Να σας πω το δικο μου σκεπτικο, το οποιο με εκανε να αποδεχτω, σε πρωτη φαση, την αποφαση τους και να μην κανω φασαρια.
Κατ αρχην δεν ηταν εκει ο υπευθυνος του service, στον οποιο πηγα συστημενος, και μιλαγα μεσω αντιπροσωπου.
Επομενως μια συζητηση με τον υπευθυνο, που πιθανοτατα θα γινει την Τεταρτη, μπορει να φερει νεα δεδομενα.
Το πιο σημαντικο ομως που σκεφτηκα ηταν οτι , οπως μου ειπαν, θα μπορουσαν απλα να το επισκευασουν ( με χρεωση παντα), χωρις να γινει το πληρες service, το οποιο θα το εκανα μετα απο 1-2 χρονια.
Οπως εχω πει, το ρολοι ειναι φορεμενο στα κοκκινα και ψιλοταλαιπωρημενο ( σημαδακια στο μπρασελε , case back etc) ,οποτε μια περιποιηση τη χρειαζεται.
Απο τη στιγμη δε που μου προσεφεραν μια καλη εκπτωση στην ολη εργασια, σκεφτηκα οτι μαλλον αξιζει, αφου θα εχει γινει η πιο σωστη συντηρηση.
Παρ ολα αυτα, θα συζητησω και με τον υπευθυνο και θα δουμε τι θα γινει.
Sent from my iPhone using Tapatalk