Πήγα το Suunto Core Alu Deep Black στο κατάστημα από όπου το είχα πάρει πριν μερικούς μήνες για να αλλάξουν μπαταρία, η οποία μου έκανε εντύπωση που άδειασε σε λίγους μήνες, χωρίς να έχω κάνει κάποια χρήση, εκτός της ώρας που έβλεπα και μια φορά που πέρασα κάποιες ρυθμίσεις για υψόμετρο κλπ. Μετά από 20 μέρες και ορισμένα τηλεφωνήματα προς το κατάστημα, έλαβα ενημέρωση ότι σε 4 μέρες θα το είχα παραλάβει. Εδώ να σημειώσω ότι το κατάστημα το έστειλε στον αντιπρόσωπο της Suunto στην Ελλάδα. Αφού πέρασαν και άλλες 3 μέρες ξανακαλώ το κατάστημα και προς έκπληξη μου με ενημερώνει ότι το ρολόι θα αποστέλλονταν στην Φινλανδία επειδή έχει πρόβλημα, καταναλώνει μπαταρία εκτός των φυσιολογικών οριων. Επίσης είχα απευθύνει και ένα ακόμη ερώτημα στο κατάστημα και αυτό αφορούσε την αλλαγή δακτυλίου γύρω από το κρύσταλλο. Η απάντηση η οποία προήλθε από τον αντιπρόσωπο είναι ότι το κόστος θα ανερχονταν στα 140€ και με την προϋπόθεση ότι θα έπρεπε να αποσταλεί στην Φινλανδία διότι μόνο εκεί μπορεί να γίνει αλλαγή δακτυλίου το οποίο παει σετ με το κρύσταλλο. Απευθύνθηκα και σε ένα άλλο κατάστημα γνωστό το οποίο πουλά SUUNTO αλλά έχει και service και το κόστος για την αλλαγή δακτυλίου μου είπαν ότι θα ήταν 55€. Τι πιστεύετε ότι συμβαίνει, είναι λογικό το κόστος των 140€ για αυτή την αλλαγή; Το άλλο κατάστημα να το εμπιστευθω, με τα 55€;
Κάτι τελευταίο, μπορώ να διεκδικήσω νέο ρολόι, αντικατάσταση; Αν ναι πως; Γιατί ο αντιπρόσωπος δεν έδωσε σαφή εικόνα του τι θα γίνει. Ευχαριστώ.