Το επίσημο σέρβις των αντιπροσωπειών δίνει κάποια εγγύηση (ενός έτους, διετής, κτλ...) για τις εργασίες που κάνει, συντήρησης και μη? Αν ναι, οι απλοί τεχνίτες δίνουν κάτι αντίστοιχο και πόσο αξιόπιστο είναι? Ή το σέρβις σε κάποιον ανεξάρτητο είναι, τελικά, θέμα εμπιστοσύνης?
Πόσες φορές ρολόγια που έχουν πάει στο επίσημο σέρβις έχουν επιστραφεί στους κατόχους τους με πρόβλημα;
Πόσες φορές επίσημα σέρβις δεν έχουν γδάρει αδικαιολόγητα; (Αλλαγή μπαταρίας 75ε και άλλα κουφά με κόστος αγοράς ανταλλακτικών μηδενικό).
Όλοι βγάζουν μια σχολή. Η διαφορά είναι ότι ειδικεύονται σε μια μάρκα μετά τη σχολή (λόγω ότι δουλεύουν στο συγκεκριμένο σέρβις) Οι νέοι ρολογάδες μαθαίνουν στου κασίδη το κεφάλι. Δηλαδή στο ρολόι σας και αν γίνει καμία βλακεία απλά αναλαμβάνει κάποιος πιο γνώστης να μπαλώσει την κατάσταση.
Και οι ανεξάρτητοι δίνουν εγγυηση.
Και οι ανεξάρτητοι μπορούν να κάνουν τεστ στεγανότητας. Και μερικοί έχουν μηχανήματα που ελέγχουν πάνω από 10ΑΤΜ η που κάνουν ρύθμιση λεπτών. Τα ίδια που έχουν και τα επίσημα σέρβις και ίσως ποιο σύγχρονα.
Τέλος αυτό το χάλι που επικρατεί με τα επίσημα σέρβις είναι αυτό που κάνει πολλούς να σκέφτονται την αγορά και την χαρά απόκτησης ενός καλού ρολογιού. Κάποια στιγμή αυτή η δικτατορία τον επίσημων σέρβις πρέπει να τελειώσει.