Θα ήθελα να θέσω το θέμα σε μια άλλη βάση.
Όπως ειπώθηκε και παραπάνω, η Rolex εν ολίγοις βρίσκεται στην κορυφή επειδή έχει πολύ καλό μάρκετινγκ.
Μην αρχίσουμε πάλι με την ποιότητα των μηχανών της και τις καινοτομίες της κ.λπ., κ.λπ, γιατί, όπως επίσης ειπώθηκε παραπάνω, ο πολύς κόσμος είτε δεν δίνει δεκάρα για αυτά είτε δεν τα ξέρει. Αυτό που ξέρει/φαντάζεται/περιμένει ο μέσος αγοραστής είναι να τον δει ο γείτονας, ο συνάδελφος, το αίσθημα, κ.λπ., κ.λπ. και να πουλήσει μούρη. Χρησιμοποιώ χονδροειδή γλώσσα, αλλά δεν πειράζει, το πιάνετε το νόημα.
Λοιπόν, νομίζω ότι εάν η Ω εφαρμόσει ένα αντίστοιχα αποτελεσματικό κι επιτυχημένο πρόγραμμα μάρκετινγκ και ταυτόχρονα αυξήσει τις τιμές της τόσο, όσο να παγιωθεί στη συνείδηση των αγοραστών ως πιο high-end και πιο γκλαμουράτη/μουράτη μάρκα, τότε μετά από κάποια χρόνια "η Ω μπορεί να γίνει Rolex" (ό,τι κι αν σημαίνει αυτή η φράση τέλος πάντων).