δεν καταλαβατε....η ROLEX έχει (και στην Ελλάδα) από τα καλύτερα SC...δείτε προς AP k.α. μάρκες εκεί να δείτε μπαχάλια!
αυτό που δεν έχει καταλάβει ο καταναλωτής είναι ότι δεν τους ενδιαφέρει το after market!....το αγόρασες...ΤΟ ΕΦΑΓΕΣ....σας μιλάω εκ πείρας.....θα τα δείτε στην πορεία(Xάρη μην φοβάσαι και ο Καίσαρης και πόσο δε στην Ελβετία η Panerai έχει μέχρι στιγμής αξιόλογο SC,ειδικά για τα Ελληνικά δεδομένα,όσο απωθητικό είναι για πολλούς μας το glamour statous των καταστημάτων του,τόσο αξιόλογο και αποτελεσματικό είναι το σερβις που παρέχει ειδικά σε ιδιαίτερα ρολογια τύπου Lange,Panerai(και στα in-house ανάλογα την βλάβη-πρόβλημα).
Στους "πραγματικούς-καλούς" πελάτες τα πράγματα και η αντιμετώπιση είναι διαφορετική....αφού τα "αφεντικά"-εταιρίες θέλαν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους..έπρεπε να είναι προετοιμασμένοι και ένα καλό after market service με το ανάλογο κόστος,πράγμα που είναι αδύνατον μέχρι στιγμή να συμβεί!