Δεν έχω κανένα πρόβλημα για το πως αγοράζετε τα ρολόγια σας. Και εγώ αγοράζω πράγματα από το εξωτερικό, βέβαια μέσω του επίσημου δικτύου και των αντιπροσώπων και κατόπιν προσωπικής επικοινωνίας από το τηλέφωνο.
Συγκεκριμένα είδα πρόσφατα ένα ρολόι πολύ περίεργο και θέλω να το αγοράσω. Αναφέρουν ένα κατάστημα που το πουλάει στην Ελλάδα, αλλά το τηλέφωνό του δεν απαντάει. Αύριο θα τσεκάρω με την διεύθυνση και αν δεν υπάρχει θα το πάρω από την Γαλλία ή την Αγγλία.
Δεν χρειάζεται να τσεκάρω κάτι γιατί πάω μέσω επίσημου δικτύου. Πριν από λίγα χρόνια έψαχνα ένα σπάνιο ρολόι για την γυναίκα μου. Το βρήκα κάπου και ρώτησα ποιός έχει σφραγίσει την εγγύηση. Μου είπαν ένα κατάστημα στην Νότια Αφρική. Δεν το πήρα.
Θα ήθελες να μου προτείνεις, έστω με πμ, έναν τρόπο που δεν θα σου έμοιαζε οτι "μαλώνω" κάποιον; Εχω θέσεις και πιχειρηματολογώ πάντα για αυτές, γεγονός που συνεπάγεται και ένα ρίσκο. Δεν άφησα ποτέ τους άλλους να τοποθετηθούν και να γράψω +1000.
Απλά η δική μου γνώση λέει οτι -καλώς ή κακώς- δεν ισχύουν όλες οι εγγυήσεις παντού. Έχω μια υπέροχη, συλλεκτική σε 3000 κομμάτια, οθόνη Eizo από αλουμίνιο. Όταν την παρέλαβα από το Λονδίνο που την βρήκα, πριν 7 χρόνια, έκανα τον σταυρό μου και φύλαξα το κουτί, μήπως πάθει τίποτα, γιατί θα έπρεπε να πάει πίσω. Όλα είναι αποδεκτά. Φτάνει να είμαστε προετοιμασμένοι. Δεν παρακολούθησα το τόπικ και δεν ξέρω από που πήρες το ρολόι. Καλορίζικο πάντως. Δεν είχε την έννοια ελέγχου το ποστ μου. Αλλά δεν είναι ο τρόπος που γράφω. Είναι ο τρόπος που σκέφτομαι. Όταν γράφεις "διεθνής εγγύηση", θα έπρεπε να εξηγείς τι είδους εννοείς, πλέον.
Φιλικά
Κωστής