χρονογραφοι των δεκαετιων που αναφερομαστε,περα απο την σπανιοτητα και τη δυσκολια κατασκευης ειχαν μηχανικες λυσεις που αποτελεσαν την βαση για την μετεπειτα πορεια,καποιες δε αξεπεραστες.η μηχανη εχει υποστει μια προσαρμογη στα στανταρ της ρολεξ ,λογικο το βρισκω.γιατι ειναι ακριβοτερη σε ενα ρολεξ?εχει και την προστιθεμενη αξια της μαρκας και οτι αυτο περιεχει.το συγκεκριμενο μοντελο τα τελευταια 3 4 χρονια αρχισε να ανεβαινει σαν αξια και δεν ειναι ακομα στα υψη που ανεφερες.
για να κλεισω θα κανω ξανα το διαχωρισμο στην υψηλη ποιοτητας χρονογραφους της εταιρειας valjoux εκεινων των δεκαετιων που γινεται η αναφορα ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ να μην εχουμε συγχιση μετα σημερινα δεδομενα .
τα ρολογια ειναι ενας συνδυασμος μηχανης-μαρκας-σπανιοτητας-ιστοριας-ποιοτητας,ασε δε που καποιες τα κανουν μονο οι μηχανες!
ομολογουμενως οπως και στα παραδειγματα που παραθετεις καποιος μπορει να βρει πολυ ενδιαφεροντα κομματια που δεν ειναι παντα απαραιτητο να ξοδεψει μια περιουσια και να παω στην αλλη ακρη?μια σεικο 6139 (column wheel )που οχι μονο θεωρειται μηχανικα καταπληκτικη(!) αλλα αποτελεσε και αντιγραφη απο ελβετικες εταιρειες σε λυσεις για χρονογραφους,μπορεις να την βρεις σε τιμες απο 150 + $
τα πανεραι που ανεφερες υπαρχει μια ιστορια που εμπλεκει το σταλονε στα γυρισματα της ταινiας day light αν δεν απατομαι καπου στο 93(ιταλια) οπυ κατα τυχη πεφτει πανω σε μια μαρκα αγνωστη στο ευρη κοινο και με χρεη απο κει και περα εγιναν πολλλα και διαφορα,εδω θα δεχτω το μαρκετινγκ οτι αποτελεσε το κεντρο βαρους .εξεταζουμε καθε περιπτωση ξεχωριστα.