Αποστολέας Θέμα: ROLEX  (Αναγνώστηκε 4476679 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9620 στις: Μάρτιος 11, 2017, 07:37:17 μμ »
Τωρα το ειδα από αλλου.
Και παλι τιποτα. Παλι χωρις ρουλεμάν. Τρομπα είναι αυτοι οι τεχνικοι τους. Δεν τους εφτασε τοσο κραξιμο που εφαγαν στο παρελθον;
Ποσο μπροστα τελικα η JLC που τα ρουλεμάν της είναι κεραμικα.

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 15008
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9621 στις: Μάρτιος 11, 2017, 07:58:27 μμ »
Βίκτωρα πολύ κοντόφθαλμα μετράς τις αξίες!!!
Λογικό είναι το νεότερο στην αρχή να είναι πιο ακριβό (σαν ........ καονούργιο!!!).
Πίσω όμως έχει η αχλάδα την ουρά και με την πάροδο του χρόνου και μόλις το τμήμα μάρκετινγκ δώσει το ΟΚ για "νεότερο" μοντέλο τότε αρχίζει πλέον να υπολογίζεται το "vintage"!!!!!!
Και τυχερός θα είναι ο κάτοχος του πιο σπάνιου/με λιγότερες πωλήσεις vintage κομματιού!!!!!!!!!
Ότι "πατώνει" σήμερα θα αποκτήσει αξία στο μέλλον

Τώρα σοβαρά συγκρίνεις τις αλλαγές της προηγούμενης δεκταετίας σε κάσα, στεφάνη κτλ. με την αναμενόμενη αλλαγή μηχανής σε ένα ΙΔΙΟ ρολόι; Το coke πχ. με το GMTII είναι για το ρολεξόφιλο η μέρα με τη νύχτα!
Και τι σχέση έχουν τα vintage ρολεξ με ρολόγια 2 μηνών παλαιότερα που φορούν την παλαιότερη μηχανή; Σε 20 χρόνια που θα έχουν γίνει όλα αυτά vintage, καλά να είμαστε και ας έχουν ό,τι αξία θέλουν. Στο σήμερα είμαστε και μιλάμε αποκλειστικά (οι Σπύροι κι εγώ τουλάχιστον) για τη μεταβατική περίοδο στη νέα μηχανή...

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9622 στις: Μάρτιος 11, 2017, 08:25:26 μμ »
Τωρα το ειδα από αλλου.
Και παλι τιποτα. Παλι χωρις ρουλεμάν. Τρομπα είναι αυτοι οι τεχνικοι τους. Δεν τους εφτασε τοσο κραξιμο που εφαγαν στο παρελθον;
Ποσο μπροστα τελικα η JLC που τα ρουλεμάν της είναι κεραμικα.
Άρη, δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις σου (για να μην πω ότι δεν έχω καθόλου γνώσεις πάνω στις μηχανές των ρολογιών).
Γνωρίζω όμως ότι 2 ρόλεξ που έχω -προφανώς χωρίς τα ρουλεμάν που λες- από μηχανή, μ@μούν και δέρνουν. ;D

Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8588
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9623 στις: Μάρτιος 11, 2017, 08:31:11 μμ »
Τώρα σοβαρά συγκρίνεις τις αλλαγές της προηγούμενης δεκταετίας σε κάσα, στεφάνη κτλ. με την αναμενόμενη αλλαγή μηχανής σε ένα ΙΔΙΟ ρολόι; Το coke πχ. με το GMTII είναι για το ρολεξόφιλο η μέρα με τη νύχτα!
Και τι σχέση έχουν τα vintage ρολεξ με ρολόγια 2 μηνών παλαιότερα που φορούν την παλαιότερη μηχανή; Σε 20 χρόνια που θα έχουν γίνει όλα αυτά vintage, καλά να είμαστε και ας έχουν ό,τι αξία θέλουν. Στο σήμερα είμαστε και μιλάμε αποκλειστικά (οι Σπύροι κι εγώ τουλάχιστον) για τη μεταβατική περίοδο στη νέα μηχανή...
Βίκτωρα είναι ξεκάθαρα αυτά που έγραψα. Η "καινούργια" μηχανή είναι δημιούργημα του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρίας. Ο στόχος τους είναι να πουλήσουν κάτι "καινούργιο" (τόσο "καινούργιο" που να μην χαλάσει την "πιάτσα" των προηγούμενων).
Όποια καινούργια μηχανή πάντως χρειάζεται χρόνο και χρήση για να αποδειχτεί εφάμιλη ή καλύτερη από τις προηγούμενες.
.-


Sent from my iPad using Tapatalk
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9624 στις: Μάρτιος 11, 2017, 08:32:58 μμ »
Άρη, δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις σου (για να μην πω ότι δεν έχω καθόλου γνώσεις πάνω στις μηχανές των ρολογιών).
Γνωρίζω όμως ότι 2 ρόλεξ που έχω -προφανώς χωρίς τα ρουλεμάν που λες- από μηχανή, μ@μούν και δέρνουν. ;D
Σπυρο για καποιον που το φορα όχι σε καθημερινη βαση και του κανει τακτικο σερβις δεν πολύ εχει πρόβλημα.
Το πρόβλημα είναι στα καθημερινα ρολογια από τα οποια δεν γινονται τακτικο σερβις.
Το πρόβλημα είναι ότι υπαρχει τριβη μεταξυ του αξονα που υπαρχει στο αντιβαρο (ατσάλινος πυρος) μεσα σε δακτυλιο (μπρούτζος)
Ολες οι άλλες εταιριες εκει (δακτυλιος) εχουν ρουλεμάν.
Εχω δει Ρολεξ μετα από φθορα στο συστημα το αντιβαρο να εχει φαει τη γεφυρα της μηχανης σε τετοιο σημειο που ειχε φυγει η ασημι επικαλυψη (ροδιο) και φαινοτανε το μεσα μεταλλο (μπρούτζος).

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9625 στις: Μάρτιος 11, 2017, 08:51:06 μμ »
..
Το πρόβλημα είναι στα καθημερινα ρολογια από τα οποια δεν γινονται τακτικο σερβις.
...
Χωρίς να αμφισβητώ καθόλου αυτά που λες, αναφέρω ότι το ένα ρόλεξ που είχα για 14 χρόνια ως μοναδικό, είχε υποστεί τα "πάνδεινα" χωρίς σέρβις και χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, όπως διαπιστώθηκε 2 φορές, τόσο από τεχνίτη όσο και από το επίσημο σέρβις της ρόλεξ.
Ενδεικτικά, εκτός από τα βουνά, λαγκάδια και στέπες, στα οποία το ανεβοκατέβαζα και το κυκλοφορούσα, έκανα με αυτό και ψαροντούφεκο τα καλοκαίρια και γενικά δεν το έβγαζα από το χέρι ούτε κατά τη διαδικασία του καθημερινού μπάνιου.
Είχε πέσει από έπιπλο (λόγος για τον οποίο αποκολλήθηκε από το κρύσταλλό του ο κύκλωπας), κάποια στιγμή είχα με αυτό σπάσει τζάμι αυτοκινήτου σε μια απότομη κίνηση του χεριού και πάντοτε λειτουργούσε άψογα.

Αν η παλιά μηχανή είχε αυτή την συμπεριφορά (χωρίς σέρβις), φαντάζομαι τι θα καταφέρνει η καινούργια.
Το μόνο "κακό" της υποθέτω θα είναι ότι θα σερβίρεται αποκλειστικά στην αντιπροσωπεία.
 

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15611
    • Προφίλ
ROLEX
« Απάντηση #9626 στις: Μάρτιος 11, 2017, 08:51:17 μμ »
Εδώ υπάρχουν Rolex του 1821 που δεν έχουν κάνει ποτέ Service και λειτουργούν super duper.
Για άλλη εταιρία μιλάς μάλλον :p

EDIT: στον Άρη πήγαινε το σχόλιο. Αλλά επαυξάνει και ο Σπύρος.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9627 στις: Μάρτιος 11, 2017, 09:40:36 μμ »
Λοιπον Σπυρο ημουν τυχερος και βρηκα τις φωτο ώστε να καταλάβεις τι θελω να πω. Επισης να το καταλαβει και ο μικρος Αγγελος :D που κανει τον μαγκα ::)
Προσπαθω να ανεβασω μονο τις φωτο από το αρθρο που βρηκα αλλα το Photobucket όχι μονο δεν με αφηνει αλλα μου εχει .... τα φρυδια.
Οι φωτο από εδώ http://people.timezone.com/mdisher/andrewb/3135/3135_1.htm
Το πρόβλημα όπως εγραψα είναι γιατι αυτος ο αξονας (ΦΩΤΟ 6)
που είναι καρφωμένος πανω στο αντιβαρο (ΦΩΤΟ 15)
περιστρέφεται στο δαχτυλιδι (ΦΩΤΟ 14) αυτό που δειχνει το μπλε βελος
Όταν λοιπον δεν γινεται το σωστο σερβις αρχιζουν οι φθορες. Η λιπανση στεγνωνει και πλεον φαγώνεται.
Στο σερβις στον σωστο χρονο η Ρολεξ τον αλλαζει (ΦΩΤΟ 7).
Ένα από τα προβλήματα είναι ότι το αντιβαρο δεν περιστρέφεται πλεον παραλληλα με την μηχανή και οσο μεγαλωνει η φθορα αρχιζει να ακουμπα στην γεφυρα και την τρωει. Δυστηχως φωτο με τετοια φθορα δεν βρηκα και εγω δεν βρισκω την δικια μου που ειχα με τετοια ζημια.
Επισης ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι το ρολοι δεν κουρδιζει με την κινηση σωστα με ότι αυτό συνεπάγεται.
 

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15611
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9628 στις: Μάρτιος 11, 2017, 09:42:11 μμ »
Είσαι πράκτορας της PANERAI.
Τέλος.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9629 στις: Μάρτιος 11, 2017, 09:48:59 μμ »


Διαφωτιστικό το άρθρο και οι φωτό, Άρη.

Για τι κόστος ανταλλακτικών μιλάμε;
(εξαρτημάτων που θα χρειασθεί να αντικατασταθούν λόγω ελλειπούς συντήρησης)

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9630 στις: Μάρτιος 11, 2017, 10:02:37 μμ »
Σπυρο δεν ξερω για το κοστος των ανταλλακτικών. Ισως ξερει ο Πανος.
Αλλα σε ένα gmt-master με τριτιο που ειχε περαση τα πανδινα δεν ειχε θεμα μιας και το σερβις γινότανε κανονικα μιας και ηταν δωρο οικογενειακο αποφοίτησης και αυτος που το εκανε δωρο δεν υπηρχε στην ζωη πλεον,
ενώ σε ένα date just που ηταν καλυτερη κατασταση εξωτερ. αλλα χωρις σερβις για πολλα χρονια ειχε θεμα.

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9631 στις: Μάρτιος 11, 2017, 10:33:27 μμ »
Σπυρο δεν ξερω για το κοστος των ανταλλακτικών. Ισως ξερει ο Πανος.
Αλλα σε ένα gmt-master με τριτιο που ειχε περαση τα πανδινα δεν ειχε θεμα μιας και το σερβις γινότανε κανονικα μιας και ηταν δωρο οικογενειακο αποφοίτησης και αυτος που το εκανε δωρο δεν υπηρχε στην ζωη πλεον,
ενώ σε ένα date just που ηταν καλυτερη κατασταση εξωτερ. αλλα χωρις σερβις για πολλα χρονια ειχε θεμα.
Για να μην γνωρίζεις το κόστος, δεν θα είναι σημαντικό.
Άρα, μην το κάνουμε θέμα.

Εξάλλου και ο συντάκτης του άρθρου μιλά θετικά για τον μηχανισμό, περιοριζόμενος σε απλές παρατήρησεις και συστάσεις.

Btw, o Αndrey Babanin είναι Μοσχοβίτης ωρολογοτεχνίτης (το εργαστήριό του ονομάζεται Точный ход) και είναι μάλλον καλός.

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9632 στις: Μάρτιος 11, 2017, 10:44:07 μμ »
Σπυρο εγω δεν ειπα ουτε ότι είναι κακος ουτε ότι είναι καλος.
Αυτό το δειχνη η πορεια της μηχανης.
Εγω μιλησα για ένα σημαντικο αδυνατο σημειο το οποιο από ότι φαινεται δεν το διορθώσανε πραγμα απαραδεκτο μιας και τα παραπονα για αυτό το σημειο είναι αρκετα.
Παραπονα ακομα και από τα Ρολεξ Σερβις Σεντερ. Από ότι ξερω τα παλια ανταλλακτικα επιστρεφωνταν στην μαμα προς ελεγχο ώστε να διαπιστωσουν τα διαφορα προβλήματα.

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9633 στις: Μάρτιος 11, 2017, 11:20:07 μμ »
Σπυρο εγω δεν ειπα ουτε ότι είναι κακος ουτε ότι είναι καλος.
..
Εγω μιλησα για ένα σημαντικο αδυνατο σημειο...
Από κανένα στοιχείο δεν προκύπτει ότι το τυχόν αδύνατο σημείο στο οποίο αναφέρεσαι, είναι "σημαντικό".
Κόστος τυχόν ζημιάς δεν μας είπες και γενικά τίποτα δεν γνωρίζουμε με ακρίβεια.
Επιπλέον, προσωπικά δεν έχω ακούσει κανέναν να διαμαρτύρεται επειδή του ζήτησαν κάποιο έξτρα ποσό στο σέρβις επειδή καθυστέρησε να πάει το ρολόι του.
Θα με ενδιέφερε όμως να μάθω.




Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9634 στις: Μάρτιος 12, 2017, 12:42:08 πμ »
Άρη το κουζινέτο δεν είναι χειρότερη λύση απ' το ρουλεμάν. Το καθένα έχει τα υπέρ και τα κατά του. Το κουζινέτο πάντως υπερέχει σε κατασκευαστική απλότητα, κόστος κατασκευής, αντοχή σε φορτία και κραδασμούς.

Το λουρί είναι το ρολόι.


Αποσυνδεδεμένος glg

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3076
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9635 στις: Μάρτιος 12, 2017, 11:50:55 πμ »
Πέρα από αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω σχετικά με την επικείμενη αλλαγή μηχανής, νομίζω οδηγός θα είναι η Tudor , αν θεωρηθεί επιτυχημένη η μετάβαση από ετα στην inhouse με τον τρόπο που έγινε , το ίδιο θα πράξει και με τα ρόλεξ .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15611
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9636 στις: Μάρτιος 12, 2017, 11:55:43 πμ »
Δε σε πιάνω Γιάννη...
Η Tudor "πέρασε" από τις ΕΤΑ σε in-house. H Rolex in-house έχει, in-house θα έχει.
Τι "αναλογία" υπάρχει με τα Tudor ???
Τι θα κρίνει η R από την περίπτωση της Tudor ???


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος karteo

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7172
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9637 στις: Μάρτιος 12, 2017, 01:31:21 μμ »
Νέα μηχανή, νέα μοντέλα, νέα τσιμπημενη τιμή. Έτσι θα κρατήσουν τιμές και τα παλιά και μάλιστα αυξητικες. Η αξία της ρολεξ πέρα από την ποιότητα είναι στο ότι τα παλιότερα προϊόντα δεν έχασαν ποτέ σε τιμές. Αν συμβεί τώρα θα είναι history First.

Πολλές καλημερες @all
Γαυρος οπαδος....

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23371
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9638 στις: Μάρτιος 12, 2017, 02:39:52 μμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος glg

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3076
    • Προφίλ
Απ: ROLEX
« Απάντηση #9639 στις: Μάρτιος 12, 2017, 03:38:25 μμ »
Δε σε πιάνω Γιάννη...
Η Tudor "πέρασε" από τις ΕΤΑ σε in-house. H Rolex in-house έχει, in-house θα έχει.
Τι "αναλογία" υπάρχει με τα Tudor ???
Τι θα κρίνει η R από την περίπτωση της Tudor ???


Sent from my iPhone using Tapatalk

Άγγελε μιλάμε για αλλαγή μηχανής σε ρολόι που θεωρητικά δε θα έχει αισθητική παρέμβαση , ότι έγινε στην Tudor , άλλαξε μηχανή και πέρα της αύξησης πάχους που ήταν δεδομένη , η αισθητική αλλαγή στα μοντέλα περιοριστικε σε δυο γραμμές στο dial του πέλαγος και αλλαγή σήματος στο black bay , παραμύθι δηλαδή.
Αν λοιπόν κρίνουν ότι το μοντέλο αυτό μετάβασης ήταν πετυχημένο , θεωρώ θα το εφαρμόσουν και στα sub.


Sent from my iPhone using Tapatalk