1.)
Φιλε Παντσο......
....Ομως πρεπει να παραδεχθεις οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των οπαδων της Φερραρι εμαθαν και ασχοληθηκαν στην μετα σουμαχερ εποχη....
Συμφωνώ (σχεδόν) απόλυτα(ίσως όχι η συντριπτική, αλλά σίγουρα ένα σεβαστό ποσοστό...).
2.)
.... Με αυτους εγω γελαω! Οταν με την φερραρι γελαγαν οι παντες τοτε ολοι αυτοι οι φανατικοι γνωστες που ηταν? Και για αυτο ειπα πριν την 640/641. Εμενα με χαλαει (και δεν μιλαω προσωπικα) να ακολουθεις κατι οταν αυτο κερδιζει και μετα τιποτα.... Ολοι ειναι μπαρτσελονα, μετα ολοι Ρεαλ, ολοι τωρα ειναι μακλαρεν, κτλ....
Εγώ δεν γελώ απλά, αλλά ξεκαρδίζομαι !
Απεχθάνομαι τέτοιου είδους ανθρώπους που άγονται και φέρονται, ανάλογα με τις επιταγές των καιρών.
Εγώ τουλάχιστον, υποστήριζα τις ιταλικές εταιρείες (με επιχειρήματα) και θα συνεχίσω να το κάνω, μέχρι αυτές να πάψουν να υπάρχουν .-
Γεννήθηκα στα πέτρινα χρόνια των Ferrari, αλλά για μένα δεν έπαιξε απολύτως κανένα ρόλο . . .
3.)
Επειδη εισαι τιφοζι θα σου πω κατι που εχω ξαναγραψει......Απεχθανομαι την φερραρι οχι γιατι δεν εχει κατασκευασει θεικα αυτοκινητα...την απεχθανομαι γιατι οι ιταλοι για τουλαχιστον 20 χρονια δινοντας βαση μονον εκει εχουν κυριολεκτικα βιασει τις αγαπημενες μου Αλφα και Λαντσια.
Το ότι η Fiat έχει κάνει τραγικά λάθη, είναι αναμφισβήτητο.-
Δεν φταίει όμως η Ferrari γι'αυτό . . .
Επέτρεψέ μου, αλλά νομίζω πως η λέξη "απεχθάνομαι" είναι τουλάχιστον άδικη . . .
Όσον αφορά στις άλλες 2 ιστορικότατες εταιρείες, η αλήθεια είναι πως δεν τους έχουν δώσει τη δέουσα προσοχή και οφείλω να συμφωνήσω μαζί σου.
Νομίζω όμως πως (ειδικά για την Alfa), θα αντιστραφούν τα πράγματα το επόμενο διάστημα.
4.)
.... Οταν η Αλφα εβγαζε την tipo159, P3, bimotore o entzo ετρωγε τορτελινια με μοτσαρελλα . Ελεος ποια με ολη αυτη την διαφημιση, τις μπλουζες, τα αλογα και ολο αυτο το τραγικο μαρκετινγκ.
Υπερβολικά γλαφυρό, αλλά αληθινό . . .
Το κακό με το marketing όμως που είναι?
Μάλλον δεν έχεις παρατηρήσει, το αισχρό γερμανικό marketing ...
Αν αυτοί είχαν την ιστορία και τις επιτυχίες των Ιταλών, θα μας τα είχαν κάνει τούμπανα (sic) . . .
Εδώ μας τα έχουν κάνει τσουρέκια ( ξανά sic) με κάτι εταιρειούλες του κwλου, οι οποίες θέλουν να λέγονται sport κατασκευαστές, με τα SUV τους να φιγουράρουν περήφανα στις βιτρίνες, και μάλιστα με κινητήρες ταπεινής καταγωγής . . .
5.)
Εγω δεν κοιταω σημαιες..Εξεταζω μηχανολογια, σχεδιαση και πολλα αλλα...... Ο αγαπημενος μου οδηγος ηταν ο σεννα και μετα ο Ζιλ βιλνεβ. Εχω διαβασει απειρες φορες για το πως ο νουβολαρι το 35 ξεφτιλισε στο Ρινγκ τις W25 με την αρχαια P3. Ιταλικο αυτοκινητο κερδισε.....
Δεν σου ειπα πως ειπα οπαδος της Μακλαρεν γιατι δεν ειμαι. Τις Λοτους υποστηριζα οταν ξεφτιλιζαν τα φερραρι που ειχαν και 200 αλογα παραπανω. Με τον κολιν τσαπμαν ημουν και τα δημιουργηματα του..... Εσυ υπεθεσες ομως πως ειμαι και για αυτο κανεις λαθος.
Ούτε εγώ κοιτώ σημαίες.
Τυγχάνει η δική μου φιλοσοφία και άποψη να ταυτίζεται με τις ιταλικές και όχι με άλλες κατασκευές. . .
Αν με νικούσε η Lotus, θα στεναχωριόμουν, αλλά θα σεβόμουν έναν γνήσιο αγωνιστικό κατασκευαστή.
Θα υποκλινόμουν στον Colin, επειδή γνωρίζω ότι δεν απόκλινε ούτε χιλιοστό από τις αρχές και πεποιθήσεις του.
(Άλλωστε δεν υπάρχει δυναμικό υποκατάστατο του βάρους . . .)
Τους τυχάρπαστους γυρολόγους, όμως δεν μπορώ να τους σεβαστώ, ειδικά όταν μιλούν για ηθική και ιστορία. . .
6.)
Η μακλαρεν ειναι ευνοημενη ομαδα. Φυσικα! Οπως και ηταν και η σιχαμενη γουιλιαμς. Και αυτο που ειπα για τα μοτερ της τογιοτα και της χοντα ψαξτο να δεις πως ισχυει
Αυτό όμως, δεν το έγραψες με εξίσου σαφή τρόπο νωρίτερα...
Άφησες να εννοηθεί, πως η Ferrari είναι η μόνη ομάδα που ευνοείται . . .
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, εάν εννοείς πως όλες οι ομάδες ευνοούνται αναλόγως την εποχή.
Αλλά, θεωρώ αν μή τι άλλο, τουλάχιστον αυθαίρετη,ανώριμη και επιφανειακή την άποψη πως μόνο η Ferrari ευνοείται.
7.)
Στο ξαναλεω παντως.......Αυτα που εγιναν στην σουμαχερ εποχη δεν εχουν ξαναγινει ποτε. Δεν ειναι δυνατον να αλλαζουν αποτελεσματα, να πηγαινει ο γερμανος ν απεφτει πανω σε χιλ, βιλνεβ και να μην τιμωρειται. Να κανει εγκηλματικο κλεισιμο σε φρεντσεν και τιποτα.....Να αλλαζουν οι κανονισμοι αναλογως στο πως βολευει το μαρανελλο. Εχουν γινει τα αισχη και πρεπει αφου ξερεις και λες πως εισαι αντικειμενικος να βγαλεις τα κοκκινα γιαλια και να τα παραδεχθεις! Η φερραρι ειχε αυτοκινητο κυριως απο αγγλους μηχανικους και σχεδιαστες επι μια δεκαετια! Ομως καποια πρωταθληματα που πηρε τα εχει παρει τσατσικα.......Δεν θα επρεπε να τα εχει παρει!
Ήμουν από τους λίγους, οι οποίοι δεν ήθελαν τον Σουμάχερ στην Ferrari, γιατί τον θεωρούσα ανήθικο (άσχετα με το αν είναι ή όχι ικανός οδηγός).-
Ομοίως δεν ήθελα ούτε τον Αλόνσο, γιατί τον θεωρούσα κλαψιάρη και ανέντιμο(άσχετα με το αν είναι ή όχι ικανός οδηγός).-
Αλλά βλέπεις δε με ρώτησαν εκεί στη Scuderia . . .
8.)
Στο ξαναλεω παντως.......Αυτα που εγιναν στην σουμαχερ εποχη δεν εχουν ξαναγινει ποτε. Δεν ειναι δυνατον να αλλαζουν αποτελεσματα, να πηγαινει ο γερμανος ν απεφτει πανω σε χιλ, βιλνεβ και να μην τιμωρειται. Να κανει εγκηλματικο κλεισιμο σε φρεντσεν και τιποτα.....
Νομίζω πως υπερβάλλεις λίγο ...
Τα γεγονότα των τελευταίων ετών, μάλλον σε διαψέυδουν .
Εκτός αν νομίζεις πως τα τελευταία πρωταθλήματα, ήταν πεντακάθαρα . . .
9.)
.....Να αλλαζουν οι κανονισμοι αναλογως στο πως βολευει το μαρανελλο. Εχουν γινει τα αισχη και πρεπει αφου ξερεις και λες πως εισαι αντικειμενικος να βγαλεις τα κοκκινα γιαλια και να τα παραδεχθεις!
Διαφωνώ κάθετα.
Εκτός αν δεχθούμε όλοι, ότι άλλαξαν κατα καιρούς οι κανονισμοί προς όφελος και άλλων ομάδων.
Αυτή τη μονομερή επίθεση, λυπάμαι, αλλά τη βρίσκω άστοχη.
10.)
Η φερραρι ειχε αυτοκινητο κυριως απο αγγλους μηχανικους και σχεδιαστες επι μια δεκαετια!
Κανείς και πουθενά δεν υποστήριξε πως η ομάδα απαρτίζεται αποκλειστικά από Ιταλούς!
Πώς θα μπορούσε άλλωστε μια ομάδα 500 ανθρώπων, να είναι αμιγώς ιταλική?
Ή μήπως οι γερμανικές είναι γερμανικές, κ.ο.κ. . . . ?
11.)
Ομως καποια πρωταθληματα που πηρε τα εχει παρει τσατσικα.......Δεν θα επρεπε να τα εχει παρει!
Στο σπίτι του κρεμασμένου, δεν μιλούν για σχοινί . . .
(ξέρω, ξέρω επαναλαμβάνομαι . . .)
12.)
Παντα φιλικα χωρις ιχνος ειρωνειας......
Παρομοίως, Pancho