Αποστολέας Θέμα: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος  (Αναγνώστηκε 528521 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος konakis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4413
  • Rolex.
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #140 στις: Δεκέμβριος 02, 2008, 11:44:17 μμ »
πάντως αν εξαιρέσω το 8ήμερο in-house της πανεράι(pam233)................δεν με βλέπω να μου τα "πάιρνουν" τα Ελβετάκια,μιας και η ταπεινή μου συλλογή περιλαμβάνει αξιοπιστα έως αθάνατα μοτεράκια  ;)  :-* (ROLEX gmt II ref.16710, panerai pam112 unitas καλοπεριποιημένη και το απλό μου sinnaki EZM-3 ΜΕ ΤΟΝ "ΣΚΎΛΑΡΟ"  ;D ΕΤΑ 2824 ).......
konakis.
Rolex,Panerai,JLC,Oris,Steinhart,Alpina,Citizen,Orient.

Wostep

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #141 στις: Δεκέμβριος 02, 2008, 11:44:27 μμ »
Απλό παράδειγμα το σέρβις σε συγκεκριμένη μηχανή κοστίζει στην Ελλάδα 160 ευρο ενώ στην Γερμανία πχ 295 ευρο .

Και αυτό γιατί οι Έλληνες αγοράζουμε κάτι ακριβό και μετά θυμόμαστε ότι δεν μπορούμε να το συντηρήσουμε .

160 μετά απο παράθεση ελληνική στο εργοστάσιο ζητώντας να μην αλλάξει η τιμή του σέρβις (είναι η ίδια τα τελευταία 3 χρόνια) ενώ στις άλλες χώρες οι αυξήσεις είναι κάτι αυτονόητο .


Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13076
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #142 στις: Δεκέμβριος 02, 2008, 11:47:42 μμ »
ποια μηχανη? τι δουλεια εγινε? γιατι εκει χρεωσαν τα διπλα ?εποισημο η ανεπισημο?
Και αυτό γιατί οι Έλληνες αγοράζουμε κάτι ακριβό και μετά θυμόμαστε ότι δεν μπορούμε να το συντηρήσουμε .

160 μετά απο παράθεση ελληνική στο εργοστάσιο ζητώντας να μην αλλάξει η τιμή του σέρβις (είναι η ίδια τα τελευταία 3 χρόνια) ενώ στις άλλες χώρες οι αυξήσεις είναι κάτι αυτονόητο .



δεν καταλανβα τι λες?

Wostep

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #143 στις: Δεκέμβριος 02, 2008, 11:52:03 μμ »
Να επισκεφθείται ανάλογα σέρβις των εταιριών αυτών στο εξωτερικό και μετά ελάτε να μου πείτε αν είμαστε ακριβοί ή όχι !


μιλας σαν ρολογας εταιρειας? η ανεξαρτητος?γιατι η εταιρεια παντα χρεωνει πολλα περισσοτερα!

Ζητήθηκαν τιμές και θεώρησα σκόπιμο να δώσω τιμές εταιρίας .

Αλλιώς υπάρχει ο κυρ Μήτσος της γειτονιάς που επισκευάζει τα ρολόγια μας αφού τα πλύνει στη βενζίνη και αφού αφήσει 10 αποτυπώματα και ορισμένες τρίχες για σουβενίρ .

Μιλάω σαν επίσημο σέρβις εταιρίας , αλλά και αν θες να σου μιλήσω σαν ανεξάρτητο σέρβις μπορώ .

Σίγουρα αλλάζουν οι τιμές όπως πολύ πιθανόν και η ποιότητα της δουλειάς όταν μιλάμε για ανεξάρτητους τεχνικούς που μην έχοντας την δυνατότητα να επενδύσουν σε μηχανήματα αγοράζουν υγρό για να πετάξουν μέσα το balancier και να στο καθαρίσουν με αυτό τον τρόπο ...

Κατάλαβες τι εννοώ ?

Ύστερα ο ανεξάρτητος ωρολογοποιός (και όχι ρολογάς) δεν έχει πάντα την δυνατότητα να αλλάξει εξαρτήματα που για την εταιρία θεωρούνται αυτονόητα και κρίνονται άμεσης αλλαγής  με αποτέλεσμα να γίνονται μεγαλύτερες ζημιές στο ρολόι , και αυτό γιατί δεν σεβαστήκαμε το ρολογάκι μας και κρίναμε λάθος τον άνθρωπο που του το εμπιστευτήκαμε ...

Wostep

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #144 στις: Δεκέμβριος 02, 2008, 11:55:35 μμ »
ποια μηχανη? τι δουλεια εγινε? γιατι εκει χρεωσαν τα διπλα ?εποισημο η ανεπισημο?
Και αυτό γιατί οι Έλληνες αγοράζουμε κάτι ακριβό και μετά θυμόμαστε ότι δεν μπορούμε να το συντηρήσουμε .

160 μετά απο παράθεση ελληνική στο εργοστάσιο ζητώντας να μην αλλάξει η τιμή του σέρβις (είναι η ίδια τα τελευταία 3 χρόνια) ενώ στις άλλες χώρες οι αυξήσεις είναι κάτι αυτονόητο .



δεν καταλανβα τι λες?

Η ίδια ακριβώς δουλειά χρεώνεται 160 στην Ελλάδα 295 στην Γερμανία .

Εμείς σαν Ελληνική αντιπροσωπεία ζητάμε απο το εργοστάσιο να ΜΗΝ μας επιβάλει αυξήσεις στους τιμοκαταλόγους για να ευχαριστήσουμε τους Έλληνες .
Στο εξωτερικό δεν υπάρχουν συναισθηματισμοί και σε κάποιο σημείο συμφωνώ απόλυτα μαζί τους .

Κάποτε το επάγγελμα πρέπει να λάβει τη θέση που του αξίζει .

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13076
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #145 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:00:48 πμ »
για ποια αντιπροσωπεια δουλευεις?

Wostep

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #146 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:02:19 πμ »
για ποια αντιπροσωπεια δουλευεις?

Βρε καλέ μου άνθρωπε , είπαμε , δεν είμαι εδώ για διαφήμιση ...

Αποσυνδεδεμένος Darth

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3923
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #147 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:04:45 πμ »
για μισθους ομως δεν συγκρινονται των γερμανων με τους δικους μας >:(συμφωνα με τις αυξησεις...(συμφωνω οτι ο ελληνας ειναι της αγορας και στην συντηρηση το ξεχναει...) -μηχ. αυτοκινητων ειμαι ;)-

Wostep

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #148 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:14:44 πμ »
για μισθους ομως δεν συγκρινονται των γερμανων με τους δικους μας >:(συμφωνα με τις αυξησεις...(συμφωνω οτι ο ελληνας ειναι της αγορας και στην συντηρηση το ξεχναει...) -μηχ. αυτοκινητων ειμαι ;)-

Θα διαφωνήσω ...

 Ο Έλληνας εκ φύσεως είναι επαναστάτης και γνωρίζει τα πάντα .
Ο Έλληνας εκ φύσεως θα κλαίει πριν καν αφήσει το ρολόι του στην παραλαβή για το προγραμματισμένο σέρβις .
Ο Έλληνας επίσης που θα κλαίει μια ώρα για τα 400 ευρο του Sub δεν ξεχνάει ότι κάθε τρεις και λίγο πρέπει να επισκεφθεί τα μπουζούκια (εκεί δεν σκεφτόμαστε τον μισθό μας) και να πάρει μια Gucci τσάντα δώρο στη γυναίκα του .
Μήπως είναι θέμα προτεραιοτήτων λοιπόν ?
Και προγραμματισμού επίσης ?
Μήπως οι ξένοι είναι άνθρωποι του προγράμματος και έχουν συνηθίσει την ιδέα του τακτικού σέρβις σε τέτοιου είδους κομμάτια?
Μήπως οι ξένοι εκτιμούν τα αντικείμενα τους πιο πολύ απο εμάς?
Και γιατί ο Έλληνας θεωρεί ότι όταν αγοράζει ένα ρολόι μερικών χιλιάδων ευρό  ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για μια δεκαετία δεν πρέπει να το ακουμπήσει για σέρβις κανείς?
Για να μην χαλάει η στεγανότητα .... Έλεος που λέω και εγώ .
Και όταν τελικά το κακόμοιρο μετά απο μια δεκαετία σταματήσει να δουλεύει ο Έλληνας πάλι θα κλαίει για τα 400 και βάλε ευρό που πρόκειται να διαθέσει .

Αποσυνδεδεμένος Darth

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3923
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #149 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:20:52 πμ »
Θα διαφωνήσω ...

 Ο Έλληνας εκ φύσεως είναι επαναστάτης και γνωρίζει τα πάντα .
Ο Έλληνας εκ φύσεως θα κλαίει πριν καν αφήσει το ρολόι του στην παραλαβή για το προγραμματισμένο σέρβις .
Ο Έλληνας επίσης που θα κλαίει μια ώρα για τα 400 ευρο του Sub δεν ξεχνάει ότι κάθε τρεις και λίγο πρέπει να επισκεφθεί τα μπουζούκια (εκεί δεν σκεφτόμαστε τον μισθό μας) και να πάρει μια Gucci τσάντα δώρο στη γυναίκα του .
Μήπως είναι θέμα προτεραιοτήτων λοιπόν ?
Και προγραμματισμού επίσης ?
Μήπως οι ξένοι είναι άνθρωποι του προγράμματος και έχουν συνηθίσει την ιδέα του τακτικού σέρβις σε τέτοιου είδους κομμάτια?
Μήπως οι ξένοι εκτιμούν τα αντικείμενα τους πιο πολύ απο εμάς?
Και γιατί ο Έλληνας θεωρεί ότι όταν αγοράζει ένα ρολόι μερικών χιλιάδων ευρό  ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για μια δεκαετία δεν πρέπει να το ακουμπήσει για σέρβις κανείς?
Για να μην χαλάει η στεγανότητα .... Έλεος που λέω και εγώ .
Και όταν τελικά το κακόμοιρο μετά απο μια δεκαετία σταματήσει να δουλεύει ο Έλληνας πάλι θα κλαίει για τα 400 και βάλε ευρό που πρόκειται να διαθέσει .



δεν διαφωνω μαζι σου..
ξερεις ποσοι πελατες μας ερχονται κλαιγοντας για να πληρωσουν το σερβις του μεσαιου σε τιμη αυτοκινητου στης οποιας το "ονομα" εργαζομαι, και τους φερνουν οι γυναικες τους με το  2ο αυτοκινητο της οικογενειας.....(mercedes,bmw,audi κ.ο.κ.)αλλα η κλαψα κλαψα...

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13076
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #150 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:24:39 πμ »
σε ρωταω γιατι λες αυτο


Εμείς σαν Ελληνική αντιπροσωπεία ζητάμε απο το εργοστάσιο να ΜΗΝ μας επιβάλει αυξήσεις στους τιμοκαταλόγους για να ευχαριστήσουμε τους

Wostep

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #151 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:25:10 πμ »
To vacheron που έχουμε να το κάνουμε σέρβις πάνω απο μια δεκαετία και ΞΑΦΝΙΚΑ  ::) ::) περνάνε νερά δεν θέλουμε να το κάνουμε σέρβις επειδή θα ξεπεράσει το χιλιάρικο .
Τα ρούχα μας όμως και τα μπουζούκια μας δεν τα παζαρεύουμε ...

Κάνε παζάρι στην ίδια εταιρία στο εξωτερικό και αν δεν σε πετάξουν έξω με τις κλωτσιές να μην με λένε Νίκο .

Ωρίστε , να και το όνομα μου  ::)

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13076
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #152 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:28:08 πμ »
μισο
 μιλας σαν ανεξαρτητος?παζαρι δεν παιζει πουθενα σε επισημο σερβις αλλα σε ιδιωτη ολα παιζουν !εξαρταται που θα πας ενα ρολοι

100ο ευρω εαν ειναι κανα πολυπλοκο αλλα και παλι..

Αποσυνδεδεμένος Darth

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3923
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #153 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:28:23 πμ »
εγω προσωπικα εχω τρελλα με τα ρολογια χειρος ;D!ξερω ομως εως που αντεχει η τσεπη μου ;)γι αυτο οταν θα κανω μια αγορα που σκεφτομαι στο αμεσο μελλον εως 1000 ευρω (για μενα σεβαστο ποσο) θα κοιταξω και αλλες παραμετρους οπως  συντηρηση κ.λ.π.

Wostep

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #154 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:28:30 πμ »
σε ρωταω γιατι λες αυτο


Εμείς σαν Ελληνική αντιπροσωπεία ζητάμε απο το εργοστάσιο να ΜΗΝ μας επιβάλει αυξήσεις στους τιμοκαταλόγους για να ευχαριστήσουμε τους

Διότι τις τιμές στις καθορίζει το εργοστάσιο βάση της αύξησης που κάνει κάθε χρόνο στα προιόντα της .

Το εργοστάσιο όμως δεν γνωρίζει απο πρώτο χέρι την ιδιαιτερότητα του κάθε Ευρωπαίου και μη ...

Οπότε κάπου εκεί ο αντιπρόσωπος με το τεχνικό τμήμα κάνουν ενστάσεις - παρατηρήσεις σε οτιδήποτε αφορούν τα προιόντα .

Βέβαια το εργοστάσιο θα έχει πάντα το τελικό λόγο , αλλά πολλές φορές έχουν ακούσει τις προσευχές μας  ;D

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #155 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:29:34 πμ »
Wostep πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Αν το σέρβις κρατά  8-10 εβδομάδες και εγώ θα ζητούσα 400Ε. Αλλά γιατί τραβάει τόσο πολύ το σέρβις;

Φιλικά
Δημήτρης

Wostep

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #156 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:30:34 πμ »
μισο
 μιλας σαν ανεξαρτητος?παζαρι δεν παιζει πουθενα σε επισημο σερβις αλλα σε ιδιωτη ολα παιζουν !εξαρταται που θα πας ενα ρολοι

100ο ευρω εαν ειναι κανα πολυπλοκο αλλα και παλι..

Ποιος σου είπε ότι ο Έλληνας δεν παζαρεύει στις επίσημες αντιπροσωπείες ?

Μου φαίνεται ότι πρέπει να πάρω μια κάμερα και να αρχίζω να τραβάω γεγονότα .

Μόνο τότε θα με καταλάβεις .

Αποσυνδεδεμένος Darth

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3923
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #157 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:30:55 πμ »
μηπως χρεωνουν με εργατοωρες :D :D
( να γελασουμε και λιγο...)

Wostep

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #158 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:32:46 πμ »
Wostep πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Αν το σέρβις κρατά  8-10 εβδομάδες και εγώ θα ζητούσα 400Ε. Αλλά γιατί τραβάει τόσο πολύ το σέρβις;

Φιλικά
Δημήτρης

΄Λόγω φόρτου εργασίας και άρνηση της εκάστοτε εταιρίας να πληρώσει ένα τεχνικό παραπάνω για να φέρει εις περάς την δουλειά της .

Το σέρβις σαν σέρβις απτη στιγμή που θα ανοιχτεί το ρολόι είναι περίπου μια εργάσιμη ημέρα ... :o

Αποσυνδεδεμένος Darth

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3923
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #159 στις: Δεκέμβριος 03, 2008, 12:34:07 πμ »
μονο στην ελλαδα εχει τοση καθηστερηση??