Από την προσωπική μου εμπειρία, η χρήση εταιριών courier (για διακίνηση εκτός EU) είναι σίγουρη συνταγή για πληρωμή δασμών (είχα πρόσφατα πικρή εμπειρία με ένα gunny stap - θα αναφερθώ όμως σ'αυτό αλλή στιγμή).
Είχα πεί σε κάποιο post στιγμή ότι θα αναφρεθώ σ' αυτό (απλά περίμενα την παραλαβή). Η ιστορία εν ολίγοις έχει ως εξής:
Πριν δύο μήνες περίπου έκανα μια online παραγγελία στον Peter Ganni (Gunny Straps). Τρείς εβδομάδες μετά έλαβα ένα συστημένο τηλεγράφημα
από μια εταίρια courier η οποία, με ειδοποιούσε με αυτόν τον τρόπο, να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί τους. Στην επικοινωνία μας με ενημέρωσε ότι ένα δέμα μου έπερεπε να εκτελωνισθεί και ότι αυτό θα έπρεπε ή να το κάνω μόνος μου (πληρώνοντας ένα ποσό στην εταιρία σύν τους δασμούς συν μια μέρα στο αεροδρόμιο - μια μέρα είχε χαραμισθεί ήδη στο ταχυδρομείο για την παραλαβή του συστημένου τηλεγραφήματος
) ή να το κάνουν αυτοί με δικό τους εκτελώνιστη (πληρώνοντας ένα ποσό στον εκτελώνιστη συν τους δασμούς). Απάντησα ότι δεν ήμουν διατεθημένος να κάνω τίποτε από
τα δύο μιας και η συνολική επιπλέον δαπάνη υπερέβενε κατα πολύ την αξία του προϊοντος. Ενημέρωσα επίσης τον πωλητή για τις
προθέσεις μου ο οποίος προθυμοποιήθηκε να μου φτιάξει ένα καινούργιο λουράκι και να το στείλει μέσω απλού ταχυδρομείου, ΔΩΡΕΑΝ!!!.
Τελικά το λουράκι ήρθε την Μ. Πέμπτη (και παρεμπιπτόντως είναι φανταστικό). Τα οποιαδήποτε συμπεράσματα για την αντιμετώπιση κάποιων εταιριών και κάποιων πωλητών σε online αγορές, δικά σας.
Συγνώμη για το μεγάλο post. Καλή Ανάσταση σε όλους.