Πιστός στην αγάπη μου για φωτογραφικές παρουσιάσεις, συνεχίζω ακάθεκτος (και μόνος...) με την παρουσίαση του DAN HENRY 1972, το οποίο πήρε τη θέση του BOREALIS (βλ. αμέσως προηγούμενη φωτο-παρουσίαση).
Λοιπόν όλα άρχισαν με τα Orfina Porsche Design με την iconic Lemania. Μία καλίμπρα που για διάφορους λόγους (υπάρχουν πολλά ωρολογιακά σενάρια) έχει σταματήσει πλέον να παράγεται...
Αυτή είναι μία μπίχλικη φωτογραφία που ψάρεψα από το internet, αλλά ΟΚ παίρνετε μία ιδέα.
EDIT: έβγαλα την μπίχλικη και έβαλα μία ανθρώπινη, γιατί κρίμα είναι να αρχίζει το θέμα με την προηγούμενη φωτό
Επειδή:
1) ο αγαπημένος μου φίλος, ο έχων original χρονογράφους Orfina τις κρατάει για να ανεβάσουν αξία και να αγοράσει κάποτε σπίτι στην Μύκονο (δεν έχει Rolex οπότε έχει στραφεί σε πιο ιδιαίτερες ωρολογιακές επενδύσεις) δεν υπήρχε καμία περίπτωση να βρω original.
2) Ένας τέτοιος χρονογράφος που βρέθηκε κάποια στιγμή ήταν σε κατάσταση ημι-χρέπι (φυσικά ο πωλητής ισχυριζόταν ότι το ρολόϊ ήταν μία χαρά και ήθελε απλά ένα ψιλο-sercive).
3) Δεν ήμουν τελικά διατεθιμένος να δώσω αρκετά κατά τη γνώμη μου χρήματα για ένα ρολόϊ που εάν δεν ήταν ευλαβικά συντηρημένο θα μου έβγαινε η ψυχή για να το συνεφέρω.
Αποφάσισα να το ρίξω στα homage. Και δη σε quartz. Μεγάλη απόφαση ομολογώ, ακόμα βλέπω εφιάλτες
Πάμε και στο ρολόϊ τώρα.
Το πρώτο που βλέπεις είναι το γνωστό κυλινδρικό πλαστικό κουτάκι των DAN HENRY:
Ένας συμπαθής πλαστικός κύλινδρος, τον οποίο ανοίγεις και προσπερνάς χωρίς κάποια ιδιαίτερη περαιτέρω ανάλυση.
Το καλό είναι ότι μέσα στον κύλινδρο υπάρχει η (επίσης γνωστή για κατόχους DAN HENRY) θηκούλα μεταφοράς ουσιαστικά. Την οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις κατά βούληση (μεταφορά ρολογιών, αποθήκευση λουριών κλπ.). Αυτή είναι χρήσιμη. Την αγαπάω
Πάμε και στο ρολόϊ λοιπόν: Κάσα 41mm που φοριέται μικρότερη καθώς τα lugs είναι "χωνευτά" και δεν προεξέχουν καθόλου από την κάσα. Έχοντας έτσι ένα lug-to-lug της τάξεως των 45mm περίπου. Διάσταση πολύ εύκολη για σχεδόν όλους τους καρπούς.
Η διάταξη των sub-dials είναι 6-9-12, παραμένοντας έτσι "πιστή" στο original. Εκεί που δεν παραμένει πιστό, είναι στο date window, το οποίο έχει μόνο ημερομηνία, αλλά όχι και την ημέρα, όπως ήταν το αυθεντικό.
Επίσης εκεί που παίρνει πρωτοβουλία ο σχεδιαστής, είναι στην ύπαρξη alarm. Ο ένδειξη λειτουργίας του alarm είναι αυτό το μικρό δεικτάκι μεταξύ "7" και "8" που έχει δύο θέσεις "ι" και "0" όπως βλέπετε στη φωτό. Προφανώς δουλεύει σε...δυαδικό σύστημα
Ο δείκτης ρύθμισης του alarm είναι ο μαύρος με το άσπρο τριγωνάκι. Το alarm τώρα, ως function είναι πραγματικά πολύ χρήσιμο αν είσαι π.χ λαγός. Απ΄όσο ξέρω οι λαγοί έχουν άριστη ακοή. Ή τουλάχιστον έχοντας τόσο μεγάλα αυτιά έχουν μία πιθανότητα να ακούσουν τον ήχο του συγκεκριμένου alarm. Γιατί θεωρώ ότι κάποιος άνθρωπος με μέση ακοή, δεν υπάρχει περίπτωση να το ακούσει
Τέλος πάντων. Το είχε η καλίμπρα, το έβαλαν οι άνθρωποι. Δεν με χαλάει πολύ, δεν μου λέει και κάτι η ύπαρξη του όμως...
Στην μία πλευρά υπάρχουν τα κλασικά κουμπιά για τη λειτουργίς του χρονογράφου, μαζί με την κορώνα:
Στην άλλη πλευρά υπάρχει ένα κουμπί μόνο του, το οποίο είναι για την ενεργοποίηση-απενεργοποίηση του alarm. Απλά το τραβάς έξω για να λειτουργήσει ή το αφήνεις μέσα για να μην είναι ενεργό:
Πίσω στην κάσα, υπάρχει μία Ducati με τον αριθμό "72" καθώς και οι κλασικές "πληροφορίες" για το ρολόϊ. Όπως το ότι είναι limited edition (οπότε πάλι έκανα επένδυση), ότι το συγκεκριμένο είναι το 299-ό από τα 1972 (έχασα στο τσακ το "300") και το ότι είναι και υδατοστεγανό στα 50m. Οπότε μία βουτιά στη θάλασσα την κάνεις, αλλά αν θέλεις να πας για scuba, το αφήνεις στο σπίτι σου...
Τώρα το ποιά είναι η σχέση της Orfina με την Ducati και με τον Dan Henry. Ειδικά με τον αριθμό "72" ούτε που γνωρίζω. Και δεν googl-άρω αυτή τη στιγμή. Αν θέλει κάποιος να προσθέσει καμία χρήσιμη πληροφορία, είναι καλοδεχούμενος.
Αυτό που μου αρέσει είναι το ότι το ρολόϊ δεν είναι το κλασικό "γυαλιστερό" steel, αλλά έχει αυτό το τύπου "αμμοβολημένο" που το κάνει πιο εύκολο στο να φορεθεί κατά τη γνώμη μου, παντού και πάντα.
Επίσης ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ότι αν θέλεις κίνηση στα δευτερόλεπτα, μπορείς να επιλέξεις να κινείται ο δείκτης στο sub-dial στο "6". Εάν όχι, δεν κινείται τίποτα. Προτιμώ την κίνηση για να είμαι ειλικρινής και ας είναι η κλασική quartz κίνηση.
Επίσης ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια το ότι το dial είναι sandwich. Κάτι που μου έκανε εντύπωση για ρολόϊ τέτοιου budget. Του προσδίδει μία ποιότητα και μία διαφορετικότητα...
Το ρολόϊ φοριέται πολύ εύκολα και άνετα με το μπρασελέ του. Δε νομίζω ότι παίζει να φορεθεί με λουρί, εκτός ίσως από κανέναν ιμάντα. Αλλά αυτό έχει εξαντληθεί στο "Τι Φοράμε Σήμερα" μη σας πρήζω και από εδώ.
Δείτε το πως "κάθεται" και στον καρπό με το πολύ όμορφο μπρασελέ του:
Και σας χαιρετώ με την κλασική φωτό με το θολό φόντο. Για να θαυμάσετε το ρολόϊ και τη φωτογραφική μου δεινότητα
Και τώρα που το σκέφτομαι, πρέπει να συζητηθεί να μου δίνετε και ένα επίδομα "φωτο-παρουσιάσεων", καθώς παλεύω μόνος και έρημος σε αυτό το thread
Καλά να περάσετε όλοι, το υπόλοιπο της Κυριακή σας