Σπύρο έχουμε νέα από το ρολόι; Ενάμισης μήνας πέρασε...
Και βεβαια Αντωνη, παραλειψη μου που δεν ενημερωσα.
Το ρολοι παραλειφθηκε στις 26/1 , μετα απο πληρες service.
H rolex δεν δεχθηκε οτι ειχε υποχρεωση δωρεαν επισκευης ( παρ ολο που υπηρχε εγγυηση σε ισχυ) και το μονο που εκανε ηταν μια καλη εκπτωση.
Θεωρω οτι μονο σοβαρη εταιρεια δεν χαρακτηριζει μια τετοια συμπεριφορα, αλλα το σκεπτικο μου, το οποιο με εκανε να τη δεχθω , ειναι το εξης:
ειναι βεβαιο οτι σε ενα, εναμιση χρονο θα ηθελε σερβις. Επισης ειναι ρολοι φορεμενο , που χρειαζοτανε την περιποιηση του.
Απο το να το μπαλωσουν, μετα την επιμονη και τις φωνες μου και να πληρωσω μετα ολοκληρο σερβις, προτιμησα να το κανω τωρα σωστα και να επωφεληθω το ποσο της εκπτωσης.
Παντως ο μυθος της rolex , οτι δε σπαει, δε χαλαει, σαφως και δεν επιβεβαιωνεται.
Οπως και οτι αντιμετωπιζει με σοβαροτητα τους πελατες της.
Sent from my iPhone using Tapatalk