Και όμως η κατάσταση είναι για εκπομπή του Χαρδαβέλα:
1) Στην αρχή το ρολόϊ "έτρεχε" λίγο. Τώρα κρατάει μία χαρά χρόνους. ΟΚ αυτό είναι φυσιολογικό απ΄όσο ξέρω.
2) Απ΄όταν πρωτοέγραψα για την μικρή μετακίνηση της στεφάνης, δεν έχει ξανακουνηθεί ούτε χιλιοστό. Μάλιστα την πηγαίνω και σε άλλες θέσεις για 2-3 ημέρες, αλλά και πάλι δεν κουνιέται ρούπι...
Ή έκαναν πουλάκια τα μάτια μου ή το ρολόϊ διαθέτει Artificial Intelligence και είναι αυτοεπισκευαζόμενο !!!
I rest my case
Χμμμμ, τελικά μουλάρωσα και πήγα το LLD για τσεκ. Διότι παρατήρησα ότι πάλι μετατοπιζόταν (ελάχιστα) η εσωτερική στεφάνη.
Αυτή τη φορά έβαλα σε εφαρμογή το plan B, δηλαδή πήγα εκεί που το είχα αγοράσει.
Το έστειλαν οι άνθρωποι στην αντιπροσωπεία και σήμερα (έπειτα από γραπτό μήνυμα που μου έστειλαν) πήγα να το πάρω.
Παίρνω το ρολόϊ, παίρνω και ένα σακουλάκι με 2-3 ανταλλακτικά μέσα (προφανώς αυτά που αφαίρεσαν) και κάνω ένα τσεκ να δω αν όλα βαίνουν καλώς.
Αμ δε....
Αυτή τη φορά αφού έβαζα την εσωτερική στεφάνη εκεί που ήθελα, πιέζοντας μετά την κορώνα για να τη βιδώσω, μετακινιόταν μαζί και η εσωτερική στεφάνη !!!! Προφανώς κάποια παπαριά είχαν κάνει στο service.
Οπότε το LLD πηγαίνει πάλι πίσω.
Το ερώτημα μου όμως είναι το εξής: Ποιός τεχνίτης (ή "τεχνίτης") παρέδωσε το ρολόϊ και έκρινε ότι είναι ΟΚ; Το έλεγξε; Δεν έκανα κανένα σοβαρό τεστ, ένα απλό κοίταγμα έκανα και είδα ότι υπάρχει πρόβλημα. Αυτός δεν το είδε;
Κοινώς, πλάκα μου κάνουν;
Τέλος πάντων. Backup ρολόϊ υπάρχει, υπομονή έχω, αλλά εάν πλέον μου ξαναέρθει το ρολόϊ επισκευασμένο και δε δουλεύουν όλα...ρολόϊ (!), μάλλον με βλέπω να ξαναπηγαίνω ο ίδιος στο Swatch Group και να απευθύνομαι σε άλλο επίπεδο.
Οψόμεθα