Αποστολέας Θέμα: Αεροπλάνα  (Αναγνώστηκε 362830 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sv2

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 97
    • Προφίλ
Αεροπλάνα
« στις: Νοέμβριος 17, 2009, 08:25:10 μμ »
Πιτσιρικάς ήμουν τρελός με το Spitfire......

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 17, 2009, 11:32:25 μμ »
...εγώ ακόμη



Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:41:11 πμ »
Eλα βρε Δημητρη παιδακι μου! Μας εφτιαξες!

Μαζι με το sr-71, και το f4 ειναι μεσα στην δικη μου αγια τριαδα!

aces high!

elio
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος X vintage

  • Vintage Guru
  • 44mm case
  • *
  • Μηνύματα: 637
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 01:24:46 πμ »
...εγώ ακόμη



Φιλικά
Δημήτρης

Mk VI με τετράφυλλη έλικα, κινητήρας RR Merlin 47

ειδική έκδοση με pressurised cockpit για μεγάλα ύψη...παρατηρείστε επίσης τα επιμηκυμένα ακροπτερύγια-χαρακτηριστικό κυρίως των μοντέλων αυτών

το αεροσκάφος της φωτογραφίας είναι βαμμένο σε χρώματα ενός από τα πρώτα άφη της σειράς (1941-1942) πάντως σίγουρα πριν το 1943 (τι σου κάνει το vintage βρε παιδί μου...) ;D


Ανταπαντώ με το καλύτερο εμβολοφόρο καταδιωκτικό (όπως είναι και η σωστή ορολογία) όλων των εποχών, κατά την ταπεινή άποψη των μεγαλύτερων χειριστών (Ε. Hartmann, A. Galland, C. Yeager etc) που ήταν σε θέση να γνωρίζουν τα πτητικά χαρακτηριστικά ολόκληρης σχεδόν της γκάμας των τότε διαθέσιμων τύπων...(πιάσατε πονεμένο θέμα φίλοι...) ;)

P-51D Mustang βαμμένο στα χρώματα του Lt. Col. John Landers, commander 78th FG, Γερμανία 1944



Φτιαγμένο το 1989, μάλλον καλά κρατεί ακόμη...



χ
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2009, 01:41:56 πμ από X vintage »

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 10:19:05 πμ »
Αγαπητε X-vintage επετρεψε μου να διαφωνησω.

Το mustang ναι εχει αποδεχθει απο τους γερμανους ασσους ως το καλυτερο, πρωτον διοτι πετουσαν σε πολλες περιπτωσεις με 109G η και K. Πολλυ κατωτερο απο οτιδηποτε διεθεταν οι συμμαχοι.
και παλι ομως εκαναν θαυματα, Nowotny, Rall κτλ. Δευτερον το μεγαλυτερο πλεονεκτημα του ηταν η απιστευτη αυτονομια του. Τριτον, πολυ καλο στα μεγαλα υψη. Εκει ουσιαστικα ομως επαιζε χωρις αντιπαλο. Οταν οι γερμανοι εβγαλαν το 190D και το Ta-152 ηταν αργα! Τεταρτον μην ξεχνας την αριθμιτικη υπεροχη αλλα και την ποιοτικη υπεροχη των συμμαχων! Ναι υπερ-τεραστιο το mustang ομως πιστευω το spitfire ειναι λιγο καλυτερο.

Εγω θα σου αντιπαρεθετα το Fw-190A8 για all around. Μπορει και το tempest, ομως βασικα δεν πολεμησε πολυ.

Αλλοι υποψηφιοι το Yak-3, hellcat, zero, Corsair Ι.

Ουπς Ξεφυγαμεεεεε!!!!!!!!!! :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 10:28:28 πμ »
Aφού γουστάρουμε, γιατί δεν ανοίγομε νέο θέμα; ;D

Εδώ ένα δικό μου αγαπημένο. Από κρατήματα δεν μαζευόταν με τίποτα, αλλά ήταν το μεγαλύτερο αγριόγκαζο της εποχής του ;)
F-104 Starfighter



Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 10:30:47 πμ »
Αστο φιλε! Θεικο!

Να αρχισω να λεω ιστοριες απο Αραξο να μεινεις  :rolleyes: :rolleyes:

Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 10:43:16 πμ »
Αυτά πρωτοδούλεψα φίλε elio, '85 με '91  ;)


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 10:53:00 πμ »
Ελα βρε παλιε!

Αρα τα ξερεις καλυτερα, η μαλλον πολυ καλυτερα απο εμενα!

Εγω θα σου πω μονον ενα. Αν και ειμαι κουρσαρος ;) μια μερα περιμεναμε στην ΜΣΒ 2 ιταλικα 104S. τον ακουμε τον ενα να ερχεται απο την μερια της 335, και ο τυπος κανει σουπερ χαμηλη διελευση και μενουμε ολοι! Μια απο τις πιο ωραιες εμπειριες που εχω βιωσει ποτε!

Starfighter φιλε! Αεροπλανο με cojones!

Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος X vintage

  • Vintage Guru
  • 44mm case
  • *
  • Μηνύματα: 637
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:49:11 μμ »
Αγαπητε X-vintage επετρεψε μου να διαφωνησω.

Το mustang ναι εχει αποδεχθει απο τους γερμανους ασσους ως το καλυτερο, πρωτον διοτι πετουσαν σε πολλες περιπτωσεις με 109G η και K. Πολλυ κατωτερο απο οτιδηποτε διεθεταν οι συμμαχοι.
και παλι ομως εκαναν θαυματα, Nowotny, Rall κτλ. Δευτερον το μεγαλυτερο πλεονεκτημα του ηταν η απιστευτη αυτονομια του. Τριτον, πολυ καλο στα μεγαλα υψη. Εκει ουσιαστικα ομως επαιζε χωρις αντιπαλο. Οταν οι γερμανοι εβγαλαν το 190D και το Ta-152 ηταν αργα! Τεταρτον μην ξεχνας την αριθμιτικη υπεροχη αλλα και την ποιοτικη υπεροχη των συμμαχων! Ναι υπερ-τεραστιο το mustang ομως πιστευω το spitfire ειναι λιγο καλυτερο.

Εγω θα σου αντιπαρεθετα το Fw-190A8 για all around. Μπορει και το tempest, ομως βασικα δεν πολεμησε πολυ.

Αλλοι υποψηφιοι το Yak-3, hellcat, zero, Corsair Ι.

Ουπς Ξεφυγαμεεεεε!!!!!!!!!! :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:

Φίλε Elio,

δεν υποτιμώ καθόλου τις ποικιλίες του Μe-109 (βλέπε G-14, K-4 κτλ με τον DB 605 και έκγχυση μίγματος νερού μεθανόλης για λίγο πάνω από 2.000hp στην απογείωση) αλλά και τα FW-190 (και Ta-152 που είναι στην ουσία η άκρως εξελιγμένη εκδοχή του Kurt Tank) ενώ και ο Ε. Hartmann αλλά και ο Α. Galland πέταξαν κυρίως με Me-109 καταφέρνοντας τα μέγιστα...

Eίναι γνωστό το υψηλότατο επίπεδο των 'Eχperten' της Luftwaffe (Hartmann -κατέρριψε 2 P-51D σε μια μέρα, Barkhorn, Rall, Marseille κτλ) αλλά αυτό δεν αναιρεί κατά την γνώμη μου το γεγονός ότι ακόμη και το FW-190A8 (όπως και τα Μe-109G/K, ενώ δεν αναφέρομαι καθόλου στα Ε/F) υστερεί σημαντικά σε ταχύτητα, ακτίνα δράσης και μέγιστη οροφή σε σχέση με το P-51D (για να μην αναφερθώ σε προβλήματα αξιοπιστίας του κινητήρα της ΒΜW...), αντίθετα το FW-190D-9 'Dora' ήταν σημαντικά καλύτερο και αποδείχθηκε αξιολογότατος αντίπαλος των P-51D.

Ναι το ΤΑ-152 θα μπορούσε να είναι η 'κίνηση ματ' των Γερμανών αλλά παρήχθησαν μόνο 67 α/φη επομένως δεν πρόλαβε να δοκιμαστεί στην μάχη...

Όσον αφορά τα υπόλοιπα πιστεύω ότι το Corsair της Vought έιναι το μόνο που απειλεί κατά κάποιο τρόπο την επιλογή μου αλλά είναι α/φος με σημαντικά μεγαλύτερο βάρος και εστιασμένο μάλλον σε ground attack role όπου και χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον (όπως άλλωστε και τα Tempest/Typhoon που προανέφερες...). Καλό το Hellcat (διάδοχος του wildcat) αλλά όπως και το Zero (που υστερούσε σε οπλισμό, ακτίνα δράσης και θωράκιση) ήταν σημαντικά παλιότερα σχέδια και σίγουρα όχι τόσο αεροδυναμικά airframes...

Μιλώντας λοιπόν σφαιρικά για τον τίτλο του συνολικά καλύτερου καταδιωκτικού (μέγιστη ταχύτητα, ευελιξία, βαθμός ανόδου, οπλισμός, αξιοπιστία, προσαρμοστικότητα στο πεδίο της μάχης, ευκολία επισκευής κτλ) θα επιμείνω στην επιλογή μου (είναι όπως στα θωρηκτά όπου τα αν και ισχυρότερα Yamato/Musashi θα έρχονται πάντα πίσω από τα Iowa/ Bismarck κτλ που είναι συνολικά καλύτερα πλοία).

Χ
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2009, 12:57:39 μμ από X vintage »

Αποσυνδεδεμένος X vintage

  • Vintage Guru
  • 44mm case
  • *
  • Μηνύματα: 637
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 12:56:52 μμ »
Aφού γουστάρουμε, γιατί δεν ανοίγομε νέο θέμα; ;D

Εδώ ένα δικό μου αγαπημένο. Από κρατήματα δεν μαζευόταν με τίποτα, αλλά ήταν το μεγαλύτερο αγριόγκαζο της εποχής του ;)
F-104 Starfighter




Το απόλυτο hot-rod της εποχής και αρρώστια μεγάλη για εμένα επίσης...

Θεωρώ τους 104άρηδες (και πιστέψτε με έχω προσωπική πείρα) τους απόλυτα άφοβους χειριστές...

Θα προτιμήσω βέβαια την έκδοση ΝF-104 με την οποία παρολίγο να σκοτωθεί ο ίδιος ο Chuck Yeager σε προσπάθεια για το απόλυτο ρεκόρ ύψους...

χ

Συνδεδεμένος SER

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6217
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 02:17:57 μμ »
Εμενα μου αρεσει πολυ το F16. :o :o

Αποσυνδεδεμένος IliasG

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2777
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 02:50:02 μμ »
Αυτά πρωτοδούλεψα φίλε elio, '85 με '91  ;)
Ωραίο τόπικ παιδιά και με "ζωντανές" ιστορίες!!
Γιάννη, "κουφάθηκα" με αυτό που έγραψες. Μέχρι και μετά το '90 τα είχαμε τα F-104??
Εγώ νόμιζα ότι αυτά πέταγαν σε εμάς την δεκαετία του '70!! ???
Εδώ το '90 είχαν "παλιώσει" τα Φάντομ και τα Α7.... ;D
Συνεχίστε οι αεροπόροι με ιστορίες και φωτό. Γουστάρουμε!! :)
Φιλικά Ηλίας

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 03:24:48 μμ »
Που να δεις για πόσο ακόμα θα έχουμε τα Φάντομ.



εδώ πλήρως οπλισμένο για air to air.

.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 04:26:30 μμ »
Αγαπητε Χ-Vintage μπορει οπως σωστα παραθετεις τα νουμερα του Π-51 να ειναι πολυ ανωτερα. Οκ συμφωνω.

Για εμενα ομως το σημαντικοτερο αεροπλανο ειναι αυτο που αλλαξε τις συνθηκες στο πεδιο της μαχης. Σε αυτη την κατηγορια μπορουμε να βαλουμε το Spitfire, το Me-109 και το zero στις αρχες. Μετεπειτα το Fw-190, εν συνεχεια το π-51 και το π-47 (αγαπημενο το Jug) καθως και το Me-262. Στο θεατρο του ειρηνικου το Hellcat.

Ολα απολυτως σημαντικα! Ομως το Spitfire το πεταξαν πιλοτοι που πολεμησαν με οτι καλυτερο ειχε ποτε η Luftwaffe. Και σου αναφερω - Asi Hahn (108 victories), ισως ο Ασσος των ασσων Hans-Joachim Marseille (158), Jochen Muchenberg (158) κτλ. To spit και οι πιλοτοι που το πεταξαν βεβαιως αντιμετωπισαν οτι καλυτερο απο το 39 εως το 45 και το spit ειχε σχεδον παντα το πλεονεκτημα εκτος απο την περιοδο που παρουσιαστηκε το FW οταν οι αγγλοι ειχαν το Mk.V. (Διορθωσε με αν κανω λαθoς διοτι εχω να διαβασω χρονια για αυτο το θεμα). Το Mustang επισης αλλαξε τα δεδομενα και συμφωνα με την δηλωση του Goering 'οταν ειδα Mustang πανω απο του ουρανους της Γερμανιας καταλαβα πως χαθηκε ο πολεμος' αλλα για εμενα αντιμετωπισε μια μετρια τουλαχιστον Luftwaffe και για αυτο δεν ειναι το πιο σημαντικο η καλυτερο αφος του 2 παγκοσμιου.

Το Ta-152 που αναφερεις ειχε τον Jumo213 που εβγαζε 1,800 bhp και 2,250bhp ηταν οντως εκπληκτικο. Σε δοκιμες μετα τον πολεμο επιασε χωρις εγχυση GM1 τα 684 χλμ ενω μεχρι τα 35,000 ποδια το spit ΧΙΧ ηταν καλυτερο ενω το Mustang στα ιδια. Απο εκει και επανω πολυ απλα χωρις αντιπαλο.Συμφωνα με τον Eric Brown -test pilot- ηταν ισοτιμο με τα καλυτερα μαχητικα των συμμαχων και σε αρκετες παραμετρους πολυ ανωτερο.

<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/hvDDDKnNhuE" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hvDDDKnNhuE" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


φιλικα ελιο
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2009, 04:33:18 μμ από elio »
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος grecellin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3957
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 04:32:59 μμ »
Ερώτηση. Αληθεύει ότι τα Me-109 μπόρεσαν να δείξουν πολύ μικρό μέροςτων δυνατοτήτων τους, στη Μάχη της Αγγλίας, επειδή τα καύσιμα τους τα ξόδευαν στη διαδρομή;

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 04:36:45 μμ »
Ναι τα Me-109 ειχαν προβλημα στην αυτονομια αφου δεν σχεδιαστηκαν για τον σκοπο που πολεμησαν αλλα περισσοτερο για αμυνα σημειου η ας πουμε καθαρα αναχαιτιστικα. Σαν αποτελεσμα αφου απογειωνονταν απο καποιο αερδοδρομιο της Γαλλιας ειχαν περιπου στα 5-10 λεπτα μαχης πανω απο την Αγγλια.
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος grecellin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3957
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 04:42:50 μμ »
Οι αντίπαλοι (σπιτφαϊρ-χαρικειν) είχαν καλύτερη αυτονομία ή απλά εκμεταλευτικαν τις συνθήκες;

(Αφού βρήκαμε γιατρό, δηλαδή κάποιους που ξέρουν, ας κάνουμε πλήρες τσεκάπ.  :)  )

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 04:48:01 μμ »
Οι αγγλοι δεν χρειαζονταν τοσο πολυ το στοιχειο της αυτονομιας διοτι πετουσαν απο τις βασεις τους.

Κατ' εμε την μαχη της Βρετανιας εκρινε

1)το ρανταρ 
2)η αλλαγη σχεδιου των γερμανων να σταματησουν να βομβαρδιζουν αεροδρομια και να ξεκινησουν να βομβαρδιζουν το Λονδινο.
3) Η ανεπαρκεια του Heinkel-111 σαν στρατηγικο βομβαρδιστικο. Φανταζεστε οι Γερμανοι να ειχαν κατι αντιστοιχο του lancaster  η του B17?

Φιλικα
ελιο   
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αεροπλάνα
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 08:13:28 μμ »
<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/mVNOmP0QIAQ" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mVNOmP0QIAQ" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


enjoy
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton