαρχει  ικανοποιητικη προστασια και με το παραμικρο τρανταγμα ο τροχος διαφυφης μπορει να ξελοκαρει. Αν γινει πολυ "σκληρο" το προβλημα διορθωνεται ομως  το balance
καταναλωνει πολλη ενεργεια προκειμενου να μετακινησει τον αξονα απο τη θεση ισσοροπιας του, (πραγμα που συμβαινει και κατα τις δυο φορες περιστροφης , με το χτυπημα του πειρου πανω στο pallet jewel του αξονα)
Ετσι το συστημα γινεται πολυ λιγοτερο "αποδοτικο" με μικροτερο power reserve.
Απαιτειται λοιπον να βρεθει η χρυση τομη και η JLC ισχυριζεται οτι το esc. εχει περασει ολα τα αντικραδασμικα τεστ με εξαιρετικη επιτυχια.(συμφωνα με την εταιρεια)
Το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι το συστημα οπως παρατηρησες ειναι αρκετα πολυπλοκο ενω καταλαμβανει και ενα σεβαστοτατο ογκο. ΕΙναι ενα esc. που σιγουρα δεν μπορει να χρησιμοποιηθει με μαζικη παραγωγη σε "regular watches" και ειναι καταδικασμενο να αποτελει την βιτρινα σε ρολογια πολυτελειας η επετειακα μοντελα. Μια βιτρινα ομως, που κρυβει μεσα της και πολλη ουσια αφου προκειται χωρις αμφιβολια για κατι εξαιρετικο .
Αν θα το ηθελα;;  Σαν τρελλος . Ειναι ενας μηχανισμος -κοσμημα που συνδιαζεται ταυτοχρονα με ενα υπεροχο και μελετημενο tourbillon.
Μοναδικο escapement υψηλης ακριβειας που δεν θα το συναντησεις ουτε στα ακριβοτερα μοντελα της ΥΩ.
(καθολου παραξενο οταν απο πισω κρυβεται ενας κατασκευαστης του βεληνεκους της JLC! )

Τι λετε εσεις;;;
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13076
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #222 στις: Ιούνιος 11, 2009, 10:18:48 μμ »
Τι λετε εσεις;;;
εαν τα νεα αυτα συστηματα διαφυγης εχουν ολα ,λιγο η πολυ εμπνευση απο τα ναυτικα χρονομετρα,ποιο ειναι αυτο που εκανε την πιο επιτυχημενη μεταφορα σε ενα πολυ μικροτερο ρολοι χειρος?

εγω θα ελεγα το ΑΡ ;D

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #223 στις: Ιούνιος 12, 2009, 03:15:26 μμ »
Τι λετε εσεις;;;
εαν τα νεα αυτα συστηματα διαφυγης εχουν ολα ,λιγο η πολυ εμπνευση απο τα ναυτικα χρονομετρα,ποιο ειναι αυτο που εκανε την πιο επιτυχημενη μεταφορα σε ενα πολυ μικροτερο ρολοι χειρος?

εγω θα ελεγα το ΑΡ ;D

Mois aussi , monsieur george
Μεταφραση: κι εγω επισης ,κυριε george
Αν και θαυμαζω απεριοριστα το JLC ,τελικα νομιζω θα αγοραζα το AP
Σιγουρα ομως οτι και να παρεις ,δεν θα βγεις χαμενος απ αυτες τις δυο εταιρειες!
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13076
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #224 στις: Ιούνιος 12, 2009, 03:19:05 μμ »
http://www.mywatch.gr/index.php/topic,4459.0.html

ποια η γνωμη σας γι αυτο? ;D