Ίσως ήμουν απόλυτος αλλά ρε παιδιά είναι πράγματα που τα βλέπω live καθημερινά ενώ εσείς διαβάζετε φόρουμ που 1)δεν ξέρεις ποιος γράφει το άρθρο 2)δεν ξέρεις αν έχει κάποιο συμφέρον 3)δεν ξέρεις αν προσπαθεί να δυσφήμισει μια εταιρία 4) δεν ξέρεις αν θέλει να την διαφημίσει ...
Ε τότε τα φόρουμ, ένα από τα πιο ζωντανά μέσα ενημέρωσης και διαδικτυακής δραστηριότητας, να μην τα διαβάζει κανείς ή να μη βασίζεται καθόλου σε αυτά και να καταργηθούν, αφού σχόλια περί "ατυχούς" -για να μην πω τίποτα χειρότερο- σέρβις, είναι μόνο προσπάθεια δυσφήμισης.
Χιλιάδες είναι οι περιπτώσεις που, μόνο και μόνο χάρη σε φόρουμ, έχουν δημοσιοποιηθεί ή/και λυθεί προβλήματα ανεπαρκέστατης εξυπηρέτησης, υποδεέστερης ποιότητας και απαράδεκτης συμπεριφοράς από τον "επίσημο". Είτε πρόκειται για ρολόγια, είτε πρόκειται για κινητή τηλεφωνία, είτε πρόκειται για ISP, είτε πρόκειται για σώβρακα.
Και αφού δεν πρέπει να είμαι απόλυτος μήπως πρέπει να ρωτήσω γιατί η κόντρα με τις επίσημες εταιρίες και η αγάπη μας στους ανεξάρτητους ?
Απόλυτος δεν πρέπει να είσαι, γιατί όποιος είναι απόλυτος είναι βλαξ.
Κόντρα; Καμία κόντρα. Έτσι την αντιλαμβάνεσαι εσύ προσωπικά, εκ θέσεως προφανώς.
Εσύ μπορεί να κάνεις καλή δουλειά και να τηρείς απαρέγκλητα όλα τα υψηλά στάνταρ που έχει θέσει η εταιρεία. Θαυμάσια. Αυτό σε τιμά.
Μη μας λες όμως ότι ΟΛΟΙ οι συνάδελφοί σου σε ΟΛΟΥΣ του επίσημους ΟΛΩΝ των εταιρειών κάνουν άψογη δουλειά.
Γιατί αυτό είναι ανέκδοτο.
Κι αν Ένας ή Δύο σε Ένα φόρουμ είπαν ψέμματα για τυχόν προβλήματα που είχαν με τον επίσημο, οι άλλοι π.χ. 49 λένε αλήθεια.
Ή θα το πω αλλιώς. Από τους 50, και οι 50 ψεύδονται;
Μήπως οι εταιρίες είναι ακριβούτσικες και κοιτάζουμε να εξυψώσουμε τον ωρολογοποιό της γειτονιάς γιατί δεν μας πήρε 400 ευρό αλλά 100?
Μερικοί μπορεί όντως να λειτουργούν έτσι. Αυτό δεν σημαίνει ότι ΟΛΟΙ που έχουν εκφράσει παράπονο για κάποιον x επίσημο είναι είτε γύφτοι είτε τσιγγούνηδες είτε απαιτητικοί ελληναράδες. Τα πράγματα δεν είναι μόνο άσπρο ή μαύρο.
Και τέλος πάντων, λίγη ευρύτητα πνεύματος δεν βλάπτει. Το αντίθετο.