"
Λέω να πείσω τον εαυτό μου ότι είχα το HAMILTON και ο Άγιος Βασίλης θα μου φέρει το Legend Diver "
Μπράβο για το χιούμορ! Είναι η καλύτερη μέθοδος για να ξεπερνά κανείς τέτοια θέματα..
Εναλλακτικά, είναι γνωστό ότι, μπορεί κανείς να ζητήσει αντικατάσταση του ελαττωματικού ρολογιού με καινούργιο, επιστροφή των χρημάτων του κλπ.
Εκείνο που μάλλον, με αφορμή τη συγκεκριμένη περίπτωση, αξίζει να αναφερθεί είναι ότι αν ο πωλητής δεν 'συμμορφωθεί' και ο αγοραστής το 'τραβήξει', η υπόθεση καταλήγει στα δικαστήρια και συγκεκριμένα, λόγω ποσού, στο τοπικά αρμόδιο Ειρηνοδικείο.
Εκεί, θα εκδικασθεί με τη διαδικασία των μικροδιαφορών η οποία σήμερα καλύπτει απαιτήσεις μέχρι 20.000 ευρώ, δηλαδή αφορά την συντριπτική πλειοψηφία των αγοραζόμενων ρολογιών.
Τι σημαίνει αυτό;
Εκτός από διάφορα άλλα δικονομικά (που τα περισσότερα, ούτως ή άλλως, είναι προς όφελος του διαδίκου) σημαίνει ότι η απόφαση που θα εκδοθεί ΔΕΝ 'σηκώνει' έφεση...
Σημαίνει, με απλά λόγια, ταχύτητα και ότι μέχρι να έχουμε δικαστικό αποτέλεσμα δεν χρειάζεται το μοντέλο του ελαττωματικού ρολογιού μας να έχει γίνει vintage..
Αν -υποθετικά μιλώντας- αποφασίζαμε όλοι οι αγοραστές που μας 'πέφτουν' ελαττωματικά ρολόγια να κυνηγάμε το θέμα μέχρι τέλους, τότε, είναι αρκετά πιθανό μέσα σε ελάχιστα χρόνια να καταφέρναμε να αλλάξουμε και τη συμπεριφορά των εταιρειών απέναντί μας.
Ασφαλώς, για ρολόγια αξίας μέχρι κάποιου ύψους, καλύτερο είναι να συμβιβάζεται κανείς με διάφορες λύσεις που μπορεί να του προτείνονται (όπως π.χ. επισκευή κλπ.).
Σε κάθε όμως περίπτωση, για να καταλήγουμε σε καλούς συμβιβασμούς, δεν πρέπει να μας είναι γνωστό και τι μπορούμε να πετύχουμε αν δεν συμβιβασθούμε;
(Το hamilton που λέγαμε για τα Χριστούγεννα -και που πήρες- το είδα χθες. Τις εντυπώσεις καλύτερα να τις βάλω στο σχετικό νήμα).
Φιλικά,
Σπύρος