Άσχετα αν φοράνε εντελώς διαφορετική μηχανή ή αν η μία εταιρεία "μετράει" 80 και η άλλη 180 χρόνια.
Αγαπητε Houston,
Επιτρεψε μου να διορθωσω 125 και 141 χρονια ιστοριας αντιστοιχα, εκτος εαν μπερδευτηκες με την ιταλικη 'BREIL' και τα 70 χρονια ζωης της, ή απλως αναφερεις ενδεικτικα καποια νουμερα!...
Ωστοσο -με αφορμη τις προηγουμενες θεσεις- ας μην αγνοουμε οτι η 'BREITLING' ειναι εκεινη η εταιρια η οποια παρουσιασε τον πρωτο χρονογραφο χειρος, ενω -μεταξυ αλλων- επινοησε και προσθεσε τη χρηση των 'pusher' ξεχωρα απο την κορωνα -πρωτα του ενος και αργοτερα και του αλλου- εξελισσοντας το χρονογραφο στη συγχρονη του μορφη, κυκλοφορησε τον πρωτο χρονογραφο με λειτουργια 'slide rule calculator' (υπαρξη αριθμητικης κλιμακας στο καντραν για υπολογισμους κατα τη διαρκεια μιας πτησης) -το μοντελο 'NAVITIMER' συγκαταλεγεται μεταξυ των δεκα πιο αναγνωρισιμων και καταξιωμενων μοντελων της συγχρονης ελβετικης ωρολογοποι'ι'ας- συμμετειχε στο 'project 99' για την παραγωγη του πρωτου αυτοματου χρονογραφου, ο χρονογραφος της 'COSMONAUTE' επιλεχθηκε απο τον αστροναυτη SCOTT CARPENTER το 1962 στην πτηση του στο διαστημα με το 'AURORA 7', ενω το 'EMERGENY' εχει σωσει ζωες -οπως αυτες των δυο πιλοτων στην Ανταρκτικη- και εν γενει ειναι μια εταιρια με μεγαλη ιστορια και προσφορα στο χωρο, η οποια απο καταβολης της ειδικευεται κατα βασιν στους χρονογραφους και σε οργανα ακριβειας, κυριως για το χωρο της αεροπλο'ι'ας!
Σαφως και δεν υφισταται καμμια συγκριση μεταξυ των δυο εταιριων, αφου οι στοχοι και η φιλοσοφια τους ειναι εντελως διαφορετικοι και σε αλλα πεδια!
Βεβαιως και θα συμφωνησω με το μελος VIWOW, οτι δηλαδη ενδιαφερον θα ειχε η συγκριση συγκεκριμενων μοντελων -κυριως απο την πιλοτικη γκαμα και δευτερευοντως την καταδυτικη- και οχι των εταιριων, ωστοσο θα διαφωνησω με το συγκεκριμενο παραδειγμα των αυτοκινητων, το οποιο εκτιμω οτι ειναι αστοχο και αδικει την εν λογω εταιρια, αφου η 'BREITLING' -σε καμμια των περιπτωσεων- δεν ειναι η 'HΥUNDAI' της ωρολογοποι'ι'ας και σιγουρα κατεχει πολυ υψηλοτερη θεση στο χωρο!
Εντασσεται στις μεγαλες εταιριες και ειναι μια απο τις λιγες πλεον εναπομεινασες του χωρου, η οποια παραμενει ανεξαρτητη και δεν εχει προσχωρησει σε καποιο γκρουπ! Απλως, η 'αχιλλειος πτερνα' της -εν συγκρισει με αλλες που παραγουν (και) δικους τους μηχανισμους- ειναι οτι τα μοντελα της δε φερουν δυστυχως 'in-house' καλιμπρες!
Φιλικα,
Watch-Collector