Συμφωνώ ότι σε πολλές περιπτώσεις οι υποψήφιοι πελάτες ρωτάνε απλά από περιέργεια, για να περάσουν την ώρα τους, να κάνουν τους έξυπνους κτλ..δηλ. μπορούν να είναι σπασ....δες με τα όλα τους!

Ωστόσο, θεωρώ ότι ο καλός πωλητής οφείλει να είναι έτοιμος (και εκπαιδευμένος) να αντιμετωπίσει με ευγένεια ακόμα και αυτούς κι αν χρειαστεί να τους διώξει θα το κάνει με τρόπο που θα του πουν κι ευχαριστώ! Βέβαια, οφείλουμε να παραδςχτούμε ότι οι πωλήσεις είναι δύσκολη δουλειά που δεν κάνει για όλους...ειδικά δε στην Ελλάδα είναι και υποτιμημένη και κακοπληρωμένη δουλειά λόγω κακής νοοτροπίας και ασχετοσύνης των καταστηματαρχών..Οπότε από μια άποψη δικαιολογώ και τον πωλητή που παίρνει τα 700-800 ευρώ να μην είναι τέλειος στη δουλειά του αφού δεν του δίνουν κίνητρα..όταν όμως δουλεύει με ποσοστά τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά..
Επί του προκειμένου τώρα...ειδικά σε ό,τι αφορά τα ρολόγια (και μάλιστα τα ακριβά) δείχνει τουλάχιστον επαρχιωτισμό, υπεροψία και ασχετοσύνη να βάζεις (όπως κάνουν πολλοί καταστηματάρχες στην Ελλάδα) κακοπληρωμένους, ανεκπαίδευτους και χωρίς κίνητρα ανθρώπους να τα πουλήσουν..Με τη λογική αυτή έχει δημιουργηθεί μια κάκιστη κατηγορία πωλητών, οι οποίοι αντιμετωπίζουν τον υποψήφιο πελάτη με κόμπλεξ και καχυποψία και ούτε λίγο ούτε πολύ θεωρούν ότι χάνουν το χρόνο τους με το να εξυπηρετήσουν κάποιον που απλά κάνει έρευνα αγοράς! Με άλλα λόγια προσπαθούν να "κόψουν" τον πελάτη (από το ντύσιμο, τη συμπεριφορά κτλ) και προσπαθούν να τον κρατήσουν μόνο αν τους φανεί ματσομένος, "ζεστός" κτλ..όλους τους άλλους τους αντιμετωπίζουν σαν θλιβερά υποκείμενα που τους τρώνε το χρόνο...Δε χρειάζεται βέβαια να επιχειρηματολογήσω για το πόσο κοντόφθαλμη και αντιεπαγγελαμτική είναι η συμεριφορά αυτή, την οποία δυστυχώς συναντάει κανείς σε αρκετά "ακριβά" μαγαζιά στην Ελλάδα αλλά πολύ σπάνια στο εξωτερικό..