Η αγορα ενος Rolex vintage ,με τα original parts πανω ,ειναι μια πολυ σπανια περιπτωση...θα πρεπει να το βρεις 1ο χερι και ο τυπος που θα στο πουλησει να ειναι και λιγο ασχετος,γιατι ενα τετοιο ρολοι ,χτυπαει τρελλες τιμες
Δεν ξερω,εαν ανηκεις σε αυτη την κατηγορια
Οσο πιο κοντα στην αρχικη του κατασταση ειναι το ρολοι,τοσο πιο δυνατο κομματι ειναι.Γιατι ενα vintage δεν το στρεσαρω?Γιατι τα χρονια δεν μετρανε μονο για τους ανθρωπους,αλλα και για τα ρολογια..καθε κομματι που θα υποστει ζημια και θα θελει αλλαγη,σε βαζει σε ενα διλημμα!ψαχνω καποιο αυθεντικο ανταλλακτικο ,30+ χρονων Η θα το παω στον επισημο να μου το αλλαξει με καινουργιο...αντε γεια!Εαν απο την χρηση στην θαλασσα δεχθει καποιο χτυπημα/χαρακια η κασα ,σου ευχομαι να ειναι επιφανειακο ,γιατι αλλιως στο γυαλισμα θε πρεπει να φανε αρκετο μεταλλο για να την επαναφερουν.ασε αμα χτυπησει στεφανη...θα βρεις οριτζιναλ Η τον τεχνιτη που κανει σερβις σε στεφανη?ειναι πολλοι λιγοι αυτοι οι τυποι ..για την αποκατασταση στεφανης απο ομεγα ,ενας απο αυτους,ηθελε 450 ευρω.πολυ καλη δουλεια βεβαια
Ειπες οτι αλλαξαν ολες τις φλαντζες και το ρολοι ηταν οκ.κανεις ομως δεν μπορει να σου εγγυηθει οτι και η κασα των 30 ετων θα ανταποκριθει το ιδιο καλα ,στο θαλασσινο νερο και τις υψηλες θερμοκρασιες.υπαρχει παντα το ρισκο να μπασει νερο.
Εαν εισαι απο τους λιγους τυχερους και το ρολοι το αγορασες του κουτιου,δεν θα επρεπε καν να μου μιλας για θαλασσα ...και μην μου πεις οτι θα σου βρει τα οριτζιναλ ανταλλακτικα η ρολεξ!εδω θα γελασω!!!