Αποστολέας Θέμα: Διαφυγη στο μελλον  (Αναγνώστηκε 72012 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #160 στις: Ιούνιος 01, 2009, 05:15:02 μμ »
και αυτο χωρις τη χρηση silicon και αλλων τετοιων ερωτικων βοηθηματων)


Χαχαχα. Παλιόπαιδο ΜΑΔΙΑΣ, βρόμικο μυαλό έχεις. :D  ;D ;D

Πέρα από την πλάκα, πολύ ωραία όλα αυτά τα πλεονεκτήματα. Η λίστα που έφτιαξες κόβει γόνατα. Φαντάζομαι το esc. της Ωντεμάρ θα έχει ήδη προκαλέσει σύγκρυο στους ανά τον κόσμο "αντιπάλους" της AP.



Για να δούμε όμως και το τίμημα, να μην ξεχάσουμε να πούμε ότι το συσκεκριμένο σύστημα διαφυγής έχει τοποθετηθεί (μέχρι τώρα τουλάχιστον) σε ένα ρολόι που κοστίζει 190.000 ευρώ!
Ακόμα και στις "φθηνές" σειρές της να το τοποθετήσει, τα ρολόγια αυτά κοστίζουν ούτως ή άλλως μια μικρή περιουσία.

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #161 στις: Ιούνιος 01, 2009, 05:22:44 μμ »

8) Να μπορει να δουλεψει χωρις προβλημα στις 43200 ταλαντωσεις ανα ωρα;;;


12 τικ το δευτερόλεπτο!
Οπτικά η κίνηση του δευτερολεπτοδείκτη δε θα διαφέρει από ενός Σπρινγκ Ντράιβ.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #162 στις: Ιούνιος 01, 2009, 05:24:43 μμ »
 :rolleyes:


Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #163 στις: Ιούνιος 01, 2009, 05:30:21 μμ »
Ειδικά άμα είναι και μικρός ο δείκτης όπως φαίνεται παραπάνω, τότε λογικά θα "ρέει".

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #164 στις: Ιούνιος 01, 2009, 05:40:13 μμ »
Aμεση απαντηση απο τους φιλους george ,nin , blackbird !!
Αξιζει να το θαυμασουμε σε δραση και να ανταποκριθουμε στην προκληση-προσκληση για κουβεντα!!

Δειτε τωρα φιλοι μου και την δικη μου απαντηση ,για να μαθετε αλλη φορα να μην ειστε τοσο προκλητικοι!!!










Κοπηκατε  κουκλιτσες  μου;;;;;
Οσο για σενα κυριε nin ,μη βιαζεσαι ν αναψεις φωτιες ...θα τα πουμε ολα ...
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13077
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #165 στις: Ιούνιος 01, 2009, 09:38:03 μμ »
στην 1η σελιδα αυτου του θεματος ,θα βρει κανεις 2 escapements ,που δεν μπηκαν κατα τυχη ;).το πρωτο ειναι του Robert Robin,ο οποιος το σχεδιασε το 1791 και το 2ο ,το ΑΡ ,ο απογονος του
λιγα λογια για την ιστορια.

ο Patrick Augerau ,ηταν ο διευθυντης του σχεδιαστικου τμηματος της Audemars Piguet και κατα τυχη το ματι του επεσε στο το συστημα διαφυγης του Robin , το οποιο βρηκε σε εναν καταλογο της  A. Lange & Söhne ;).απο εδω και περα στο παιχνιδι ηρθε ο "ιταλος" giulio papi .
το συστημα διαφυγης δεν ειναι πατενταρισμενο γιατι εχει την λυση του Robin ,δεν μπορουσε να γινει αυτο αλλωστε,εκτος απο το τμημα που αφορα τον τροπο μεταδοσης  ;D

ο μηχανισμος δοκιμαστηκε στις 36.000 και στις 43.200 για 5 χρονια ,φορεμενο και σε ρολογια χειρος, για να δουν την συμπεριφορα σε πραγματικες συνθηκες.η μηχανη εδωσε ακριβεια 1sec/7-10 μερες ;)

δεν ειναι και ασχημα ;D
4 δευτερα το μηνα,12 μηνες,48 δευτερα, το μεγιστο, το χρονο!


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2009, 12:28:01 πμ από george_ »

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #166 στις: Ιούνιος 01, 2009, 11:09:57 μμ »
Ευγε george
για τις υπεροχες πληροφοριες που μας εδωσες! Η συνδεση του μηχανισμου με το ιστορικο παρελθον
του ειναι καταπληκτικη!!
Εγω να προσθεσω οτι οταν ενας μηχανισμος βγαινει απο ενα "εργαστηριο" του επιπεδου  R και Ρapi (ασχετα με την προελευση του)
και τελειοποιειται απο ανθρωπους που πανω απ ολα ειναι μηχανικοι και μετα εμποροι, δεν μπορει παρα να δωσει τα φανταστικα αποτελεσματα και επιδοσεις που ανεφερες!

GEORGE  εδωσες ρεστα!!!!
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13077
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #167 στις: Ιούνιος 01, 2009, 11:16:41 μμ »
ολα καλα ,ολα ωραια,αλλα εχει ενα μεγαλο μειον!τεραστιο!το ειπε και ο χαρης!ειναι πανακριβο!το "κακομοιρο" το coaxial,μπορουμε να το χαρουμε και εμεις !

το ευχαριστω παει σε εσας που διευθυνετε την ορχηστρα ;)

maestro,complimenti!

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #168 στις: Ιούνιος 02, 2009, 04:10:00 μμ »
Φιλε gerge
αφου αρχισες απο τα αρνητικα ,θα πω και γω ενα.
Το impulse διδεται μονο κατα τη μια φορα περιστροφης, πραγμα που ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ τουλαχιστον κανει το ρολοι
πιο επιρρεπες σε positional errors. Πρεπει ομως να πω οτι κατι τετοιο δεν φενεται να επιβεβαιωνεται στην πραξη απο τις διαφορες μετρησεις που οπως ανεφερες δινουν στο ρολοι εξαιρετικη ακριβεια!

Εδω να πουμε οτι η ΑΡ αποτιναξε δυο "ταμπου" που εν τελει φαινεται οτι βοηθησαν ουσιαστικα ,στο να εχουμε απλουστερο ,αποδοτικοτερο και εν τελει καλυτερο και ακριβεστερο escapement.
Το πρωτο ειναι το διπλο impulse και το δευτερο βεβαια  το self starting.

Οσο για το αλλο μειονεκτημα της τιμης ...θα επανελθω αργοτερα!
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #169 στις: Ιούνιος 02, 2009, 08:22:21 μμ »
Ειδικά άμα είναι και μικρός ο δείκτης όπως φαίνεται παραπάνω, τότε λογικά θα "ρέει".

Φιλικά
Δημήτρης
Σωστος ο φιλος blackbird!!
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #170 στις: Ιούνιος 02, 2009, 10:57:15 μμ »
4 δευτερα το μηνα,12 μηνες,48 δευτερα, το μεγιστο, το χρονο!

Γιώργο, αυτό είναι αποτέλεσμα των μετρήσεων της AP ή απλώς κάνεις την αναγωγή;
Γιατί άλλο πράγμα η ακρίβεια αυτή καθαυτή, και άλλο η σταθερότητα της ακρίβειας (δηλ. πόσο προσαυξάνεται η απόκλιση με την πάροδο του χρόνου).
Το δύσκολο άλλωστε είναι να επιτύχεις ακριβώς αυτό: Όχι "απλώς" ακρίβεια, αλλά ακρίβεια για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13077
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #171 στις: Ιούνιος 02, 2009, 11:53:25 μμ »
ο μηχανισμος δοκιμαστηκε στις 36.000 και στις 43.200 για 5 χρονια ,φορεμενο και σε ρολογια χειρος, για να δουν την συμπεριφορα σε πραγματικες συνθηκες.η μηχανη εδωσε ακριβεια 1sec/7-10 μερες




ναι ,στα 5 χρονια του τεστ της εταιριας η ακριβεια ηταν 1 δευτερο/7-10 μερες,με το ρολοι φορεμενο.με βαση αυτα τα τεστ εκανα τον υπολογισμο ;D

την σταθεροτητα πιστευω οτι την δινει το νεο/παλαιο αυτο escapement,δηλαδη η τεχνικη λυση[/b],γι αυτο και ειναι το "νεο" (direct impulse) που ηρθε και το οποιο γινεται η αναφορα και στο δικο μας φορουμ ;D.να παω ακομα παρακατω ?υπαρχουν  και αλλοι ,που κινηθηκαν σε αυτην την κατευθυνση με αλλα παρομοια escapementς  ,αλλα αυτα θα ειναι η σειρα του ΜΑΔΙΑ  να τα παρουσιασει ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 03, 2009, 12:14:57 πμ από george_ »

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #172 στις: Ιούνιος 03, 2009, 08:10:07 μμ »
Πολυ σημαντικη η παρατηρηση σου ,φιλε nin
Ειναι γνωστο οτι ακομα και ο πιο φτηνος μηχανισμος μετα απο σερβις μπορει να παρουσιασει εξαιρετικη ακριβεια ειδικα οταν μετρηθει πανω σ ενα εργαστηριακο παγκο και σε μια συγκεκριμενη θεση και θερμοκρασια. τι γινεται ομως στην πραγματικη ζωη , οπου εχουμε κραδασμους , δονησεις,
μεταβολες της θερμοκρασιας, μεταβολες "θεσεων" , και σε βαθος χρονου φθορα λιπαντικων και μηχανικες καταπονησεις των κινουμενων μερων΄;;

Αν λοιπον ισχυουν αυτα που λεει ο george τοτε μιλαμε για πραγματικο επιτευγμα! Επιτρεψε μου ομως φιλε george να εκφρασω καποιες αμφιβολιες γιατι πραγματι το αποτελεσμα μου φαινεται λιγο υπερβολικο.(δεν ειμαι απολυτος παντως)
Σε καθε περιπτωση ομως ο μηχανισμος ειναι ΚΑΤΑΠλΗΚΤΙΚΟΣ και το μονο που μενει ειναι να "επιβεβαιωθει" και σε βαθος χρονου.
Εγω να σημειωσω παλι το εξαιρετικο angle of lift, καθως και την ελαχιστη αποσταση του σημειου λοκαρισματος απο τη μυτη του jewel (0.05 χιλ.) πραγμα που σημαινει και την ελαχιστη απωλεια ενεργειας κατα τη φαση του ξελοκαρισματος  . Αυτο σημαινει παντελη ελλειψη αναγκης λιπανσης και βεβαια ολων των προβληματων που αυτη δημιουργει με την υποβαθμιση της ,σε βαθος χρονου.
Για τη σπουδαιοτητα του μικρου angle of lift (24 μοιρες) τα ειπαμε σε προηγουμενο post, ενω, η ολη "απλοτητα" του
μηχανισμου (με εξαιρετικα μικρες ανοχες κατασκευης βεβαια)  σοκαρει με την πρωτη ματια ,ιδιαιτερα αν συγκριθει με καποια "διαστημικα " escapement που βλεπουμε να κυκλοφορουν τελευταια.

Ενα προβλημα παντως φιλοι μου που εντοπιστηκε κατα την αρχικη μελετη αυτου του μηχανισμου ,οι απιστευτοι μηχανικοι της ΑΡ ,καταφεραν να το μετατρεψουν σε...πλεονεκτημα
Ισως να το μυριστηκατε ,κοιταζοντας τις φωτογραφιες που εστειλα...
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13077
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #173 στις: Ιούνιος 03, 2009, 09:48:52 μμ »
το ειχα διαβασει απο ανεξαρτητη πηγη ,αλλα και απο τον ιδιο.καλη ερωτηση..θα αρχισω το ψαξιμο!!!! ;D

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #174 στις: Ιούνιος 03, 2009, 10:15:15 μμ »
Eνω ο george "χτενιζει" το internet
βρισκω ευκαιρια να πω δυο λογια ακομα για το ΑΡ esc.
Οταν οι μηχανικοι της ΑΡ δοκιμαζαν τον μηχανισμο σε καταστασεις δονησεων παρατηρησαν το εξης:
Το γεγονος του impulse κατα τη μια μονο φορα, εκανε τον μηχανισμο πιο επιρρεπη σε κραδαμους!
Αυτο διοτι το balance δεν επαιρνε ενεργεια κατα την δευτερη ημιταλαντωση ,πραγμα που οδηγουσε σε εντονη μειωση του "πλατους " και πολες φορες και σε σταματημα του μηχανισμου!
Ηταν προφανες οτι το κλασικο συστημα με το safety pin δεν λειτουργουσε σωστα.!
Το τι εκαναν το βλεπετε στις φωτογραφιες που εστειλα: Αντικατεστησαν το κλασικο safty roller με ενα νεο σε σχημα μικρου ποτηριου. Στην περιφερεια του ,κινειται με ελαχιστες ανοχες ενα λαμακι που κυριολεκτικα "γλυφει" ποτε την εσωτερικη και ποτε την εξωτερικη πλευρατου ποτηριου (αναλογα με την φορα περιστροφης του balance και περνωντας απο μια μικρη οπη στο πλαι του-δειτε φωτογραφιες)
Ετσι οταν το jewel τεινει να ξελοκαρει χωρις το balance να βρισκεται στο μεσον της διαδρομης του, το λαμακι "γλυστρα "γλυκα στις καλογυαλισμενες επιφανειες ,εμποδιζοντας το ξελοκαρισμα αλλα και χανοντας ελαχιστη ενεργεια.
Το συστημα αποδειχθηκε εξαιρετικα αποτελεσματικο στην πραξη και ο μηχανισμος εχει τελικα πολυ καλυτερη αντοχη σε κραδασμους και δονησεις απο το κλασικο escapement!
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #175 στις: Ιούνιος 03, 2009, 10:27:51 μμ »


Για να δούμε όμως και το τίμημα, να μην ξεχάσουμε να πούμε ότι το συσκεκριμένο σύστημα διαφυγής έχει τοποθετηθεί (μέχρι τώρα τουλάχιστον) σε ένα ρολόι που κοστίζει 190.000 ευρώ!

[/quote]

Δηλαδη κυριε nin ,δεν διαθετεις ουτε 190.000 ευρω για να κανεις το κεφι σου;;;

Γιατι παιδι μου δεν πας ν ασχοληθεις με καποιο αλλο αθλημα (ταβλι ας πουμε) ,αλλα μου θελεις και υψηλη ωρολογοποιια;;;

Ελπιζω παντως να το κανεις μονο απο τσιγγουνια....
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #176 στις: Ιούνιος 03, 2009, 10:53:27 μμ »
Ελπιζω παντως να το κανεις μονο απο τσιγγουνια....

Όχι καλέ. Δυο κορίτσια έχει να προικίσει.

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #177 στις: Ιούνιος 04, 2009, 03:08:06 μμ »
Για τετοιες "δυσκολες" περιπτωσεις οπως του φιλου nin ,που εχει να προικισει δυο κοριτσια (εγω εχω ενα-να μας ζησουνε φιλε ) και οπως  καταλαβαινετε δισταζει να διαθεσει 190.000 ευρω ,εχω να καταθεσω την εξης αποψη.
Σιγουρα το ΑΡ δεν ειναι για κοινους θνητους και φυσικα αξιζουν συγχαρητηρια στην omega που καταφερε να βγαλει ενα μηχανισμο για ολους τους λατρεις του καλου ρολογιου ,χωρις να πρεπει να ειναι Κροισοι για να τον αποκτησουν.
Ομως ειμαι σιγουρος οτι και η ΑΡ, εχοντας ενα τετοιο οπλο στα χερια της ,δεν θα το αφησει να παει χαμενο! Κι αυτο γιατι και ο δικος της μηχανισμος (ασχετα αν αυτη τη στιγμη εχει τοποθετηθει σε δυο τρια "ειδικα" μοντελα) ειναι ενας μηχανισμος ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟΣ σε μαζικοτερη παραγωγη , ευχρηστος, και με λογικο κοστος που σιγουρα δεν προοριζεται μονο για "βιτρινα"
Συντομα ,πιστευω ,αν ολα πανε καλα (κι αυτο ειναι δικη μου εκτιμηση) θα τοποθετηθει στα περισσοτερα ρολογια της εταιρειας και θα δουμε απλα ROYAL OAK και RO OFFSHORE με τιμες απο 10
εως 20 χιλ. ευρω να αποτελουν ιδιαιτερη προκληση.
Εγω προσωπικα θα περιμενω ,και δεν σας κρυβω οτι ενας τετοιος μηχανισμος ειναι στα μελλοντικα μου ονειρα...
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13077
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #178 στις: Ιούνιος 04, 2009, 03:28:13 μμ »
εαν εχω καταλαβει την πολιτικη της εταιριας,το θεωρω χλωμο...μακαρι...αλλα δεν το βλεπω αμεσα,εαν ποτε το κανει

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Διαφυγη στο μελλον
« Απάντηση #179 στις: Ιούνιος 04, 2009, 09:44:12 μμ »
Συντομα ,πιστευω ,αν ολα πανε καλα (κι αυτο ειναι δικη μου εκτιμηση) θα τοποθετηθει στα περισσοτερα ρολογια της εταιρειας και θα δουμε απλα ROYAL OAK ...
Εγω προσωπικα θα περιμενω ,και δεν σας κρυβω οτι ενας τετοιος μηχανισμος ειναι στα μελλοντικα μου ονειρα...

Αυτό θα ήταν ευχής έργον φίλε ΜΑΔΙΑΣ.

Και για να είμαι ειλικρινής, ένα "απλό" RO (μόνο ημερομηνία) πολύ θα το ήθελα. Πόσο μάλλον αν εξοπλιζόταν με ένα τέτοιο escapement.