Γειά σας και πάλι και χρόνια πολλά!
Οι μηχανές είναι ΕΤΑ με εξαιρέσεις κάποιους μηχανισμούς οι οποίοι είτε "πειράζονται" για τις ανάγκες του συγκερκιμένου αντιγράφου, είτε απλά χρησιμοποιούνται κινέζικοι μηχανισμοί για μείωση του κόστους σε όσους το επιθυμούν.
Ο μηχανισμός 7750 που περιγράφεται στο ξένο site όντως ΔΕΝ είναι παρά ένα chinese αντίγραφο του original 7750 και ο λόγος της αντιγραφής ήταν ότι έπρεπε ο μηχανισμός αυτός να τροποποιηθεί ώστε οι χρονογράφοι του να βρεθούν πιο κοντά μεταξύ τους στην πλάκα ώστε να μιμείται τέλεια τη θέση των χρονογράφων του Rolex Daytona (μοντέλα μετά το 2000), πράγμα που το πέτυχε...
Αυτούσιος ο 7750 (Swiss Made) έχει χρησιμοποιηθεί σε παλιά Daytona, μοντέλο όπου χρονογράφοι βρίσκονταν σε διαφορετική (και μεγαλύτερη) απόσταση από τα σημερινά Daytona και αν θυμάμαι καλά τότε η ίδια η Rolex δεν είχε in-house μηχανισμό για τα daytona και "φορούσε" την 7750 ακόμα και στα γνήσια...
Όσον αφορά την αξιοπιστία αυτού του μηχανισμού (τροποποιημένου) -> ουδέν σχόλιον
Παρόλα αυτά μοντέλα απλά (χωρίς χρονογράφους) φοράνε γνήσιες ΕΤΑ 2824 και 2836 χωρίς κανένα πρόβλημα...
Αυτό δεν σημαίνει ότι ΟΛΕΣ οι μαιμούδες "φοράνε" γνήσιες ΕΤΑ ή όλες φοράνε Chinese μηχανισμούς...Για να μην σε δουλέψουν στην αγορά των μαιμούδων πρέπει να ασχοληθείς αρκετά και να ξέρεις τι ψάχνεις....και πάλι έχεις ρίσκο...
Κατά τη γνώμη μου πάντως ακόμα και όσα ψεύτικα φοράνε γνήσια ΕΤΑ δεν εξισώνονται με τα γνήσια μόνο και μόνο από αυτό...
Για παράδειγμα, το γνήσιο Submariner πάει 300μ βάθος (τουλάχιστον έχει τις προδιαγραφές), η μαιμού δεν πρόκειται ποτέ να ελεγχθεί και να τεσταριστεί για τέτοια βάθη γιατί πολύ απλά δεν ενδιαφέρει τον κινέζο να προσφέρει κάτι τέτοιο σε μια καθόλα παράνομη αγορά...
Επίσης η HE βαλβίδα των Omega έχει και ένα μηχανισμό από πίσω που κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά...μην περιμένει κανείς σε μια μαιμού να βρει κάτι παραπάνω από μια "βίδα" στη θέση της HE βαλβίδας...