Γενικα οταν χρειαζεσε ενα σερβις ,μια επισκευη πρεπει να εχεις μια ιδεα ποσες εργατοωρες και τι ανταλλακτικα θα χρειαστουν για να εχεις μια ρεαλιστικη ιδεα ποσο θα στοιχισει ,παντου ,απο ρολογια μεχρι ψυγεια .
Εαν πχ ο τεχνικος που θα αντικαταστησει μοτερ σε liebherr ψυγειο (μην παρετε ποτε liebherr ψυγειο ,πρωτα εμφανιζει διαροη το κυκλωμα και μετα ακολουθει το μοτερ ) ζητησει 100 ευρω μαλλον δεν καταλαβε ή δεν ξερει τι πρεπει να κανει ,εαν ζητησω να μου αλλαξει ιμαντα χρονισμου ,λαδια, μπροστικα τακακια και μπουζι στο ιχ μου και ζητησει 120 ευρω μαλλον κατι απο ολα αυτα που θελω δεν εχει σκοπο να το κανει ,εαν σε μηχανικο χρονογραφο για πληρες σερβις ζητησει 40 ευρω μαλλον με δουλευει ή δουλευει απο χομπι .
Εαν παω και του πω ή το φτιαχνεις με 40 ευρω ή το πεταω τοτε παω γυρευοντας αφου οι καιροι ειναι δυσκολοι και θα κοιταξει να παρει τα σαραντα και εσυ να εχεις την ψευδαισθηση οτι εκανες τη δουλεια σου ,win win κατασταση .
Υπαρχουν βεβαια και τα πολυ χειροτερα οπου σου παιρνει το νορμαλ ποσο και δεν κανει τιποτα .Τα εχουμε δει και αυτα.
Γενικα παντως φτηνα μηχανικα ρολογια καποτε θα σε φερουν στο διλλημα ,το φτιαχνω ή το πεταω μεσα στο συρταρι (η τον καδο).