Αποστολέας Θέμα: μηχανες  (Αναγνώστηκε 246310 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #420 στις: Ιούνιος 15, 2015, 10:32:23 μμ »
Σωστόστ.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15611
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #421 στις: Ιούνιος 15, 2015, 10:35:19 μμ »
Ό,τι και να λέτε, το νήμα αναστήθηκε λόγω της vespa.
Όλα τα άλλα τα ακούω PANERAI :lol:

Καλά, καλά, πλάκα κάνω.

Κάνα ΚΤΜ δεν έχει κανένας ή είναι όλοι πολίτικαλι κορέκτ;

Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8588
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #422 στις: Ιούνιος 15, 2015, 10:45:40 μμ »

Μια ωραία και "κακή" εξάτμιση τελικού στάδιου πειράγματος στο SRX-600. Από 45 άλογα εργοστασιακά βγάζει .......... 116,8 με ροπή να σπέρνει!!!!!!!!!!!!!!!!



Sent from my iPad using Tapatalk
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15611
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #423 στις: Ιούνιος 15, 2015, 10:48:47 μμ »

Μια ωραία και "κακή" εξάτμιση τελικού στάδιου πειράγματος στο SRX-600. Από 45 άλογα εργοστασιακά βγάζει .......... 116,8 με ροπή να σπέρνει!!!!!!!!!!!!!!!!
Sent from my iPad using Tapatalk


Kαι τον αναβάτη να λέει 20 πατερυμά σε κάθε στροφή :lol:
Εκτός αν το θέλεις για dragster :up:

Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8588
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #424 στις: Ιούνιος 15, 2015, 10:54:35 μμ »

Kαι τον αναβάτη να λέει 20 πατερυμά σε κάθε στροφή :lol:
Εκτός αν το θέλεις για dragster :up:
Μπα!!!!!!!!
Οι στροφές ήταν πάντοτε το δυνατό του σημείο!
Το συγκεκριμένο στην "πίστα" Τριπόλεως είχε πατήσει 3" στον γύρο σε CBR-600!!!!!!!!!!!!!
Το μόνο θέμα που είχε ήταν η συμπίεση που αν δεν την έσπαγες σωστά τότε ...........έσπαγε το πόδι σου η μανιβέλα!!!!!!!


Sent from my iPad using Tapatalk
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #425 στις: Ιούνιος 15, 2015, 10:58:31 μμ »
Τι να μας πει & ο doctor απ´ τη ζωή του...
Εμείς έχουμε το θρύλο:




Sent from my i-phone, using my fingers






Ξέρεις από βέσπα ;!;!;










Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15611
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #426 στις: Ιούνιος 15, 2015, 11:00:43 μμ »
Μπα!!!!!!!!
Οι στροφές ήταν πάντοτε το δυνατό του σημείο!
Το συγκεκριμένο στην "πίστα" Τριπόλεως είχε πατήσει 3" στον γύρο σε CBR-600!!!!!!!!!!!!!
Το μόνο θέμα που είχε ήταν η συμπίεση που αν δεν την έσπαγες σωστά τότε ...........έσπαγε το πόδι σου η μανιβέλα!!!!!!!

Sent from my iPad using Tapatalk


Ναι το θυμάμαι καλά το μηχανάκι. Το είχε ένας φίλος και τότε μας φαινόταν το καλυτερότερο μηχανάκι (για τα "κυβικά" μας).
Αν δεν κάνω λάθος, λίγο μετά (?) έβγαλε η HONDA τα bross (400 και 650) με το V το κινητηράκι και το μονόμπρατσο και έγινε μεγάλο πανηγύρι...



Μεγάλο όνειρο (τότε...)

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15611
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #427 στις: Ιούνιος 15, 2015, 11:03:47 μμ »

Ξέρεις από βέσπα ;!;!;



Α, εσύ Πάνο  βλέπω είσαι πιο original vespisti :up:

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #428 στις: Ιούνιος 15, 2015, 11:07:10 μμ »




Ξέρεις από βέσπα ;!;!;







Το γνωστό 372 με το επίσης γνωστό bruno allegrini, είναι αυτά;

Σούπερ η πόζα!!! :up:

Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8588
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #429 στις: Ιούνιος 15, 2015, 11:12:48 μμ »

Ναι το θυμάμαι καλά το μηχανάκι. Το είχε ένας φίλος και τότε μας φαινόταν το καλυτερότερο μηχανάκι (για τα "κυβικά" μας).
Αν δεν κάνω λάθος, λίγο μετά (?) έβγαλε η HONDA τα bross (400 και 650) με το V το κινητηράκι και το μονόμπρατσο και έγινε μεγάλο πανηγύρι...



Μεγάλο όνειρο (τότε...)

Κοίτα με 500.000 - 600.000 δραχμές έπαιρνες μεταχειρισμένο  SRX 600 από Ιαπωνία ( δεν είχε γίνει επίσημη εισαγωγή Ελλάδα ) και με άλλα τόσα είχες ένα τσίλικο μηχάνημα που όργωνε αλλά και έκανε τα κεφάλια να γυρίζουν στον μπάσο ήχο του μονοκύλινδρου.
Στην Αγγλία δε ήταν το μηχανάκι μονόδρομος στο supersingle battle που γινόταν κάθε χρόνο πρωτάθλημα μονοκύλινδρων!!!!!!!


Sent from my iPad using Tapatalk
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #430 στις: Ιούνιος 15, 2015, 11:18:45 μμ »
Α, εσύ Πάνο  βλέπω είσαι πιο original vespisti :up:


από το '95


Το γνωστό 372 με το επίσης γνωστό bruno allegrini, είναι αυτά;

Σωστόν.....



Αποσυνδεδεμένος Johnny

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4378
  • Ειναι εκει ο Μπεμπης;;
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #431 στις: Ιούνιος 15, 2015, 11:27:31 μμ »



Εγω παλι λιγουρευομαι αυτο το τέρας!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος Omega.S

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 99
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #432 στις: Ιούνιος 16, 2015, 12:25:32 πμ »
Μπα!!!!!!!!
Οι στροφές ήταν πάντοτε το δυνατό του σημείο!
Το συγκεκριμένο στην "πίστα" Τριπόλεως είχε πατήσει 3" στον γύρο σε CBR-600!!!!!!!!!!!!!
Το μόνο θέμα που είχε ήταν η συμπίεση που αν δεν την έσπαγες σωστά τότε ...........έσπαγε το πόδι σου η μανιβέλα!!!!!!!


Sent from my iPad using Tapatalk

Καλησπέρα αγαπητέ Charilaos, καλησπέρα σε όλους τους φίλους.

SRX600 και ΤΤ600, τί χάνω εδώ; δυναμομέτρηση στα 116,8hp, σωληνάκια υψηλής, αλουμινένια ουράνια τόξα και τελικό (χωρίς πρόγραμμα και μοτέρ αρκούδα;). Κάτι χάνω και δεν ξέρω τι.
Το πλαίσιο τα σηκώνει; στην πρώτη στροφή θα φτάσω με συμβατικά πιρούνια και πολιτικά τιμόνια;

Σημ. τα αλυσιδογράναζα θέλουν άμεσα αλλαγή / πολλά μπράβο στον οδηγό του cbr600 (rr;)


Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8588
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #433 στις: Ιούνιος 16, 2015, 07:09:19 πμ »

Καλησπέρα αγαπητέ Charilaos, καλησπέρα σε όλους τους φίλους.

SRX600 και ΤΤ600, τί χάνω εδώ; δυναμομέτρηση στα 116,8hp, σωληνάκια υψηλής, αλουμινένια ουράνια τόξα και τελικό (χωρίς πρόγραμμα και μοτέρ αρκούδα;). Κάτι χάνω και δεν ξέρω τι.
Το πλαίσιο τα σηκώνει; στην πρώτη στροφή θα φτάσω με συμβατικά πιρούνια και πολιτικά τιμόνια;

Σημ. τα αλυσιδογράναζα θέλουν άμεσα αλλαγή / πολλά μπράβο στον οδηγό του cbr600 (rr;)
Καλημέρα φίλε μου!
Μιλάμε για 1995 και φυσικά η μετατροπή δεν έμεινε μόνο στο μοτέρ!!!!
Τα πιρούνια αλλάχτηκαν με kayaba μπλε και τα φρένα με τετραπίστονα brembo και τα απαραίτητα σωληνάκια και ρακοράκια. Όσο δε για το πλάισιο τα σήκωνε τα κιλά της ροπής με ελαφρό χάσιμο στα σκασίματα δευτέρας ή τρίτης υπό κλίση.
Αλυσιδογράναζα ήταν όντως το αδύνατο σημείο του μιας και με το μαμά μοτέρ τα έτρωγε για πλάκα!!!!!


Sent from my iPad using Tapatalk
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος Omega.S

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 99
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #434 στις: Ιούνιος 16, 2015, 10:43:40 πμ »
Καλημέρα φίλε μου!
Μιλάμε για 1995 και φυσικά η μετατροπή δεν έμεινε μόνο στο μοτέρ!!!!
Τα πιρούνια αλλάχτηκαν με kayaba μπλε και τα φρένα με τετραπίστονα brembo και τα απαραίτητα σωληνάκια και ρακοράκια. Όσο δε για το πλάισιο τα σήκωνε τα κιλά της ροπής με ελαφρό χάσιμο στα σκασίματα δευτέρας ή τρίτης υπό κλίση.
Αλυσιδογράναζα ήταν όντως το αδύνατο σημείο του μιας και με το μαμά μοτέρ τα έτρωγε για πλάκα!!!!!


Sent from my iPad using Tapatalk
Καλημέρα αγαπητέ φίλε.

Εύχομαι αμέτρητα χιλιόμετρα ευτυχίας.
Δεν λέω τίποτα άλλο. Βαράω προσοχές!

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #435 στις: Ιούνιος 16, 2015, 10:56:47 πμ »



Εγω παλι λιγουρευομαι αυτο το τέρας!!


Sent from my iPhone using Tapatalk



Το μονο που δεν θα κοιταζα!


Τα πιο 'σωστα' μηχανακια ειναι της Honda αν και CBR 600 & 1000 ειναι τα πιο αργα της κατηγοριας.
Ειναι ομως τα πιο ευκολα.
Προσωπικα αν ξαναεπαιρνα μηχανη και πηγαινα σε supersport, μονο Ducati θα κοιτουσα.

Οταν εχεις ενα παιχνιδι ειδικων περιστασεων, πρεπει να ειναι και το ιδιο ειδικο και ξεχωριστο. ;)
Για να μην παρεξηγηθω, με τις ειδικες περιστασεις εννοω επισκεψεις στην πιστα οχι καγκουριλικια στο δρομο...
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος Johnny

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4378
  • Ειναι εκει ο Μπεμπης;;
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #436 στις: Ιούνιος 16, 2015, 11:13:08 πμ »

Το μονο που δεν θα κοιταζα!


Τα πιο 'σωστα' μηχανακια ειναι της Honda αν και CBR 600 & 1000 ειναι τα πιο αργα της κατηγοριας.
Ειναι ομως τα πιο ευκολα.
Προσωπικα αν ξαναεπαιρνα μηχανη και πηγαινα σε supersport, μονο Ducati θα κοιτουσα.

Οταν εχεις ενα παιχνιδι ειδικων περιστασεων, πρεπει να ειναι και το ιδιο ειδικο και ξεχωριστο. ;)
Για να μην παρεξηγηθω, με τις ειδικες


Στρατo δεν υπάρχει φιλαρακι μιλαμε για μαχητικό!!











σεις εννοω επισκεψεις στην πιστα οχι καγκουριλικια στο δρομο...

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #437 στις: Ιούνιος 16, 2015, 11:25:52 πμ »
o καθενας με τα γουστα του Αρη.


τα πιο γρηγορα 1000αρια ειναι το Kawasaki και το BMW.
με το δευτερο βεβαια να εχει καποια θεματα με το μοτερ...
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος jmar

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #438 στις: Ιούνιος 16, 2015, 11:50:54 πμ »
Ό,τι και να λέτε, το νήμα αναστήθηκε λόγω της vespa.
Όλα τα άλλα τα ακούω PANERAI

Καλά, καλά, πλάκα κάνω.

Κάνα ΚΤΜ δεν έχει κανένας ή είναι όλοι πολίτικαλι κορέκτ;


Ορίστε... το αγριμι λιαζεται, η μπεμπα σκιαζεται



Αποσυνδεδεμένος Johnny

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4378
  • Ειναι εκει ο Μπεμπης;;
    • Προφίλ
Απ: μηχανες
« Απάντηση #439 στις: Ιούνιος 16, 2015, 01:54:34 μμ »
Εχεις δίκιο για τη Bmw αλλα ειναι πανάκριβη όσο αναφορά τη kawa δεν κυκλοφορεί πολυ.σε κάθε περίπτωση η επιλογή σε μια τέτοια μηχανη πρέπει να γινει πολυ προσεκτικα.