Αποστολέας Θέμα: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ  (Αναγνώστηκε 18039 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jimko7

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 638
    • Προφίλ
ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« στις: Νοέμβριος 18, 2009, 04:32:33 μμ »
Καλησπέρα προς όλους!
Θέλω να μοιραστώ με όλους σας μια άσχημη εμπειρία που είχα εχθές..Κατέβηκα λοιπον απο Κομοτηνή για Θεσσαλονίκη για βόλτα και για να δω απο κοντά 1-2 κομματάκια που μου άρεσαν πολύ και σκέφτομαι να αγοράσω.Αφού πήρα τηλ. στα κεντρικά της EDOX μου έδωσε 2 μαγαζία..Ονόματα δε θα πω..αλλά όποιος ενδιαφέρεται ας το ψάξει.Εύκολα θα τα βρει.
Στο 1ο ο πωλητής ήταν τυπικός..εννοώ τουλάχιστον δεν ήταν αγενής..όχι ότι ήταν ευγενικός όπως περίμενα και όπως θα έπρεπε όταν πας να δωσεις σε κάποιον 2000€.Το μοντέλο δεν υπήρχε να το δω αλλά το βρήκαμε στον κατάλογο.Μου έδωσε τιμή..Όταν τον ρώτησα για άλλα 2 μοντελα,απλα μου είπε.."εεε στο περίπου ίδια τιμή!!!"
Στο 2ο μαγαζί..η κυρία ούτε καν σηκώθηκε!!!Είχε 3 ρολόγια στη βιτρίνα και μόνο αυτά.Όταν της είπα ότι δεν το βλεπω στη βιτρίνα και ας το δουμε στον κατάλογο ή στο Internet, η απάντηση ήταν.."Η EDOX βγάζει χιλιάδες μοντέλα..που να ξέρω.Πάρε με τηλ να μου πεις τον αριθμο για να καταλάβω.."Και ενώ της είχα πει ότι έρχομαι απο Κομοτηνή..και είχα αγοράσει και άλλο ένα ρολόι απο εκεί!!
Και βέβαια η έκπτωση τοις μετρητόις..10-15%
Μάλλον οι άνθρωπο έχουν χορτάσει λεφτά..Η δεν ήθελαν τα δικά μου..η απλά είναι κάκιστοι επαγγελματίες!!
Εγώ ως Βορειοελλαδίτης,ήθελα να αφήσω εκέι τα λεφτά μου αλλά θα προτιμήσω απο ότι βλέπω ΑΘΗΝΑ!!

(Υποσημείωση..αν το θέμα πρέπει να πάει σε άλλη ενότητα ας το αλλάξουν οι Moderators)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
      

Αποσυνδεδεμένος eftapsixos

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 160
  • mickey έχεις μια τρομπέτα????
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 04:45:39 μμ »
Δυστυχώς φίλε μου αυτά συμβαίνουν όταν έχεις απέναντι σου τεμπέληδες!! Μου έχειι τύχει και μένα!! Να ξέρεις πάντως πως οι κακοί επαγγελματίες δεν έχουν τόπο , θα τους βρεις παντού!!
"Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι άνθρωποι φοβούνται τις καινούριες
ιδέες... Δεν τρομάζουν βλέποντας τις παλιές?"

Αποσυνδεδεμένος jimko7

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 638
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 05:40:16 μμ »
Δυστυχώς φίλε μου αυτά συμβαίνουν όταν έχεις απέναντι σου τεμπέληδες!! Μου έχειι τύχει και μένα!! Να ξέρεις πάντως πως οι κακοί επαγγελματίες δεν έχουν τόπο , θα τους βρεις παντού!!

Συμφωνώ απόλυτα για τον τόπο!!Ούτε το ανέφερα ειδικά για Θεσ/νίκη..Εκεί σπούδασα και είναι η αδυναμία μου :D Απλά επειδή είναι μια πόλη με τεράστια αγορά(σε σχέση με Κομοτηνή τουλαχιστον) περίμενα να λειτουργεί και ο ανταγωνισμός..και η στοιχειώδης ευγένεια τουλάχιστον..
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
      

Αποσυνδεδεμένος gsb

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1246
  • ..θελω να μαθω!!
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 05:55:39 μμ »
παιδια με συγχωρειτε αν φαινομαι κακος  :( :(,
αλλα πρεπει να απαιτουμε σωστη εξυπηρετηση,
απ οσους παμε κ δινουμε τα χρηματα μας.
ειτε προκειται για ρολοι των 2000 ευρω, ειτε
για καφε των 2,00 ευρω!!
το 'πε και το 'κανε!!

Αποσυνδεδεμένος mitsman

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1156
  • Head over heels for 005
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 07:24:29 μμ »
Παιδες ο κακος εμπορος ειναι παντου και παντα ο ιδιος. Σε παρομοια θεση βρεθηκα οταν πηγα να δωσω περιπου 700€ για ποδηλατο και οι μισοι πωλητες δε σηκωθηκαν απο την καρεκλα. Για να μην αναφερω οτι η εκπτωση στα μετρητα ηταν μηδενικη >:( Αν καποιος δεν κανει για τη δουλεια του απλα δε ξαναπατας στο μαγαζι του!
Φιλε Δημήτρη....Φιλικα Παντα ... με αισθημα φιλιας...

Αποσυνδεδεμένος apo1

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 380
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 07:50:36 μμ »
Θα φανε μπιπ ολοι αυτοι απο το ιντερνετ
και επειδη ειναι και αγραμματοι δεν θα καταλαβουν απο που τους ηρθε!

Αποσυνδεδεμένος jimko7

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 638
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 08:03:44 μμ »
Παιδες ο κακος εμπορος ειναι παντου και παντα ο ιδιος. Σε παρομοια θεση βρεθηκα οταν πηγα να δωσω περιπου 700€ για ποδηλατο και οι μισοι πωλητες δε σηκωθηκαν απο την καρεκλα. Για να μην αναφερω οτι η εκπτωση στα μετρητα ηταν μηδενικη >:( Αν καποιος δεν κανει για τη δουλεια του απλα δε ξαναπατας στο μαγαζι του!

Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου!!Απλά δεν ξαναπατάς στο μαγαζί..αλλά νομίζω πως τουλάχιστον καλό είναι να γνωρίζουμε συμπεριφορές επαγγελματιών και να τους αποφεύγουμε!!Αυτή είναι η δύναμή μας και η τιμωρία τους!!!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
      

Αποσυνδεδεμένος SER

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6217
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 09:58:41 μμ »
Να θυμηθουμε οτι ο πελατης εχει παντα δικιο,δεν ειναι συμπεριφορα αυτη,αν ο εμπορος βαριεται να εξυπηρετησει ας το κλεισει τοτε το μαγαζι.

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 10:10:41 μμ »
..., η απάντηση ήταν.."Η EDOX βγάζει χιλιάδες μοντέλα..που να ξέρω.Πάρε με τηλ να μου πεις τον αριθμο για να καταλάβω.."Και ενώ της είχα πει ότι έρχομαι απο Κομοτηνή..και είχα αγοράσει και άλλο ένα ρολόι απο εκεί!!

Όταν θα πάρεις το ρολόι (από αλλού φυσικά), πήγαινε στην "κυρία", στάσου έξω από το μαγαζί, φώναξέ τη να βγει έξω, ρώτησέ την "Τι ώρα είναι;" και, όταν σου απαντήσει, σήκωσε το μανίκι σου επιδεικτικά για να δει το ρολόι καλά και πες της: Καλά πας!
 ;D

Αποσυνδεδεμένος SER

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6217
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 10:11:55 μμ »
Ωραιος ο Χαρης σωστη η σκεψη 8)

Αποσυνδεδεμένος jimko7

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 638
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 10:14:06 μμ »
Όταν θα πάρεις το ρολόι (από αλλού φυσικά), πήγαινε στην "κυρία", στάσου έξω από το μαγαζί, φώναξέ τη να βγει έξω, ρώτησέ την "Τι ώρα είναι;" και, όταν σου απαντήσει, σήκωσε το μανίκι σου επιδεικτικά για να δει το ρολόι καλά και πες της: Καλά πας!
 ;D

 :applaus: :applaus: :applaus: :mg: :mg: :mg:
Έτσι φίλε...Με έκανες και γέλασα!!!Κάτι τέτοιο τους χρειάζεται!Και άλλη φορά θα ξέρω και εγώ ποιο μαγαζί να αποφύγω..
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
      

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 241
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 12:32:07 πμ »
Η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά δέν υπάρχει όπως πολύ σωστά είπαν και οι προηγούμενοι μόνο στην Θεσσαλονίκη αλλά παντού
Θα ήθελα να πώ μονάχα αυτό για να φέρω και ένα παράδειγμα για την συμπεριφορά μερικών πωλητών
Παλαιότερα όταν είχα ασχοληθεί με τίς πωλήσεις μιάς εταιρίας πληροφορικής σε προιόντα κάποιας αξίας την ημέρα επισκεπτόντουσαν την εταιρία δεκάδες άτομα "ενδιαφερόμενα" για να αγοράσουν Κομπιούτερ αξίας το αντίστοιχο των 2.000 ευρώ αλλά από αυτούς κανείς δεν το αγόραζε
Οι περισσότεροι είχαν την απαίτηση να μάθουν τά χαρακτηριστικά, την πιό μικρή λεπτομέρεια αλλά απά ήταν για αυτούς ένας τρόπος για να χάσουν χρόνο
Εάν λοιπόν ένας πωλητής μετά από μέρες σε αυτή τη κατάσταση κάποια στιγμή βαρεθεί και απλά 'σουτάρει' κάποιον δεν το βρίσκω καθόλου παράλογο
Εάν όμως ό ενδιαφερόμενος δείξει ενδιαφέρον κάτι περισσότερο από ακαδημαικό και γνώσεις τέτοιες που να δείχνουν ότι το αντικείμενο το κατέχει τότε και ο πωλητής θα δώσει περισσότερο ενδιαφέρον
 
Breil Manta
Philip watch
Zenith varius models Omega idem Varius vintage pocket watches etc.etc

Αποσυνδεδεμένος jimko7

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 638
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 12:53:41 πμ »
Η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά δέν υπάρχει όπως πολύ σωστά είπαν και οι προηγούμενοι μόνο στην Θεσσαλονίκη αλλά παντού
Θα ήθελα να πώ μονάχα αυτό για να φέρω και ένα παράδειγμα για την συμπεριφορά μερικών πωλητών
Παλαιότερα όταν είχα ασχοληθεί με τίς πωλήσεις μιάς εταιρίας πληροφορικής σε προιόντα κάποιας αξίας την ημέρα επισκεπτόντουσαν την εταιρία δεκάδες άτομα "ενδιαφερόμενα" για να αγοράσουν Κομπιούτερ αξίας το αντίστοιχο των 2.000 ευρώ αλλά από αυτούς κανείς δεν το αγόραζε
Οι περισσότεροι είχαν την απαίτηση να μάθουν τά χαρακτηριστικά, την πιό μικρή λεπτομέρεια αλλά απά ήταν για αυτούς ένας τρόπος για να χάσουν χρόνο
Εάν λοιπόν ένας πωλητής μετά από μέρες σε αυτή τη κατάσταση κάποια στιγμή βαρεθεί και απλά 'σουτάρει' κάποιον δεν το βρίσκω καθόλου παράλογο
Εάν όμως ό ενδιαφερόμενος δείξει ενδιαφέρον κάτι περισσότερο από ακαδημαικό και γνώσεις τέτοιες που να δείχνουν ότι το αντικείμενο το κατέχει τότε και ο πωλητής θα δώσει περισσότερο ενδιαφέρον
 
Εδώ όμως φίλε είσαι πολύ λάθος..
1ον..Το αν θα αγοράσει κάποιος ένα προιόν εξαρτάται και απο τον πωλητή..πόσο καλά θα το πλασάρει,τη συμπεριφορά του και πολλά άλλα..Αν λοιπον δεν πουλάει τότε είναι κακός πωλητής!!
2ον Αν μετά απο μερικές μέρες βαρεθέι τότε δεν κάνει για πωλητής!!Να πάει να γίνει κάτι άλλο!!
3ον..Δε νομίζω ότι δεκάδες άτομα τη μέρα και κάθε μερα  θα πάνε να ρωτήσουν για ρολόι των 2000€
4ον..ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τον αγοραστή για το προιόν,ακόμα και αν δεν το ξέρει..όχι να περιμένει να μάθει απο τον πελάτη ή να πιάσει κουβέντα για να έχει ενδιαφέρον!!Αν είναι δυνατον...Hobbie κάνει η επάγγελμα??
Και το πιο σημαντικό για το σωστό επαγγελματία..Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
      

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 241
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 01:18:22 πμ »
Φίλε μου μιλάς έτσι γιατί δέν έχεις κάνει τόν πωλητή
Κατ αρχήν δεν νομίζω ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο για να ξεκινήσω από το τέλος
Κανείς δεν έχει πάντα δίκιο
Το εάν πουλάει ο πωλητής εξαρτάται από πολλά πράγματα αλλά εάν καθήσεις δίπλα σε έναν που έχει κάποιο μαγαζύ και τόν ρωτήσεις πόσες φορές τό ρωτάνε την ημέρα για κάθε προιον που έχει στην βιτρίνα ιδίως εάν είναι κάπως φανταχτερό θα σου απαντήσει και εάν είσαι κάπως καλόπιστος θα καταλάβεις
Εδώ δεν σου μιλάω για πωλητές που βρίσκονται καταλάθος εκεί αλλά για πωλητές που έχουν κάνει και μαθήματα συμπεριφοράς και πωλήσεων εκτός από την πληρη πληροφόρηση για τα χαρακτηριστικά του προιόντως που γίνονται στίς μεγάλες εταιρίες αλλά και που μετα από όλλα αυτά έρχεται και ο κορεσμός τών ερωτήσεων για το ίδιο θέμα ιδίως εάν είναι και κουτές
Breil Manta
Philip watch
Zenith varius models Omega idem Varius vintage pocket watches etc.etc

Αποσυνδεδεμένος jimko7

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 638
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 01:32:47 πμ »
Σκοπός μου βεβαια δεν είναι να αντιπαρατεθώ με σένα..και ξεφύγαμε απο το αρχικό μας θέμα λίγο!
Πωλητής δεν είμαι,αλλά έχω δικιά μου επιχείρηση και λόγω του εξιδεικευμένου αντικειμένου,δέχομαι κάθε μέρα ερωτήσεις απο πολλούς..και χαίρομαι που τις δέχομαι γιατί αυτό σημαίνει ότι έχω δουλειά!!
Για να μην πω λοιπόν και άλλα πολλά...αυτή είναι η διαφορά νοοτροπίας και ο νοοών νοείτω!!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
      

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 07:30:38 πμ »
Θα πω-γράψω κάποια πράγματα χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω.
Υπάρχουν φορές που κάτι η αναδουλειά (δύσκολες εποχές) κάτι οι πελάτες που δεν έχουν τι να κάνουν η δεν ξέρουν τι θέλουν (όχι όλοι) κάνουν τους καταστηματάρχες να μην έχουν όρεξη και να συμπεριφέροντε έτσι.
Το ξαναγράφωδεν τους δικαιολογώ αλλά δείτε λιγάκι και αυτή την πλευρά.

Αποσυνδεδεμένος philosopher

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 370
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 08:42:41 πμ »
My 2 cents,

επειδή και εγώ έχω δουλέψει στη ζωή μου σαν πωλητής, πάντα είχα την άποψη οτι είναι "υποχρεωσή" μου να ενημερώσω τον εκάστοτε πελάτη για το προιόν που τον ενδιαφέρει και να τον βοηθίσω να βρει το προιόν που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του. (εγω βεβαια ασχολήθηκα με προιόντα τεχνολογίας αλλά δε νομίζω οτι είναι και τόσο διαφορετικό).
Όσο για το αν ο πελάτης έχει πάντα δίκιο και εγώ διαφωνώ γιατι είναι ορισμένες περιπτώσεις ξεφέυγουν απο τα πλαίσια της λογικής. Στις περισότερες πάντως οφείλω να ομολογίσω πως έχει  ;D
Εδώ υπάρχει και ένα λεπτό σήμειο, το τι είδους πελάτες θέλει να έχει ένα κατάστημα αλλά νομίζω στις μέρες μας αυτό είναι τρελή πολυτέλεια.

Αποσυνδεδεμένος kiko

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 612
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 09:12:24 πμ »
Φίλε μου μιλάς έτσι γιατί δέν έχεις κάνει τόν πωλητή
Κατ αρχήν δεν νομίζω ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο για να ξεκινήσω από το τέλος
Κανείς δεν έχει πάντα δίκιο
Το εάν πουλάει ο πωλητής εξαρτάται από πολλά πράγματα αλλά εάν καθήσεις δίπλα σε έναν που έχει κάποιο μαγαζύ και τόν ρωτήσεις πόσες φορές τό ρωτάνε την ημέρα για κάθε προιον που έχει στην βιτρίνα ιδίως εάν είναι κάπως φανταχτερό θα σου απαντήσει και εάν είσαι κάπως καλόπιστος θα καταλάβεις
Εδώ δεν σου μιλάω για πωλητές που βρίσκονται καταλάθος εκεί αλλά για πωλητές που έχουν κάνει και μαθήματα συμπεριφοράς και πωλήσεων εκτός από την πληρη πληροφόρηση για τα χαρακτηριστικά του προιόντως που γίνονται στίς μεγάλες εταιρίες αλλά και που μετα από όλλα αυτά έρχεται και ο κορεσμός τών ερωτήσεων για το ίδιο θέμα ιδίως εάν είναι και κουτές
+ 1000 φιλε μου.
μαλον οι συζητουντες  βλεπουν την συμπεριφορα  των πωλητων και καθολου των πελατων.ειμαι σιγουρος οτι ειναι ολοι τους του... δημοσιου γιατι εαν ηταν ελ επαγγελματιες σιγουρα θα ειχαν διαφορετικη αποψη.
εν πασει περιπτωση δεν πρεπει να τους βαζουμε ολους στο ιδιο τσουβαλι

Αποσυνδεδεμένος mitsman

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1156
  • Head over heels for 005
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 10:00:19 πμ »
Οταν ημουν φοιτητης δουλευα πωλητης σε πολυκαταστημα και επαιρνα 300€ για 4ωρο....Δεν μιλησα ποτε ασχημα σε κανεναν και δεν "εδιωξα" με τον τροπο μου κανεναν πελατη ακομα και κατι γριες κοτες που ερχονταν να ψωνισουν. Ειδικα οταν εχεις κινητρο να πουλησεις γιατι τα λεφτα θα πανε στην τσεπη σου τοτε πρεπει να εισαι ακομα πιο επαγγελματιας! ;) Δε μπορει να μπαινεις σε μαγαζι και να κοιταει ο αλλος τηλεοραση λες και μπηκες να πεις τα καλαντα! Γιατι τα λεφτα που θα του δωσεις μπορει εσυ να εχεις σκιστει να τα βγαλεις!
Φιλε Δημήτρη....Φιλικα Παντα ... με αισθημα φιλιας...

Αποσυνδεδεμένος Panagiotis_1975

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 308
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 10:48:28 πμ »
Συμφωνώ ότι σε πολλές περιπτώσεις οι υποψήφιοι πελάτες ρωτάνε απλά από περιέργεια, για να περάσουν την ώρα τους, να κάνουν τους έξυπνους κτλ..δηλ. μπορούν να είναι σπασ....δες με τα όλα τους! ;D Ωστόσο, θεωρώ ότι ο καλός πωλητής οφείλει να είναι έτοιμος (και εκπαιδευμένος) να αντιμετωπίσει με ευγένεια ακόμα και αυτούς κι αν χρειαστεί να τους διώξει θα το κάνει με τρόπο που θα του πουν κι ευχαριστώ! Βέβαια, οφείλουμε να παραδςχτούμε ότι οι πωλήσεις είναι δύσκολη δουλειά που δεν κάνει για όλους...ειδικά δε στην Ελλάδα είναι και υποτιμημένη και κακοπληρωμένη δουλειά λόγω κακής νοοτροπίας και ασχετοσύνης των καταστηματαρχών..Οπότε από μια άποψη δικαιολογώ και τον πωλητή που παίρνει τα 700-800 ευρώ να μην είναι τέλειος στη δουλειά του αφού δεν του δίνουν κίνητρα..όταν όμως δουλεύει με ποσοστά τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά..

Επί του προκειμένου τώρα...ειδικά σε ό,τι αφορά τα ρολόγια (και μάλιστα τα ακριβά) δείχνει τουλάχιστον επαρχιωτισμό, υπεροψία και ασχετοσύνη να βάζεις (όπως κάνουν πολλοί καταστηματάρχες στην Ελλάδα) κακοπληρωμένους, ανεκπαίδευτους και χωρίς κίνητρα ανθρώπους να τα πουλήσουν..Με τη λογική αυτή έχει δημιουργηθεί μια κάκιστη κατηγορία πωλητών, οι οποίοι αντιμετωπίζουν τον υποψήφιο πελάτη με κόμπλεξ και καχυποψία και ούτε λίγο ούτε πολύ θεωρούν ότι χάνουν το χρόνο τους με το να εξυπηρετήσουν κάποιον που απλά κάνει έρευνα αγοράς! Με άλλα λόγια προσπαθούν να "κόψουν" τον πελάτη (από το ντύσιμο, τη συμπεριφορά κτλ) και προσπαθούν να τον κρατήσουν μόνο αν τους φανεί ματσομένος, "ζεστός" κτλ..όλους τους άλλους τους αντιμετωπίζουν σαν θλιβερά υποκείμενα που τους τρώνε το χρόνο...Δε χρειάζεται βέβαια να επιχειρηματολογήσω για το πόσο κοντόφθαλμη και αντιεπαγγελαμτική είναι η συμεριφορά αυτή, την οποία δυστυχώς συναντάει κανείς σε αρκετά "ακριβά" μαγαζιά στην Ελλάδα αλλά πολύ σπάνια στο εξωτερικό..