Πριν κανένα μήνα (11/1/2009) έκανα μια παραγγελία στο ολανδικό watchunique. Το ρολόι ήταν ένας χρονογράφος seagull 1963. Oι δυο λόγοι για τους οποίους αποφάσισα να γράψω 2 κουβέντες ήταν το κακό shipment και η πολύ καλή συμπεριφορά του αρμόδιου του καταστήματος (Ivo).
Θεωρώ τα μεταφορικά πανάκριβα ειδικά από χώρα μέλος της ΕΚ. 25 euro + Φ.Π.Α. Η εταιρία curier που χρησιμοποιούν η ΤΝΤ. Στις 29 Ιανουαρίου όχι μόνο δεν είχε φτάσει το ρολόι αλλά και δε μπορούσα να βρω καμμία πληροφορία στο site της ΤΝΤ.
Επικοινώνησα με email με το κατάστημα, μου είπαν πως ίσως χάθηκε το δέμα και πως θα μου έστελναν αυθημερόν ένα νέο ρολόι και σαν "αποζημίωση" θα έστελναν και το διάφανο πίσω καπάκι αξίας 30 ευρώ.
Το ορολόι έφτασε μόλις σήμερα και όντως είχε και το extra καπάκι.
ΥΓ Ξέρω ότι οι γενικεύσεις είναι λάθος, αλλά σε δέκα περίπου online αγορές, όσες φορές ψώνισα από κινέζο ή "Σιγκαπουριώτη" είχα ταχύτατη και αξιόπιστη παράδοση. Οι ευρωπαίοι πάλι (Γερμανοί και Ολανδοί) άστα να πάνε....
Ευχριστούμε πολύ για την ενημέρωση! Έχεις απόλυτο δίκιο για την υπερβολική χρέωση στα μεταφορικά.
Μια τακτική που εφαρμόζω εγώ στις online αγορές είναι να ζητάω πάντα με mail να μου το στείλουν με απλό ταχυδρομείο αλλά signed for (συστημμένο). Δεν έχω χάσει τίποτα με αυτόν τον τρόπο, πάω μόνος μου και παραλαμβάνω από το ταχυδρομείο μόλις έρθει η ειδοποίηση, και τα έξοδα είναι πολύ λογικά.
Αυτή τη μέθοδο χρησιμοποιώ σε όλες μου τις αγορές από το διαδύκτιο, όχι μόνο για ρολόγια, και μέχρι στιγμής δεν την έχω πατήσει. (φτου φτου)