Εγώ θα έστελνα ένα ολοκαίνουριο, άψογο προϊόν στον πελάτη μου για να μην τον ταλαιπωρώ με τα λάθη μου και θα κρατούσα το ελαττωματικό για έλεγχο.
Φιλικά
Δημήτρης
Blacκbird aftersales service,κυριες και κυριοι
ΥΓ.Παντως η αντιμετωπιση ποικιλει απο μαρκα σε μαρκα κι απο AD σε AD.Σε μεγαλο ξενο φορουμ εξω που διαβαζω για Breitling συγκεκριμενα,για εμφανη κατασκευαστικα λαθη(ατελειες καντραν-στεφανης,σκονουλα πισω απ το κρυσταλλο,ατελειες φινιρισματος) που γινονται αντιληπτα νωρις μετα την αγορα,τα αλλαζουνε κατευθειαν με νεο ρολοι.