Πριν από ένα χρόνο περίπου, διαπίστωσα πως το IWC Portuguese που είχα αγοράσει το 2010, είχε ένα πρόβλημα με την ημερομηνία. Ειδικότερα, ενώ γύρω στις 23:30 άρχιζε κανονικά η διαδικασία αλλαγής ημερομηνίας, ολοκληρωνόταν κατά περίπου 50% τα μεσάνυχτα και νωρίς το πρωί ολοκληρωνόταν σε ποσοστό 70%. Αυτό σημαίνει πως η ημερομηνία δεν φαινόταν ολόκληρη. δοκίμασα να την αλλάξω χειροκίνητα και διάφορες άλλες πατέντες αλλά το πρόβλημα συνεχιζόταν. Να σημειώσω πως ποτέ δεν άλλαξα χειροκίνητα την ημερομηνία μεταξύ των ωρών 8-4. Επειδή έληγε η εγγύηση των 2 ετών σε λίγες ημέρες, το παραδίδω στον έμπορο από τον οποίο το αγόρασα για να το στείλει για σέρβις. Να ενημερώσω πως μέχρι και πριν από 3 χρόνια το σέρβις γινόταν στην Ελλάδα, αλλά λόγω κρίσης καταργήθηκε και πλέον όλα τα ρολόγια στέλνονται στο Μόναχο. Η όλη διαδικασία είτε αφορά σέρβις είτε επισκευή διαρκεί περίπου 1-1,5 μήνα. Ο έμπορος να σημειώσω πως το κράτησε περίπου για μία εβδομάδα ώστε να δει αν πράγματι έχει το ρολόι πρόβλημα (και όχι ο πελάτης) και τελικά μου απάντησε πως... λειτουργεί κανονικά. Αφού με έκανε να αισθανθώ ηλίθιος, αναγκάστηκα να τραβήξω πλήθος φωτογραφιών σε όλες τις φάσεις αλλαγής της ημερομηνίες σε διάρκεια μερικών ημερών, για να αποδείξω πως πράγματι υπάρχει πρόβλημα. Τότε το έστειλε στο Μόναχο για επισκευή. Μετά από ένα μήνα ακριβώς το ρολόι επιστρέφει στη συσκευασία που βλέπετε στις επισυναπτόμενες φωτογραφίες (το ρολόι σε σφραγισμένο σακουλάκι και μέσα σε βελούδινο πουγκί συν πιστοποιητικό εργασιών που έγιναν). Χλιδή! Ωραία, λέω! Γλυτώσαμε και 2 χρόνια από το σέρβις της πενταετίας που πλέον μετατοπίζεται για αργότερα και σημειωτέον κοστίζει γύρω στα 600 ευρώ!!!. Για την επισκευή δεν είχα καμία οικονομική επιβάρυνση. Δυστυχώς, μετά από μία περίπου εβδομάδα διαπίστωσα έκπληκτος πως το πρόβλημα παρέμενε. Το ξαναπάω στον έμπορο, πάλι δεν πείθεται, αναγκάζομαι πάλι να τραβήξω πλήθος φωτογραφιών, του γράφω και το γράμμα στα αγγλικά για να το στείλει με email στο Μόναχο και τους το ξαναστέλνει πίσω. Μετά από ένα μήνα το ρολόι επιστρέφει, αυτή τη φορά πλήρως επισκευασμένο. Ο λόγος που μπήκα στον κόπο να γράψω αυτό το ποστ, είναι όχι για να αποδείξω πως ρολόγια 12.000 ευρώ χαλάνε -αυτό μπορεί να συμβεί σε κάθε ρολόι, φτηνό ή πανάκριβο-, αλλά για να δείτε πόσο επιφανειακοί είναι στην εκτίμηση ενός προβλήματος, τόσο οι έμποροι όσο ΚΥΡΙΩΣ η ίδια η εταιρία! Στις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε το χαρτί που μου έστειλαν με τις εργασίες που έγιναν. Το πιο πιθανό είναι να μην έγιναν ούτε οι μισές από τις αναφερόμενες εργασίες, διαφορετικά θα είχαν εντοπίσει το πρόβλημα. Μου έστειλαν ένα Copy-paste κείμενο από τον Η/Υ τους που στέλνουν σε όλους. Και μιλάμε για την IWC. Κι ο κοσμάκης τους στέλνει το ρολόι του για σέρβις, πληρώνει 600 έουρα, βλέπει το πιστοποιητικό με τις εργασίες που έγιναν και καμαρώνει πως άξιζε το ρολόι του τα χρήματα που έδωσε. Του δίνουν κι ένα σακουλάκι μαζί με το βελούδινο πουγκάκι και καμαρώνει σα το Μητσάρα πίσω από τις κάμερες. Κούνια που μας κούναγε!!!