Άσχημα νέα για τη Glycine, ευχάριστα όμως για τους φανατικούς της εταιρείας.
Ο εμπορικός οίκος Armani κινήθηκε δικαστικά εναντίον της Glycine, για το νέο λογότυπο που χρησιμοποιεί στα ρολόγια της από το 2016 και το οποίο παραπέμπει αρκετά σε αυτό του γνωστού οίκου μόδας, βασιζόμενος κυρίως στα μοντέλα "Airman". (όπου Airman=Armani)
Το εμπορικό δικαστήριο της Βέρνης δικαίωσε τον οίκο Armani, απαγορεύοντας στην Glycine να χρησιμοποιεί περαιτέρω το φτερωτό λογοτυπο.
Η Glycine αναγκάστηκε να αποκαλύψει όλες τις πωλήσεις και τα κέρδη της από το 2016 κι έπειτα και είναι υποχρεωμένη όχι μόνο να αλλάξει το νέο λογότυπο αλλά να καταβάλει αποζημίωση, για όσα ρολόγια πούλησε με αυτό, το ύψος της οποίας ακόμα δεν έχει καθοριστεί.
Η υπόθεση τώρα έχει φτάσει στο ομοσπονδιακό δικαστήριο της Λωζάνης πιστεύοντας πως οι δικηγόροι της Glycine, όχι θα ανατρέψουν, αλλά τουλάχιστον θα καταφέρουν να βρουν μια πιο οικονομική/συμβιβαστική λύση.
Τώρα βέβαια το πώς το δικαστήριο δικαίωσε τον οίκο Armani, είναι απορίας άξιον.
Πρέπει να είσαι τουλάχιστον ηλίθιος για να αγοράσεις ένα ρολόι το οποίο γράφει φαρδιά πλατιά Glycine κι εσύ να πιστεύεις ότι είναι Armani επειδή μοιάζει το λογότυπο.
Οι δικαστές πάντως βασίστηκαν στο γεγονός ότι και τα δύο λογότυπα καταχωρήθηκαν για την ίδια κατηγορία προϊόντων. Τα ρολόγια.
Το καλό της υπόθεσης είναι ότι η εταιρεία, έστω και με το στανιό, χρησιμοποιεί πλέον το παλιό λογότυπο που είναι σαφώς πιο ωραίο και με ιστορία.
Στάλθηκε από το Redmi Note 7