Αποστολέας Θέμα: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος  (Αναγνώστηκε 528568 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος philosopher

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 370
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #660 στις: Ιανουάριος 22, 2014, 01:49:46 μμ »
Καλησπέρα.

Θα ήθελα και εγώ, αν είναι εύκολο, στοιχεία επικοινωνίας με κάποιο αξιόλογο τεχνίτη στην Αθήνα για 2-3 ρολογάκια μου.

Αποσυνδεδεμένος kobulis

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #661 στις: Ιανουάριος 22, 2014, 04:34:22 μμ »
ΥΓ. Το ρολόι είναι κούκλα και είσαι πολύ τυχερός που περιήλθε στην κατοχή σου. Να το χαρείς με υγεία.


Φίλε μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ, αλλά μόνο τυχερός δεν είμαι!

Μιά φορά και έναν καιρό, εν όψει του αρραβώνα μου αγοράστηκαν πέρα από βέρες /μονόπετρο/ σταυρουδάκια και 2 Omega Constellation από 2 διαφορετικά κοσμηματοπωλεία της Θεσσαλονίκης, ένα για την αφεντιά μου και ένα για τη μετέπειτα σύζυγό μου.

Με δεδομένο πως και ο πατέρας, και ο πεθερός, και ο μακαρίτης ο παπούς είχαν επί δεκαετίες Omega που δεν έβγαλαν το παραμικρό, επέμενα να μην ασχοληθούμε με Zenith/ Breitling/ Rolex και να πάμε κατευθείαν σε αυτό που θεωρούσα αξιόπιστο. Άσχετος ήμουν, δεν ήξερα δε ρώτησα.

Το δικό μου ήταν το Double Eagle Chrono, το παρακάτω:
http://www.omegawatches.com/collection/constellation/double-eagle/co-axial-chronograph/18195191

Της γυναίκας ήταν ένα γυναικείο αντίστοιχης αξίας, που δεν το θυμάμαι, το έχω απωθήσει από τη μνήμη μου, αν δεν κάνω λάθος είχε μηχανισμό 3313 όπως κ το άλλο.

Και τα 2 βγήκαν προβληματικά.

Της γυναίκας, μετά τον πρώτο χρόνο σταματούσε όποτε ήθελε, και πήγε στο κοσμηματοπωλείο για τα περαιτέρω. Εκεί μας είπαν πως “το service της Omega είναι απαράδεκτο”, “αργεί πάρα πολύ” και πρότειναν να το κοιτάξουν οι ίδιοι πριν το στείλουν.

Το κοίταξαν 3-4 ημέρες, μας είπαν πως δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα και οτι “τα μηχανικά ρολόγια κάνουν κάτι τέτοια κατά καιρούς”, και το επέστρεψαν. Το ρολόι περιέργως δούλεψε απροβλημάτιστα άλλο ένα εξάμηνο, για να ξανακάνει τα ίδια, οπότε πήγε πάλι στο κοσμηματοπωλείο, πάλι το κοιταξαν, πάλι δε βρήκαν κανένα πρόβλημα, πάλι σταματούσε όποτε ήθελε, της είπαν να το κουρδίζει με την κορόνα και όχι με τις κινήσεις του χεριού.

Όταν πήγε για τρίτη φορά έχοντας σταματήσει χωρίς επιστροφή, είχε λήξει η εγγύηση των 2 ετών, και μας παρουσίασαν μιά νέα θεωρία οτι το ρολόι έπεσε ή χτυπήθηκε. Φυσικά ούτε είχε συμβεί κάτι τέτοιο, ούτε μπόρεσαν να βρουν κάποιο σημάδι -μικρό ή μεγαλύτερο- στην κάσα που να παραπέμπει σε κακομεταχείρηση.

Στο τέλος, άκουσα το αρχηγικό “Θα μας δώσετε 700ευρώ να το στείλουμε στην Omega, θα κάνει 2-3 μήνες, αλλά θα επιστρέψει επισκευασμένο και με εγγύηση για άλλα 2 χρόνια”. Εννοείται πως δε δώσαμε τίποτα, και το ρολογάκι κάνει καριέρα σε ένα συρτάρι γιατί δε θέλουμε να το βλέπουμε.


Με το ρολόι της γυναίκας είχαμε την ευχάριστη ιστορία, με το δικό μου είχαμε μεγαλύτερα πανηγύρια!

Στο εξάμηνο, εκεί που οδηγούσα στα καλά καθούμενα, πετάχτηκε το πάνω κουμπί που βάζει μπροστά το χρονόμετρο. Πήγα στο δεύτερο κοσμηματοπώλη (απ' όπου είχε αγοραστεί), και αφού έκανε το σταυρό του μου είπε πως αν θέλω το στέλνει στο service της Omega, αλλά καθώς “οι άνθρωποι είναι τελείως απαράδεκτοι και μπορεί να αργήσουν πολύ καιρό”, μπορεί να το στείλει σε ένα service άλλης εταιρείας που ξέρει και εμπιστεύεται.
Προτίμησα την τελευταία λύση, και 2 μήνες μετά το ρολογάκι ήταν πάλι στα χέρια μου.

5 μήνες αργότερα, συνέβη το ίδιο ακριβώς πράγμα, πετάχτηκε πάλι το κουμπί (το κάτω αυτή τη φορά) και η ιστορία επαναλήφθηκε, μόνο που πλέον αργήσαμε 5 μήνες αντί για 2.

Και πάνω που πίστευα πως όλα είχαν τελειώσει, 2 μήνες μετά πήγα για μπάνιο και ξέχασα να το αφήσω στο δωμάτιο. Από το να μείνει στην τσάντα δίπλα στην ξαπλώστρα, μπήκα για πρώτη φορά μέσα στη θάλασσα να πλατσουρίσω με το 100m waterproof καμάρι μου. Τι μπορόυσε να πάει στραβά;

Ε λοιπόν το ρολογάκι τράβηξε μέσα υγρασία, και 2 ημέρες μετά σταμάτησε να λειτουργει! Ούτε να το κουρδίσεις μπορούσες, ούτε τίποτα!

Με το που επέστρεψα από τις διακοπές, το πήγα στον κοσμηματοπώλη, με ρώτησε αν κάνω καταδύσεις, του απάντησα οτι μπορεί να με κοιτάξει 2sec και να απαντήσει ο ίδιος (38 χρονών παχουλός τύπος γαρ), και αφού γέλασε και σταυροκοπήθηκε, περάσαμε στο διά ταύτα:

Η εγγύηση ήταν κοντά στη λήξη της (δεν είχε λήξει) και μου είπε πως από το σέρβις της Omega “που είναι απαράδεκτοι και αργούνε” σίγουρα θα έβρισκαν κάποια δικαιολογία για να μην το φτιάξουν ή να χρεώσουν κάποιο τρελλό νούμερο. Δεν είχα πρόβλημα να πιστέψω το παραπάνω, καθώς υπήρχε η εμπειρία από το άλλο omega της γυναίκας.

Προς τιμήν του, μου είπε πως καταλαβαίνει πόσο απαράδεκτο είναι για ρολόι τέτοιας αξίας να παρουσιάζει τόσα προβλήματα, οπότε -πάλι προς τιμήν του- μου έδωσε 2 επιλογές. Ή στέλνει το ρολόι στο επίσημο σέρβις, ή το επισκευάζει με ελάχιστο κόστος στο σέρβις της άλλης εταιρείας που ξέρει και εμπιστεύεται.

Καθότι δεν ήθελα να δώσω ούτε ένα ευρώ στην Omega και το σέρβις της, προτιμήθηκε το άλλο σέρβις.

Οι μήνες περνούσαν χωρίς κανένα νεότερο, πέρασε ένας χρόνος και πάλι ρολογάκι δεν είχα. Έπαιρνα τηλέφωνα στον κοσμηματοπώλη, έπαιρνε στο σέρβις και διαρκώς περίμεναν ένα “δυσεύρετο” ανταλλακτικό. Κάποια στιγμή στον ενάμιση χρόνο, ο κοσμηματοπώλης μου έσκασε τη μπόμπα:

“Tο ρολόι σου ήταν στο σέρβις και κάποιος (κακοπληρωμένος;) υπάλληλος το έκλεψε μαζί με τα υπόλοιπα”!

Τί κάνουμε τώρα;

Καθότι ο άνθρωπος ήταν ξηγημένος, αναγνώρισε με τη μία πως μου οφείλει ή ένα ίδιο Omega ή κάτι άλλο αντίστοιχης αξίας ή τα χρήματα που έδωσα.

Για να πάρω χρήματα πίσω ούτε λόγος. Ο κοσμηματοπώλης ήταν ξηγημένος 100% (που θα μπορούσε να κάνει την παλαβή και να κυνηγιόμαστε σε δικαστήρια), χρεαζόμουν ένα ρολόι, και δεν υπήρχε λόγος να το αγοράσω από κάποιο άλλο κατάστημα (είδαμε και το άλλο κοσμηματοπωλείο!).

Διάλεξα λοιπόν από τον κατάλογο της άλλης εταιρείας (αυτής με το “καλό” σέρβις) κάτι αντίστοιχης τιμής καταλόγου, και το παρήγγειλε λέγοντάς μου πως θα έρθει σε ένα μήνα το αργότερο. Αυτό του είπαν, αυτό μου είπε. Πέρασε ο μήνας, πέρασε και ο επόμενος, για να σκάσει κάποια στιγμή και η επόμενη μπόμπα:

“δεν μπορώ να συννενοηθώ με αυτόν τον τύπο (της άλλης εταιρείας), με έχει τρελλάνει στα ψέμματα και το δούλεμα, θα το πάω δικαστικά, ξέχνα το ρολόι”

Τί κάνουμε τώρα; #2
Ή διαλέγω οτιδήποτε από το μαγαζί (βραχιόλια/ δαχτυλίδια/ σκουλαρίκια κλπ) για να καλύψω τα χρήματα που έδωσα, ή περιμένω κάποιους μήνες να πάρω μετρητά. Το μόνο ρολόι αξίας που υπήρχε ετοιμοπαράδωτο στο κατάστημα ήταν ένα ξεχασμένο Heuer που προφανώς του είχε ξεμείνει του ανθρώπου.

Και με δεδομένο πως ούτε χρειαζόμουν κάποιο κόσμημα, ούτε είχα διάθεση να περιμένω το οτιδήποτε, προτίμησα το Heuer.

Σφράγισε ο άνθρωπος την κάρτα της εγγύησης, το φόρεσα, χαιρετηθήκαμε, και έφυγα.

Αυτή είναι η ιστορία για το πώς κατέληξε στο χέρι μου το Heuer 1964 Carrera Re-edition, ζητώ συγνώμη για το μέγεθος του ποστ, αλλά δε γινόταν περισσότερο περιληπτικά.

´Οπως καταλαβαίνετε δεν μπορούσα να γράψω δημόσια ονόματα, αλλά φωτογραφίες/ serial number και άλλες λεπτομέρειες στη διάθεσή σας με pm.


Αποσυνδεδεμένος koubilaihan

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 3978
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #662 στις: Ιανουάριος 22, 2014, 04:44:16 μμ »
Πω, πω! Απίστευτη ιστορία, και ταλαιπωρία που τράβηξες. Η υπομονή δε που επέδειξες, αξιομνημόνευτη. Άλλος στη θέση σου θα τα είχε κάνει όλα λαμπόγυαλο.
Ελπίζω το Tag με το οποίο κατέληξες, να αποδειχθεί περισσότερο τυχερό από το Omega και να μην έχεις προβλήματα.
(μεταξύ μας, το θεωρώ και πολύ ομορφότερο ρολόι, αλλά και με πολύ καλύτερη μηχανή από το Omega που είχες)
Ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι ότι μια μέρα θα πεθάνω και η γυναίκα μου θα βάλει αγγελία τα ρολόγια μου, στις τιμές που της έχω πει ότι τα αγόρασα.

Αποσυνδεδεμένος kobulis

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #663 στις: Ιανουάριος 22, 2014, 05:07:50 μμ »
Πω, πω! Απίστευτη ιστορία, και ταλαιπωρία που τράβηξες. Η υπομονή δε που επέδειξες, αξιομνημόνευτη. Άλλος στη θέση σου θα τα είχε κάνει όλα λαμπόγυαλο.
Ελπίζω το Tag με το οποίο κατέληξες, να αποδειχθεί περισσότερο τυχερό από το Omega και να μην έχεις προβλήματα.
(μεταξύ μας, το θεωρώ και πολύ ομορφότερο ρολόι, αλλά και με πολύ καλύτερη μηχανή από το Omega που είχες)

Το να αρχίσεις τις ΧριστοΠαναγιές είναι το μόνο εύκολο, δε σου κρύβω πως έφτασα πολύ κοντά αρκετές φορές.
Το δύσκολο είναι να προσπαθήσεις ψύχραιμα να βρεις μία διέξοδο από τη δύσκολη κατάσταση.
Στην όλη ήρεμη αντιμετώπιση βοήθησε και το γεγονός οτι είχα σοβαρότερα προβλήματα την τελευταία τετραετία.

Όσο για το heuer, έχει 2 μειονεκτήματα:
1. Δεν μου αρέσει τόσο όσο το Omega. Είναι πολύ όμορφο, είναι φοβερό στα όλα του, αλλά δεν με ενθουσιάζει όσο το άλλο.
2. Δεν έχει την ανθεκτική κατασκευή του Omega. Ακούγεται βέβαια σαν αστείο μετά από αυτά που είδα, αλλά όπως και να έχει θέλει τρελή προσοχή μή γρατζουνιστεί το πλεξιγκλας της οθόνης, μη βραχεί, μη χαλάσει το δερμάτινο λουράκι κλπ.

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #664 στις: Ιανουάριος 22, 2014, 05:57:51 μμ »
Kαι στην ουσία τα μισά προβλήματα προέκυψαν από τον φόβο του κακού σέρβις της Omega...

Εύχομαι το Heuer που κι εμένα μ'αρέσει περισσότερο, να είναι καλοφόρετο.


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος Ioannis

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 496
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #665 στις: Ιανουάριος 22, 2014, 06:30:05 μμ »
Καλωσόρισες στο forum φίλε kobulis.

Μεγάλη περιπέτεια είχες, μπράβο για την υπομονή σου. Να πω όμως ότι εμένα μου μυρίζει λαμογιά των κοσμηματοπωλείων, σαν να πουλάνε ρολόγια εκτός εγγύησης (από πλειστηριασμούς έως και κλεμμένα) και δεν τολμάνε να τα εμφανίζουν στο επίσημο service. Αν υπάρχει το serial number του ρολογιού που σου "κλέψανε", στη θέση σου θα πήγαινα στο service να ρωτήσω (μπορεί να το είχε στείλει σε επίσημο και να το μάζεψαν για κλεμμένο)   ;)

Φιλικά πάντα,

Ιωάννης
JLC Master Grande Ultra Thin, Zenith Pilot Big Date Special, Seiko Monster II

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #666 στις: Ιανουάριος 22, 2014, 06:30:24 μμ »
Φίλε μου...μόνο τυχερός δεν είμαι!

Μιά φορά και έναν καιρό, εν όψει του αρραβώνα μου αγοράστηκαν...και 2 Omega Constellation,....ένα για την αφεντιά μου και ένα για τη μετέπειτα σύζυγό μου.



Εντάξει, δεν έπαθες και τίποτα.

Οι βλάβες στα ρολόγια είναι το μικρότερο κακό που συνήθως παθαίνει κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις.. ;)




Το 'νέο' ρολόϊ σου είναι πραγματικά υπέροχο!
Καλοφόρετο!(επίσης και 'σιδεροκέφαλος', αφού είναι και ετεροχρονισμένο δώρο γάμου  :cheers:)



Εναλλακτικά (όσον αφορά στα προβλήματα των ρολογιών): http://www.mywatch.gr/index.php/topic,17147.msg214827.html#msg214827


Φιλικά,
Σπύρος

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4480
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #667 στις: Ιανουάριος 22, 2014, 07:33:37 μμ »
Μηπως εισαι εγγονος του Μητσοτακη;:D
Απιστευτη ιστορια παντως.
Η αληθεια ομως ειναι οτι το service, οχι της omega, αλλα γενικα του swatch group ειναι τραγικο. Για να μην παρεξηγηθω, δεν αναφερομαι στην ποιοτητα της εργασιας γιατι δεν εχω προσωπικη αποψη. Αναφερομαι στον τροπο συμπεριφορας καθως και στο χρονο που απαιτειται προκειμενου να κανεις τη δουλεια σου, οσο απλη κι αν ειναι.
Σημερα μαλιστα ημουν εκει. Εχεις παει ποτε σε εφορια; Φανταζομαι πως ναι. Ε, καπως ετσι..........
Οπως και να 'χει, καλοφορετο το tag.

Sent from my LG-Optimus L7 using Tapatalk 2


Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 15008
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #668 στις: Ιανουάριος 22, 2014, 08:59:06 μμ »
Εμενα παντως πολυ περισσοτερο μου αρεσει το συγκεκριμενο tag κι εχει και φοβερη μηχανη..
Οσο αφορα στην περιπετεια σου, κατιδε μου κολλαει στη συμπεριφορα του κοσμηματοπωλη. Αφενος οταν ενα ρολοι ειναι στην εγγυηση ειναι υποχρεωμενοι να στο φτιαξουν χωρις χρεωση κι αφετερου, δεν πηρες καποια διαφορα λογω του οτι το tag λογικα θα ειναι χαμηλοτερης αξιας;

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #669 στις: Ιανουάριος 23, 2014, 12:55:40 πμ »
Με αφορμή τα ρολόγια που αποτέλεσαν την αιτία της ταλαιπωρίας του kobulis (και της συζύγου του), ας πούμε ένα-δύο πράγματα για το ένα εξ αυτών (που μας το αναφέρει), το omega double eagle chrono.

Στο φόρουμ μας, οι αναφορές για αυτό είναι 1-2, ενημερωτικού τύπου, και αυτή είναι η τρίτη..

Όμως και από την ανταπόκριση στα ξένα φόρουμς φαίνεται ότι δεν έτυχε θερμής ανταπόκρισης από το κοινό (τουλάχιστον, όχι από την κοινότητα φίλων των ρολογιών που συμμετέχουν και ποστάρουν σε forums).

Για παράδειγμα, ας δούμε ένα χαρακτηριστικό ποστ στο watchuseek, το οποίο ξεκινά με την ενθουσιώδη ανακοίνωση κάποιου ότι..
"I am really, really happy with my last purchase and I wanted to share it with you Omega lovers.
I don't think my pictures show how beautiful this watch really is, that is why I added one from the Omega site
".

Είναι εντυπωσιακό ότι κανείς δεν του είπε ούτε καν 'με γειά'..http://forums.watchuseek.com/f20/constellation-double-eagle-4-counter-chrono-869467.html

Άλλο παράδειγμα (κάποιος ζητά πληροφορίες για το μπρασελέ)..http://forums.watchuseek.com/f20/omega-constellation-double-eagle-chrono-bracelet-question-496851.html

Σε τέτοιο βαθμό (φαίνεται ότι) είναι αδιάφορο το μοντέλο αυτό στον χώρο του διαδικτύου, που υπάρχουν μέχρι και 'αντίστροφες' αναζητήσεις, δηλαδή αναζητούνται..reviews χρηστών! π.χ. http://askville.amazon.com/customer-reviews-Omega-Men%27s-Constellation-Double-Eagle-Automatic-Chronometer-Chronograph-Watch/AnswerViewer.do?requestId=58532648 (και πάλι, μάταια..).

Αυτά ας υπάρχουν στο νου όταν παρακολουθούμε -ιδίως στα ξένα φόρουμς - ατέλειωτες συζητήσεις για τα 1-2 (άντε, 3) επιτυχημένα μοντέλα της omega, στις οποίες επιχειρείται να εμφανισθεί η omega ως δήθεν εφάμιλλη της rolex.

Οι δύο εταιρείες -αν εξαιρέσουμε τα περί της..μακράς ιστορίας σε φεγγάρια και τα σχετικά- όχι μόνο δεν είναι κοντά έστω και σε απόσταση η μία από την άλλη, αλλά ούτε καν βρίσκονται στον ίδιο χώρο..

Άραγε, μπορεί κανείς να φαντασθεί στη θέση των 'πρωταγωνιστών' της απογοήτευσης που μας περιγράφηκε, αντί για τα δύο omega να ήταν τα γαμήλια δώρα, δύο rolex;..

Μάλλον, τελείως απίθανο.

Φιλικά,
Σπύρος



« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2014, 01:00:50 πμ από svl »

Αποσυνδεδεμένος lakiboi

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 398
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #670 στις: Ιανουάριος 23, 2014, 01:02:47 πμ »
εμένα μου μυρίζει λαμογιά των κοσμηματοπωλείων, σαν να πουλάνε ρολόγια εκτός εγγύησης (από πλειστηριασμούς έως και κλεμμένα) και δεν τολμάνε να τα εμφανίζουν στο επίσημο service. Αν υπάρχει το serial number του ρολογιού που σου "κλέψανε", στη θέση σου θα πήγαινα στο service να ρωτήσω (μπορεί να το είχε στείλει σε επίσημο και να το μάζεψαν για κλεμμένο)


κατιδε μου κολλαει στη συμπεριφορα του κοσμηματοπωλη

Πολύ φοβάμαι κι εγώ ότι σου την έφερε ο κοσμηματοπώλης...
Η άλλη εταιρία ή "πιο καλή και αξιόπιστη", και το "σπάνιο" ανταλλακτικό και ο "κλέφτης υπάλληλος" και τρίχες με μπούκλες...

Αποσυνδεδεμένος kobulis

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #671 στις: Ιανουάριος 23, 2014, 01:41:46 μμ »
Φίλε lakiboi σίγουρα όταν δεν ξεκινάς μία διαδικασία by the book παίρνεις ένα ρίσκο μικρό ή μεγαλύτερο και αφήνεις τον εαυτό σου ευάλωτο σε μικρές ή μεγαλύτερες περιπέτειες. Κάθε πράγμα ή ενέργεια έχει και το ανάλογο κόστος.

Αν μπορούσα να γυρίσω πίσω στο χρόνο, και τα 2 ρολογάκια θα έφευγαν με τη μία στο επίσημο σέρβις. Μπορεί να αργούσαν, αλλά τώρα θα δούλευαν.

Σίγουρα υπάρχει κάποιο ποσοστό δουλέματος στην υπόθεση, αλλά δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν είναι πολύ μικρό, μικρό, μεγάλο ή τεράστιο. Και καθότι οπαδός του "κάλλιο πέντε και στο χέρι", με την πρώτη ευκαιρία έκλεισα την εκκρεμότητα με το Heuer.

Όσον αφορά τα Rolex φίλε Σπύρο, με τα ελάχιστα που γνωρίζω, πιστεύω πως αδικούνται από το λάθος κόσμο που (συνήθως) τα αγοράζει. Από τη δεκαετία του 80 στην Ελλάδα, το χρυσό Rolex παραπέμπει σε μεγαλομανάβη, νεόπλουτο ή σκυλά. Και είναι κρίμα καθώς υπάρχουν πραγματικά εκπληκτικά κομμάτια στη γκάμα της. Δε σου κρύβω πως αν ο προυπολογισμός ήταν μεγαλύτερος θα είχα διαλέξει ένα daytona.

Αλλά και το Omega αδικείται από τις φωτογραφίες, από κοντά είναι πολύ ομορφότερο.

Τέλος, φταίνε και οι εταιρείες σε μεγάλο βαθμό και όχι μόνο για το σέρβις (που καταλαβαίνετε πόσο παίνεψα την Omega στον κύκλο μου). Δεν μπορεί πχ κάποιος να βλέπει τη διαφήμιση της Breitling (αυτήν που έπαιζε τα Χριστούγεννα) με αεροπλάνα και ξανθιές γκόμενες με τεράστιο στήθος και να πάει να σκάσει 5 χιλιάδες ευρώ για να αγοράσει το Chronomat.

Αυτά προς το παρόν κ συγνώμη για το off-topic.
Φιλικά,
Βαγγέλης

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #672 στις: Ιανουάριος 24, 2014, 01:10:18 πμ »
Δεν μπορεί πχ κάποιος να βλέπει τη διαφήμιση της Breitling (αυτήν που έπαιζε τα Χριστούγεννα) με αεροπλάνα και ξανθιές γκόμενες με τεράστιο στήθος και να πάει να σκάσει 5 χιλιάδες ευρώ για να αγοράσει το Chronomat.


Γιατί το λες αυτό? Σε πολλούς αρέσουν τα αεροπλάνα και οι ξανθιές γκόμενες με τεράστιο στήθος ;D


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος NikolaosP

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #673 στις: Φεβρουάριος 15, 2014, 04:18:40 μμ »
Χρειάζονται ρύθμιση δυο ρολόγια και θα ήθελα ένα αξιόπιστο επαγγελματία να τα ανοίξει, τα ρυθμίσει και να τα κλείσει στεγανά. Μένω στη Κρήτη και θα προτιμούσα κάποιον από Ρέθυμνο ή Χανιά ή Ηράκλειο με τη σειρά αυτή.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά  :)

Αποσυνδεδεμένος VC222

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
    • ABSEITS
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #674 στις: Φεβρουάριος 20, 2014, 12:47:13 πμ »
Γιατί το λες αυτό? Σε πολλούς αρέσουν τα αεροπλάνα και οι ξανθιές γκόμενες με τεράστιο στήθος ;D

Και εμένα δεν μου άρεσε το spot αλλά συμφωνώ με το Γιάννη... μάλλον στους περισσότερους αρέσει ο άνω συνδυασμός (έστω και ενδόμυχα)...

εδώ "σκάνε" χιλιάρικα για το moon watch ενώ άνθρωπος στο φεγγάρι έχει να πατήσει από το 1972. . .

Αποσυνδεδεμένος tryto

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #675 στις: Μάρτιος 03, 2014, 11:07:19 μμ »
Ψάχνω κάποιο καλό τεχνίτη για seiko Αθήνα ή δυτικά προάστια. Ευχαριστώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2014, 11:56:20 μμ από tryto »

Αποσυνδεδεμένος stergios

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #676 στις: Μάρτιος 06, 2014, 05:46:52 μμ »
Γεια σας, μετά απο 1,5 χρόνο λειτουργίας το seiko (αυτόματο 5αρι) εντελώς ξαφνικά άρχισε να πηγαίνει πάνω απο 1 ωρα μπροστά την ημέρα. Επικοινώνησα με τον πωλητή (Μέρτζιος), η απάντηση ήταν οτι δεν έχει τίποτα το ρολόι και να πάω σε έναν ρολογά να μου ρυθμίσει τον αυτόματο. Εφόσον η εγγύηση είναι 2 χρόνια θα πρέπει να πληρώσω για την επισκευή;

Αποσυνδεδεμένος SER

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6217
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #677 στις: Μάρτιος 06, 2014, 06:01:56 μμ »
Συνονοματε καλησπέρα,αν το ρολόι ειναι μέσα στην εγγύηση αγορασμένο απο ελληνικό μαγαζί τότε στην αντιπροσωπεία δεν νομίζω να χεις πρόβλημα.Αν πας σε εξωτερικό ρολογα θα πληρώσεις.

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 15008
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #678 στις: Μάρτιος 06, 2014, 06:08:45 μμ »
Συνονοματε καλησπέρα,αν το ρολόι ειναι μέσα στην εγγύηση αγορασμένο απο ελληνικό μαγαζί τότε στην αντιπροσωπεία δεν νομίζω να χεις πρόβλημα.Αν πας σε εξωτερικό ρολογα θα πληρώσεις.

+ 1
Θα πρεπει να το πας εκει απ'οπου το πηρες.

Αποσυνδεδεμένος stergios

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #679 στις: Μάρτιος 06, 2014, 06:48:05 μμ »
Το ερώτημα είναι αν με καλύπτει η τοπική αντιπροσωπία η θα πρέπει να το στείλω Αθήνα, ο πωλητής μου είπε η να το πάω σε ρολογά η να του το στείλω Αθήνα και να πληρώσω 10 ευρώ μεταφορικά.