Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1490076 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #920 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 12:48:04 πμ »
VW Tigouan?????

Αποκλείσαμε τα τετρακίνητα και από χώρους δεν έχει καμία σχέση...ένα golf υπερυψωμένο είναι ;)
Στα τετρακίνητα υπάρχουν πολύ ανώτερες προτάσεις....


Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #921 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 09:03:07 πμ »
Ηλία έχω 2 απορίες (βασικά πολλές φορές τις έχω και στις ωρολογοποιιες)
1. Με ποια αντικειμενικά κριτήρια μια εταιρεία την χαρακτηρίζουμε σαν την πιο ιστορικη τους εταιρεια;
2. Ποιοι είναι οι Ιταλοι που φταίνε για το κατάντημα της Αλφα;



 Καλημερα gracellin.

Τα αντικειμενικα κριτηρια ειναι τα εξης.

-Οταν εβγαζε αριστουργηματα η Αλφα μαζι με την Μαζερατι (250F, A6GCM, etc)  η Φερραρι δεν υπηρχε ουτε καν σαν εταιρεια.
-Για πολλα χρονια Η αλφα ηταν αυτη που τραβαγε αγωνιστικα το κουπι σε δυσκολες εποχες εναντι των Mercedes, Auto -Union και λοιπων δυναμεων. Εβγαλε αυτοκινητο προπολεμικα Τιπο 158 που οι γερμανοι εψαχναν μανιωδως να βρουν σε ολη την ευρωπη (8κυλινδρο εν σειρα με Roots να βγαζει σχεδον 400 αλογα το 38)  και μεταπολεμικα κερδισε τα δυο πρωτα πρωταθληματα με τον Φαρινα και τον υπερμεγιστο Φαντζιο.
-Απο εκει ξεκινησε οπως ξερεις και ο Φερραρι
-Τα αυτοκινητα παραγωγης της ηταν σχεδον παντα εκπληκτικα. Να σου αναφερω οτι η τζουλια ηταν το πρωτο αυτοκινητο ευρειας παραγωγης που εχει σχεδιαστει σε αεροδυναμικο τουνελ. Αμετρητες καινοτομιες που ξεκινησαν απο εκει και οχι απο την Φερραρι.
-Να μην αναφερθω σε μηχανικαρες οπως ο Λαμπρεντι που ξεκινησε απο την Αλφα και υστερα μεταπηδησε στην Φερραρι.
-Αγωνιστικα τι να πω, να μιλησω για GTam, P2, 8C Monza, tipo 33, SZ, tipo 183, 155 DTM? 
- Η αλφα ηταν μια εταιρεια που εδινε την δυνατοτητα να απολαμβανεις οτι καλυτερο σε σπορ οδηγηση χωρις να χρειαζεται να εισαι κροισσος. Σε αυτο το κοινο απευθυνοταν ο Εντζο, ο οποιος παρεπιμπτοντως ενδιαφεροταν περισσοτερο για τα αυτοκινητα του (μην παθουν τιποτα) παρα για τους οδηγους του.

Και πολλα αλλα αν θες να σου πω.

Για το δευτερο-

Οι ιταλοι που κατεστρεψαν για εμε την Αλφα μαζι με την λαντσια ειναι οι ιδιοι ιταλοι που τα εδωσαν ολα (τα κεφαλαια εννοω) στην Φερραρι. Ως αποτελεσμα αυτες οι δυο ιστορικες εταιρειες ηταν παντα στην σκια ενω θα μπορουσαν να πρωταγωνιστουν στην ευρωπαικη και οχι μονο βιομηχανια.

Τωρα τελευταια παρατηρηται μια ανοδος της Αλφα, αν και για εμενα οχι οπως θα επρεπε να γινει αυτη. Οσο για την Λαντσια. Δεν μπορω να βλεπω μια εταιρεια που εχει βγαλει Φουλβια, μπετα, Στρατος, Ιντεγκραλε να μην εχει ενα σοβαρο αυτοκινητο σπορ στην παραγωγης της και απο εκει που βλεπαμε Μπιαζιον με χρωματα μαρτινι στις διαφημισεις να βλεπουμε βικυ καγια....ΕΛΕΟΣ!!!!!

Παντα φιλικα και με αγαπη για τις ιστορικες αυτες εταιρειες.

ελιο

Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος nyo

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 442
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #922 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 09:07:11 πμ »
1) οχι δεν παω για κυνηγι στα βουνα
2)2000 cc τ αντεχω
3) οχι ιδιαιτερα
4)ναι εχω μικρο
5)για να διακινω με ανεση και προ παντων ασφαλεια την οικογενεια μου

και τωρα που εριξα το νομισμα στην σχισμη,ανυπομονω για την απαντηση.

Πιστευω πως και μια BMW X1 sDRIVE18 σε αυτα τα λεφτα (εχεις και ρεστα) ειναι μια καλη προταση!
Κι επειδη ειπες SUVοειδες και οχι MPVοειδες (που ειναι Bclass και SMAX) νομιζω ταιριαζει περισσοτερο στα δεδομενα σου.
2λιτρος κινητηρας, 150 αλογατα και λογικη καταναλωση χωρις τις φθορες και το εξτρα βαρος της 4κινησης (που δεν την χρειαζεσαι).
Τωρα απο χωρους, εσυ ξερεις τι αναγκες εχεις ωστε να δεις αν σε καλυπτει.

Αποσυνδεδεμένος thanasisn

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #923 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 09:31:59 πμ »

τα 110 άλογα για αυτοκίνητα με τέτοιο όγκο και βάρος είναι λίγα....ευτυχώς που φτιάχνουν δρόμους στην Ελλάδα γιατί σε επαρχιακό οδικό δίκτυο με την οικογένεια μέσα και όλες τις αποσκευές το μόνο που θα μπορούσες να κάνεις είναι να μείνεις πίσω από κάποιον γρήγορο νταλικιέρη ;D
Αφού έχεις οικολογική συνείδηση θα σου πρότεινα να πας σε ντιζελ που έχει την μαγική λέξη: ΡΟΠΗ!!!!
Ο δίλιτρος του Smax βγάζει 140 άλογα αλλά έχει 32 κιλά ροπή διαθέσιμη από πολύ χαμηλά!!!!!
Δυστυχώς στην Αθήνα θα είσαι παράνομος!!!


Φιλικά Γιώργος

ο 2.5Τ του S-MAX καταργειται και αντικαθισταται με εναν 2.0Τ με 203 αλογα (λογω ρυπων) αν θυμαμαι καλα...με οτι αυτο συνεπαγεται στα τελη, καταναλωση κτλ

πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο καποιος να επιλεξει μια Β class περα απο το αστερι τη μασκα... :noidea:

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #924 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 09:37:25 πμ »
Πιστευω πως και μια BMW X1 sDRIVE18 σε αυτα τα λεφτα (εχεις και ρεστα) ειναι μια καλη προταση!
Κι επειδη ειπες SUVοειδες και οχι MPVοειδες (που ειναι Bclass και SMAX) νομιζω ταιριαζει περισσοτερο στα δεδομενα σου.
2λιτρος κινητηρας, 150 αλογατα και λογικη καταναλωση χωρις τις φθορες και το εξτρα βαρος της 4κινησης (που δεν την χρειαζεσαι).
Τωρα απο χωρους, εσυ ξερεις τι αναγκες εχεις ωστε να δεις αν σε καλυπτει.

H X1 μια χαρά είναι, αλλά νομίζω οτι πάσχει σοβαρά στο θέμα της άνεσης με 225/50/17 ελαστικά που φοράει. Θα κοπανάει παντού.
Επίσης δεν ξέρω τι είδους απαιτήσεις έχει σε χώρους...εμένα για παράδειγμα που έχω μικρό και προσεχώς μικρά παιδιά, τα 420λίτρα χώρου αποσκευών είναι λίγα. Επίσης στα πίσω καθίσματα 2 άτομα θα βολευτούν άνετα...τρίτος μόνο για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.


Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #925 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 09:43:17 πμ »
ο 2.5Τ του S-MAX καταργειται και αντικαθισταται με εναν 2.0Τ με 203 αλογα (λογω ρυπων) αν θυμαμαι καλα...με οτι αυτο συνεπαγεται στα τελη, καταναλωση κτλ

πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο καποιος να επιλεξει μια Β class περα απο το αστερι τη μασκα... :noidea:

θανάση κάνε ένα test drive κ στα 2 κ νομίζω ότι θα καταλάβεις τη διαφορά...
υπάρχουν πράγματα που εμείς δε γνωρίζουμε κ δε φαίνονται όπως πχ η ποιότητα στις βίδες συναρμογής ή ας πούμε στη μπογιά που στο ένα σε μία λακούβα που τυχών σε χτύπημα μπορεί να κάνει η λαμαρίνα να σπάσει η μπογιά ενώ στο άλλο να κρατηθεί λόγω ποιότητας, όπως ότι το ένα μπορεί να έχει πλαστικό πιαστράκι στα πλαινά τζάμια κ το άλλο μεταλλικό, όπως ότι το ένα μπορεί να έχει περάσει από 50 ποιοτικούς ελέγχους κ το άλλο 25, πάρα πάρα πολλά πράγματα, αλλά νομίζω ότι το αυτοκίνητο πρέπει να το οδηγήσεις πριν το αγοράσεις...(τα 203 άλογα μπορεί να μην μπορούν να μπουν στη στροφή με τίποτα με κάποια χιλιόμετρα ή να βγαίνουν στο δρόμο μόνο τα 150 κλπ κλπ), μπορεί στο ένα να φρενάρεις δυνατά στη στροφή κ να σε στείλει στις αλάνες κ το άλλο να κρατήσει τη πορεία του.......

με εκτίμηση Σπύρος

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #926 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 09:43:59 πμ »
ο 2.5Τ του S-MAX καταργειται και αντικαθισταται με εναν 2.0Τ με 203 αλογα (λογω ρυπων) αν θυμαμαι καλα...με οτι αυτο συνεπαγεται στα τελη, καταναλωση κτλ

πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο καποιος να επιλεξει μια Β class περα απο το αστερι τη μασκα... :noidea:

εγώ με τις premium μάρκες έχω πρόβλημα με τον τιμοκατάλογο των έξτρα...
προσωπικά σε αυτή την κατηγορία η επιλογή μου είναι Ford Smax δίλιτρο diesel έκδοση titanium.
Χώροι, κινητήρας, κατανάλωση, εξοπλισμός, οδική συμπεριφορά...


Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #927 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 09:46:40 πμ »
H X1 μια χαρά είναι, αλλά νομίζω οτι πάσχει σοβαρά στο θέμα της άνεσης με 225/50/17 ελαστικά που φοράει. Θα κοπανάει παντού.
Επίσης δεν ξέρω τι είδους απαιτήσεις έχει σε χώρους...εμένα για παράδειγμα που έχω μικρό και προσεχώς μικρά παιδιά, τα 420λίτρα χώρου αποσκευών είναι λίγα. Επίσης στα πίσω καθίσματα 2 άτομα θα βολευτούν άνετα...τρίτος μόνο για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.


Φιλικά Γιώργος

ως "παθών" bmw ξεχνάμε χώρους κ άνεση...τις πέρνεις για άλλους λόγους...ειδικά με τα runflat η άνεση πάει περίπατο..από την άλλη βέβαια πας διαδρομή αίγιο-μεσολόγγι με σκασμένο λάστιχο 140 χιλ κ πέρα από την ένδειξη στο καντράν δε πέρνεις χαμπάρι...

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #928 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 09:48:34 πμ »
εγώ με τις premium μάρκες έχω πρόβλημα με τον τιμοκατάλογο των έξτρα...
προσωπικά σε αυτή την κατηγορία η επιλογή μου είναι Ford Smax δίλιτρο diesel έκδοση titanium.
Χώροι, κινητήρας, κατανάλωση, εξοπλισμός, οδική συμπεριφορά...


Φιλικά Γιώργος

το έχει ξάδερφός μου κ είναι απόλυτα ευχαριστημένος, κάνει διαδρομές ελλάδα-τσεχία συνέχεια με αυτό λόγο της γυναίκας του κ είναι μόνο καλά λόγια να πει...το mercedes δε το έχω οδηγήσει ούτε έχω ακούσει κάτι, αλλά νομίζω ότι αξίζει τα $ μέχρι το τελευταίο κ αυτό...

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #929 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 09:49:10 πμ »
ως "παθών" bmw ξεχνάμε χώρους κ άνεση...τις πέρνεις για άλλους λόγους...ειδικά με τα runflat η άνεση πάει περίπατο..από την άλλη βέβαια πας διαδρομή αίγιο-μεσολόγγι με σκασμένο λάστιχο 140 χιλ κ πέρα από την ένδειξη στο καντράν δε πέρνεις χαμπάρι...

μα επειδή ξεκίνησε το θέμα με την Βclass, για αυτό δεν ανέφερα την Χ1...άλλη κατηγορία, άλλο αγοραστικό κοινό ;)


Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #930 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 09:52:29 πμ »
   H μισή αξία σε ένα Μercedes είναι το αστέρι στη μάσκα.....όχι αδίκως όμως.....το αστέρι συμβολίζει όλα αυτά τα οποία επί δεκαετίες καθιέρωσαν την εταιρεία ως την Νο 1 αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #931 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 09:53:11 πμ »
μα επειδή ξεκίνησε το θέμα με την Βclass, για αυτό δεν ανέφερα την Χ1...άλλη κατηγορία, άλλο αγοραστικό κοινό ;)


Φιλικά Γιώργος

ναι καμία σχέση σαν αμάξια κ κατηγορίες

Αποσυνδεδεμένος thanasisn

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #932 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 10:00:34 πμ »
θανάση κάνε ένα test drive κ στα 2 κ νομίζω ότι θα καταλάβεις τη διαφορά...
υπάρχουν πράγματα που εμείς δε γνωρίζουμε κ δε φαίνονται όπως πχ η ποιότητα στις βίδες συναρμογής ή ας πούμε στη μπογιά που στο ένα σε μία λακούβα που τυχών σε χτύπημα μπορεί να κάνει η λαμαρίνα να σπάσει η μπογιά ενώ στο άλλο να κρατηθεί λόγω ποιότητας, όπως ότι το ένα μπορεί να έχει πλαστικό πιαστράκι στα πλαινά τζάμια κ το άλλο μεταλλικό, όπως ότι το ένα μπορεί να έχει περάσει από 50 ποιοτικούς ελέγχους κ το άλλο 25, πάρα πάρα πολλά πράγματα, αλλά νομίζω ότι το αυτοκίνητο πρέπει να το οδηγήσεις πριν το αγοράσεις...(τα 203 άλογα μπορεί να μην μπορούν να μπουν στη στροφή με τίποτα με κάποια χιλιόμετρα ή να βγαίνουν στο δρόμο μόνο τα 150 κλπ κλπ), μπορεί στο ένα να φρενάρεις δυνατά στη στροφή κ να σε στείλει στις αλάνες κ το άλλο να κρατήσει τη πορεία του.......

με εκτίμηση Σπύρος


διαφορα στην ποιοτητα (τουλαχιστον στην απτη) σιγουρα υπαρχει, η οποια ομως δεν ξερω κατα ποσο δικαιολογει τη διαφορα τιμης. αν προσθεσουμε και τον παραγοντα εξοπλισμο εκει τα πραγματα γινονται ακομα πιο δυσκολα για την MB. για τον ποιοτικο ελεγχο της MB εχω την αισθηση οτι δεν ειναι οπως παλια...πολλες βλαβες ( βεβαια για την Β δεν ξερω γιατι δεν πολυκυκλοφορει) Σχετικα με την οδικη συμπεριφορα εκει ειναι ενας τομεας που η Ford διακρινεται. στο Smax ( 2.0 TD)εχω μπει, δεν το εχω οδηγησει, και εχω να πω πως συνολικα ειναι ενα εκπληκτικο αυτοκινητο... ;)

Αποσυνδεδεμένος sol invictus

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 309
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #933 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 10:03:24 πμ »
Καλημερα gracellin.

Τα αντικειμενικα κριτηρια ειναι τα εξης.

-Οταν εβγαζε αριστουργηματα η Αλφα μαζι με την Μαζερατι (250F, A6GCM, etc)  η Φερραρι δεν υπηρχε ουτε καν σαν εταιρεια.
-Για πολλα χρονια Η αλφα ηταν αυτη που τραβαγε αγωνιστικα το κουπι σε δυσκολες εποχες εναντι των Mercedes, Auto -Union και λοιπων δυναμεων. Εβγαλε αυτοκινητο προπολεμικα Τιπο 158 που οι γερμανοι εψαχναν μανιωδως να βρουν σε ολη την ευρωπη (8κυλινδρο εν σειρα με Roots να βγαζει σχεδον 400 αλογα το 38)  και μεταπολεμικα κερδισε τα δυο πρωτα πρωταθληματα με τον Φαρινα και τον υπερμεγιστο Φαντζιο.
-Απο εκει ξεκινησε οπως ξερεις και ο Φερραρι
-Τα αυτοκινητα παραγωγης της ηταν σχεδον παντα εκπληκτικα. Να σου αναφερω οτι η τζουλια ηταν το πρωτο αυτοκινητο ευρειας παραγωγης που εχει σχεδιαστει σε αεροδυναμικο τουνελ. Αμετρητες καινοτομιες που ξεκινησαν απο εκει και οχι απο την Φερραρι.
-Να μην αναφερθω σε μηχανικαρες οπως ο Λαμπρεντι που ξεκινησε απο την Αλφα και υστερα μεταπηδησε στην Φερραρι.
-Αγωνιστικα τι να πω, να μιλησω για GTam, P2, 8C Monza, tipo 33, SZ, tipo 183, 155 DTM? 
- Η αλφα ηταν μια εταιρεια που εδινε την δυνατοτητα να απολαμβανεις οτι καλυτερο σε σπορ οδηγηση χωρις να χρειαζεται να εισαι κροισσος. Σε αυτο το κοινο απευθυνοταν ο Εντζο, ο οποιος παρεπιμπτοντως ενδιαφεροταν περισσοτερο για τα αυτοκινητα του (μην παθουν τιποτα) παρα για τους οδηγους του.

Και πολλα αλλα αν θες να σου πω.

Για το δευτερο-

Οι ιταλοι που κατεστρεψαν για εμε την Αλφα μαζι με την λαντσια ειναι οι ιδιοι ιταλοι που τα εδωσαν ολα (τα κεφαλαια εννοω) στην Φερραρι. Ως αποτελεσμα αυτες οι δυο ιστορικες εταιρειες ηταν παντα στην σκια ενω θα μπορουσαν να πρωταγωνιστουν στην ευρωπαικη και οχι μονο βιομηχανια.

Τωρα τελευταια παρατηρηται μια ανοδος της Αλφα, αν και για εμενα οχι οπως θα επρεπε να γινει αυτη. Οσο για την Λαντσια. Δεν μπορω να βλεπω μια εταιρεια που εχει βγαλει Φουλβια, μπετα, Στρατος, Ιντεγκραλε να μην εχει ενα σοβαρο αυτοκινητο σπορ στην παραγωγης της και απο εκει που βλεπαμε Μπιαζιον με χρωματα μαρτινι στις διαφημισεις να βλεπουμε βικυ καγια....ΕΛΕΟΣ!!!!!

Παντα φιλικα και με αγαπη για τις ιστορικες αυτες εταιρειες.

ελιο



Να προσθέσω πως η Alfa έχει τη μεγαλύτερη αγωνιστική ιστορία (ιστορία εννοώ όχι νίκες) από οποιαδήποτε άλλη εταιρία στον κόσμο (με δεύτερη την εταιρία που βγάζει τα ασημένια βέλη  ;) )
Time, the opponent that has beaten them all...

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #934 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 10:05:30 πμ »
απότι βλέπω είσαι ψημένος κ γουστάρεις το φόρντ οπότε πάρε αυτό που κάνεις κέφι...απλά αυτό που ήθελα να πω πριν είναι ότι για το μερτσέντες δε πάνε επουδενεί πεταμένα τα λεφτά...
αν θες την ταπεινή μου γνώμη μπες κ οδήγησε κ τα 2 απλά για να μην υπάρχει η περιέργεια κ η κάθε αμφιβολία, άλλωστε αμάξι πέρνεις όχι γυναίκα!! χαχαχα.

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #935 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 10:08:44 πμ »
Δυστυχως φιλε sol invictus μου παραβλεπουμε τα γεγονοτα εως θυματα του μαρκετινγκ που μας πασαρουν οτι θελουν και εμεις τα τρωμε σαν κουτοχορτο. Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που λες....ετσι ειναι.

Οσο για την μερσεντες το απολυτο ονειρο του νεο-ελληνα (φυσικα μαζι με Μπε-εμ-Βε) αν και τα τελευταια χρονια αντικατασταθηκε απο την πορσε. θα πω στον φιλο Γιαννη πως η μερσεντες ειναι ισως η πιο σημαντικη εταιρεια στην ιστορια της αυτοκινησης. Καποτε ηταν Ν0.1 οχι τωρα. και αν θες να το δεις ανοιξε μια οποιοαδηπτε λιστα αξιοπιστιας για να δεις που ειναι η Μερσεντες. Η μιλα με κανα φιλο μηχανικο που δουλευει σε συνεργειο της εν λογω εταιρειας και θα μεινεις αφωνος  :smt107

Η αξιοπιστια ειναι σημαντικος παραγων πιστευω. Και οταν τα αυτοκινητα σου (πανακριβα) τοποθετουνται κατω απο το τοπ 10 τοτε γιατι μου ζητας τοσα χρηματα?

κρινουμε προιοντα οχι μονο σηματα

φιλικα

ελιο
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος sol invictus

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 309
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #936 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 10:10:58 πμ »
Ας ρωτήσουμε την Alfasud να μας πει.  :)

+1000

Να ρωτήσουμε και την 155 DTM που ασέλγησε πάνω στα κορμάκια των άμοιρων των Γερμανών μέσα στο ίδιο το σπίτι τους.

(Και για να μην παρεξηγηθώ, μπορεί να είμαι άρρωστα Alfisti, αλλά το ότι και οι Γερμανοί βγάζουν αυτοκίνητα που με τρελαίνουν, δεν το αρνούμαι)
Time, the opponent that has beaten them all...

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #937 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 10:14:23 πμ »
Η αλφασουντ το μονο που μπορει να μας πει ειναι σε ποσο καιρο σαπιζε απο καινουργια..... σε ποσο χρονικο διαστημα τα φρενα δεν επιαναν, οι αντλιες δεν δουλευαν και αλλατετοια ωραια  ;D

σολ ινβικτους δεν τα διαβαζεις ολα. Ιταλοφιλε!!!!!!!χε χε χε! Να τα λεμε ολα ε?  :D/
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος grecellin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3957
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #938 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 01:13:58 μμ »
Hλία έτσι και αλλιώς θα είναι φιλική και οικογεννειακή η κουβέντα (αν εξαιρέσω το γεγονός ότι ποτέ δε γράφεις σωστά το νικ μου  :P  )
Απλά διαφωνώ. Αυτά που έγραψες πιστεύω ότι κάνουν την αλφα παλαιότερη και και προσιτή για πολλούς αλλά όχι ιστορικότερη.
Οσο για τους ιταλούς η Fiat Group το 1986 πήρε την καταχρεωμένη Αλφα για να την σώσει από το λουκέτο και να σωθούν οι εργασίες χιλιάδων ιταλών εργατών. Για μένα χάρη τους έκανε. Ας ήταν ικανοί να έχουν υγιή την εταιρεία τους ώστε να μην γίνουν φιατ για γρήγορους.
 
Ενας μόνιμα παντρεμένος με την lancia.

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #939 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 01:16:30 μμ »
τα 2500 cc η οικολογικη μου συνειδηση τα βρισκει παρα πολλα,τα 1700 του Β CLASS ειναι καλα αλλα τα 110 αλογατα δεν ξερω αν τραβανε καλα το καρο,τεσπα,Γεωργιε θερμα ευχαριστω για τις συμβουλες.

Καλησπέρα κι από εμένα, σε ανάλογο δίλημα ημουν πριν 2 χρόνια μεταξύ Mercedes Β Class και VW Tiguan. Υστερα από το test drive στο Mercedes B Class απογοητεύτικα αρκετά παρόλο που μου άρεσε περισσότερο από το δευτερο υποψήφιο αυτοκινητο. Στο δρόμο ηταν πολύ αργό.

Επίσης εφτανε σε επίπεδο εξοπλισμού ίδιο με το VW μετά την προσθήκη extras αξιας 6000 €.

Τωρα δεν τις ξερω τις τιμές και το τι προσφέρει.