Αποστολέας Θέμα: SUUNTO  (Αναγνώστηκε 27520 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gousias

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
SUUNTO
« Απάντηση #40 στις: Απρίλιος 13, 2013, 11:26:24 μμ »
Πως είσαι βέβαιος ότι σου έδειξε λανθασμένες μετρήσεις κι ότι το Casio είναι σωστό;

Αποσυνδεδεμένος time_ keeper

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: SUUNTO
« Απάντηση #41 στις: Απρίλιος 13, 2013, 11:40:56 μμ »
Πως είσαι βέβαιος ότι σου έδειξε λανθασμένες μετρήσεις κι ότι το Casio είναι σωστό;


με ενα gps ξερεις την αληθεια!

τα προτρεκ ειναι αριστα στις μετρισεις, μεχρι τα 1600 μετρα που ανέβηκα με το δικο μου, η απόκλιση ηταν μηδαμινή.

να και δυο φωτογραφιες




Αποσυνδεδεμένος KOSTAS31

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1006
    • Προφίλ
Απ: SUUNTO
« Απάντηση #42 στις: Απρίλιος 14, 2013, 08:12:48 πμ »
Πως είσαι βέβαιος ότι σου έδειξε λανθασμένες μετρήσεις κι ότι το Casio είναι σωστό;
εννοείται ότι ήξερα το υψόμετρο και την βαρομετρικη πίεση όταν έπαιρνα τις μετρήσεις. το υψόμετρο το βρίσκεις και στο Google map την πίεση υπάρχουν διάφορα μετερεολογικα site.

Αποσυνδεδεμένος gousias

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
SUUNTO
« Απάντηση #43 στις: Μάρτιος 15, 2014, 09:31:11 μμ »
Πήγα το Suunto Core Alu Deep Black στο κατάστημα από όπου το είχα πάρει πριν μερικούς μήνες για να αλλάξουν μπαταρία, η οποία μου έκανε εντύπωση που άδειασε σε λίγους μήνες, χωρίς να έχω κάνει κάποια χρήση, εκτός της ώρας που έβλεπα και μια φορά που πέρασα κάποιες ρυθμίσεις για υψόμετρο κλπ. Μετά από 20 μέρες και ορισμένα τηλεφωνήματα προς το κατάστημα, έλαβα ενημέρωση ότι σε 4 μέρες θα το είχα παραλάβει. Εδώ να σημειώσω ότι το κατάστημα το έστειλε στον αντιπρόσωπο της Suunto στην Ελλάδα. Αφού πέρασαν και άλλες 3 μέρες ξανακαλώ το κατάστημα και προς έκπληξη μου με ενημερώνει ότι το ρολόι θα αποστέλλονταν στην Φινλανδία επειδή έχει πρόβλημα, καταναλώνει μπαταρία εκτός των φυσιολογικών οριων. Επίσης είχα απευθύνει και ένα ακόμη ερώτημα στο κατάστημα και αυτό αφορούσε την αλλαγή δακτυλίου γύρω από το κρύσταλλο. Η απάντηση η οποία προήλθε από τον αντιπρόσωπο είναι ότι το κόστος θα ανερχονταν στα 140€ και με την προϋπόθεση ότι θα έπρεπε να αποσταλεί στην Φινλανδία διότι μόνο εκεί μπορεί να γίνει αλλαγή δακτυλίου το οποίο παει σετ με το κρύσταλλο. Απευθύνθηκα και σε ένα άλλο κατάστημα γνωστό το οποίο πουλά SUUNTO αλλά έχει και service και το κόστος για την αλλαγή δακτυλίου μου είπαν ότι θα ήταν 55€. Τι πιστεύετε ότι συμβαίνει, είναι λογικό το κόστος των 140€ για αυτή την αλλαγή; Το άλλο κατάστημα να το εμπιστευθω, με τα 55€;
Κάτι τελευταίο, μπορώ να διεκδικήσω νέο ρολόι, αντικατάσταση; Αν ναι πως; Γιατί ο αντιπρόσωπος δεν έδωσε σαφή εικόνα του τι θα γίνει. Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: SUUNTO
« Απάντηση #44 στις: Μάρτιος 15, 2014, 09:42:48 μμ »
Κρύσταλλο και δακτύλιο θα αλλάξουν, δεν θα κάνουν τίποτα φοβερό και τρομερό. Εγώ θα το έδινα εδώ.


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: SUUNTO
« Απάντηση #45 στις: Μάρτιος 15, 2014, 09:47:18 μμ »
Φίλε gousias μήπως θα μπορούσες να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος;

Κατ' αρχήν, πότε ακριβώς το αγόρασες και αν πήρες κανονική σφραγισμένη εγγύηση.
Περιγράφεις δύο προβλήματα (με την κατανάλωση και τον δακτύλιο).
Το πρώτο είναι σαφώς, ελάττωμα, που μάλιστα το ανέφερες στο κατάστημα από καιρό (πότε; ήσουν μόνος;).

Το δεύτερο, είναι ελάττωμα ή είναι φθορά που μπορεί να οφείλεται και σε δική σου χρήση;

Σε περιπτωση σοβαρου ελαττώματος, εννοείται, μπορείς να ζητήσεις αντικατάσταση.
Κάτω από προυποθέσεις όμως.. ;)

Αποσυνδεδεμένος gousias

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
SUUNTO
« Απάντηση #46 στις: Μάρτιος 16, 2014, 12:45:34 μμ »
Συγνώμη για την καθυστέρηση. Λοιπόν, απαντώντας σε αυτά που με ρωτήσατε, το αγόρασα 4/3/2013, Δεκέμβριος του ίδιου έτους βλέπω ένδειξη χαμηλής μπαταρίας και παράλληλα δεν επιτρέπεται να γίνουν ρυθμίσεις κλπ λόγω μπαταρίας. Επειδή εκείνη την περίοδο είχα κάποιο θέμα υγείας και μια χειρουργική επέμβαση, όταν μπόρεσα, δηλαδή στις 10/2/2014 το παρέδωσα στο κατάστημα για αλλαγή μπαταρίας (έχω δελτίο παραλαβής του καταστήματος) και τους διατύπωσα ταυτόχρονα την εντύπωση μου της ιδιαίτερα σύντομης αλλαγής μπαταρίας, χωρίς κάποια επιβεβαρημενη χρήση. Όπως βλέπετε μέχρι και σήμερα το ρολόι δεν το έχω. Μπορώ να διεκδικήσω αντικατάσταση με νέο;

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: SUUNTO
« Απάντηση #47 στις: Μάρτιος 16, 2014, 01:12:11 μμ »
το κατάστημα...με ενημερώνει ότι το ρολόι θα αποστέλλονταν στην Φινλανδία επειδή έχει πρόβλημα, καταναλώνει μπαταρία εκτός των φυσιολογικών οριων.

Εφόσον το κατάστημα πώλησης συνομολόγησε την ελαττωματικότητα, γιατί να μην απαιτήσεις αντικατάσταση;
Ασφαλώς, μπορείς να το κάνεις.
(αρκεί να είναι ακριβής η περιγραφή που έχεις κάνει ;) )

Αποσυνδεδεμένος gousias

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
SUUNTO
« Απάντηση #48 στις: Μάρτιος 16, 2014, 01:19:58 μμ »
Όπως τα περιέγραψα είναι. Μάλιστα κοίταξα την απόδειξη και το δελτίο για να είμαι ακριβής και στις ημερομηνίες. Επειδή θεωρώ σίγουρο ότι αν ζητήσω αντικατάσταση θα μου εκφέρουν αντιρρήσεις, καθώς και ότι μπορεί η εταιρεία να κάνει μερική αντικατάσταση κάποιου μηχανισμού ή αναβαθμιση ή επισκευή όπως μου είπε ο τεχνικός του service από Ελλάδα τηλεφωνικά πως μπορώ να διεκδικήσω νέο γιατί πλήρωσα 400€ για νέο και όχι ελαττωματικό;

Αποσυνδεδεμένος gousias

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
SUUNTO
« Απάντηση #49 στις: Μάρτιος 16, 2014, 01:23:19 μμ »
Το κατάστημα όταν τους ρώτησα ότι δεν με είχατε ενημερώσει για αυτή την κίνηση (αποστολή στη Φινλανδία) και ότι θα το παραλαμβανα την επόμενη που τους κάλεσα μου ανέφεραν ότι δεν ευθύνονται αυτοί, ο αντιπρόσωπος τους ενημέρωσε για αυτή την αλλαγή την τελευταία στιγμή. Από την άλλη ο αντιπρόσωπος έριχνε κατηγορίες στο κατάστημα για την καθυστερημένη επικοινωνία!

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: SUUNTO
« Απάντηση #50 στις: Μάρτιος 16, 2014, 01:34:22 μμ »
Όπως τα περιέγραψα είναι. Μάλιστα κοίταξα την απόδειξη και το δελτίο για να είμαι ακριβής και στις ημερομηνίες. Επειδή θεωρώ σίγουρο ότι αν ζητήσω αντικατάσταση θα μου εκφέρουν αντιρρήσεις, καθώς και ότι μπορεί η εταιρεία να κάνει μερική αντικατάσταση κάποιου μηχανισμού ή αναβαθμιση ή επισκευή όπως μου είπε ο τεχνικός του service από Ελλάδα τηλεφωνικά πως μπορώ να διεκδικήσω νέο γιατί πλήρωσα 400€ για νέο και όχι ελαττωματικό;


Παίρνεις αυτό http://www.mywatch.gr/index.php/topic,17147.msg214827.html#msg214827

Το προσαρμόζεις στο ιστορικό του ρολογιού σου, το υπογράφεις, το δίνεις σε ένα δικαστικό επιμελητή για επίδοση (κόστος 30 περίπου ευρώ) και δοκιμάζεις.

Αλλιώς, συμβιβάζεσαι με την επισκευή που σου προτείνουν. ;)

Αποσυνδεδεμένος gousias

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
SUUNTO
« Απάντηση #51 στις: Μάρτιος 16, 2014, 02:34:43 μμ »
Σε ευχαριστώ. Υποθέτω ότι θα πρέπει πρώτα να περιμένω την απάντηση από την εταιρία, δηλαδή αν θα το αντικαταστήσει εξολοκλήρου με νέο ή οχι;

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: SUUNTO
« Απάντηση #52 στις: Μάρτιος 16, 2014, 02:53:21 μμ »
... Υποθέτω ότι θα πρέπει πρώτα να περιμένω την απάντηση από την εταιρία, δηλαδή αν θα το αντικαταστήσει εξολοκλήρου με νέο ή οχι;

Όπως τα περιέγραψα είναι...Επειδή θεωρώ σίγουρο ότι αν ζητήσω αντικατάσταση θα μου εκφέρουν αντιρρήσεις..

Το ζήτησες ή υποθετικά ρωτάς αν θα πρέπει να περιμένεις την απάντησή τους;

Αν ναι, περίμενε, αν όχι, 'όρμα'.


(και μην μπλέκεις με αντιπροσώπους και τέτοια. κατευθείαν στον πωλητή. ας τα βρει εκείνος με την αντιπροσωπεία, που του έδωσαν να πουλήσει ελαττωματικό ρολόϊ..).




Αποσυνδεδεμένος gousias

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
SUUNTO
« Απάντηση #53 στις: Μάρτιος 16, 2014, 03:04:51 μμ »
Ρωτώ τι να κάνω, δεν έχω ξαναμπλεξει με τέτοιες καταστάσεις και φυσικά ούτε ήθελα ποτέ!

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: SUUNTO
« Απάντηση #54 στις: Μάρτιος 16, 2014, 03:12:59 μμ »
Ρωτώ τι να κάνω...

Πολύ καλά κάνεις :up:



Με την ευκαιρία, μια γενική συμβουλή: όταν μυριζόμαστε ότι κάτι δεν πάει καλά με ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ έχουμε αγοράσει, είναι καλό, στις σχετικές συνεννοήσεις με τον πωλητή, να είναι μαζί μας και κάποιος φίλος (για να ακούει..)

Αποσυνδεδεμένος gousias

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
SUUNTO
« Απάντηση #55 στις: Μάρτιος 17, 2014, 12:54:06 μμ »
Μίλησα με το 1520 προστασία καταναλωτών και μου είπαν ότι δεν είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να μου το αντικαταστήσει, ωστόσο είναι μια από τις επιλογές που μπορεί να αποφασίσει το κατάστημα, όπως και οι άλλες δυο-σύμφωνα με το 1520-είτε να το επισκευάσουν χωρίς να επιβαρυνθω κόστος εφόσον είναι στην εγγύηση, είτε να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα και αφού προσπάθησα να δώσω με αυστηρό ύφος την δυσαρέσκεια μου, ζήτησα την αντικατάσταση, η οποία δεν έγινε αποδεκτή! Όση ώρα κι αν προσπάθησα λέγοντας ότι είμαι δυσαρεστημένος κι ότι πλήρωσα ένα σημαντικό ποσό για το ρολόι, όχι μόνο δεν το έχω αλλά ούτε αυτοί ούτε ο αντιπρόσωπος μπορεί να πει με σιγουριά πότε θα το έχω! Έχουμε ωραία νομοθεσία που προστατεύει αυτόν που πληρώνει! Οπότε και το εξώδικο να κάνω δεν νομίζω ότι θα αποφέρει θετική έκβαση!

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 15008
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: SUUNTO
« Απάντηση #56 στις: Μάρτιος 17, 2014, 01:23:31 μμ »
Το ρολοι ειναι προφανως ελαττωματικο.
Επομενως εχεις δικαιωμα ειτε δωρεαν επισκευης ειτε αντικαταστασης (με αυτην τη σειρα) κι αν δεν μπορουν κατι απο αυτα επιστροφη των χρηματων.
Στειλε επιστολη αλλα κατα την αποψη μου οχι με δικ. επιμελητη αλλα συστημενη η με φαξ. Μην ξεχασεις να κανεις κοινοποιηση στη γεν. γραμματεια καταναλωτη και το συνηγορο του καταναλωτη.

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: SUUNTO
« Απάντηση #57 στις: Μάρτιος 17, 2014, 01:52:26 μμ »
Μίλησα με το 1520 προστασία καταναλωτών και μου είπαν ότι δεν είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να μου το αντικαταστήσει, ωστόσο είναι μια από τις επιλογές που μπορεί να αποφασίσει το κατάστημα, όπως και οι άλλες δυο-σύμφωνα με το 1520-είτε να το επισκευάσουν χωρίς να επιβαρυνθω κόστος εφόσον είναι στην εγγύηση, είτε να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα και αφού προσπάθησα να δώσω με αυστηρό ύφος την δυσαρέσκεια μου, ζήτησα την αντικατάσταση, η οποία δεν έγινε αποδεκτή! Όση ώρα κι αν προσπάθησα λέγοντας ότι είμαι δυσαρεστημένος κι ότι πλήρωσα ένα σημαντικό ποσό για το ρολόι, όχι μόνο δεν το έχω αλλά ούτε αυτοί ούτε ο αντιπρόσωπος μπορεί να πει με σιγουριά πότε θα το έχω! Έχουμε ωραία νομοθεσία που προστατεύει αυτόν που πληρώνει! Οπότε και το εξώδικο να κάνω δεν νομίζω ότι θα αποφέρει θετική έκβαση!

Λάθος..
Ακριβώς επειδή συμπεριφέρονται έτσι, ενδείκνυται απολύτως.

Αν πάλι, προτιμήσεις να στείλεις 'επιστολές', μην απορήσεις αν θα τις δεις να γίνονται σαϊτες.. ;)
Με επιστολές, τηλεφωνήματα και παρακάλια δεν πρόκειται να έχεις αποτέλεσμα εφόσον η συμπεριφορά του πωλητή είναι όπως την περιγράφεις. Εγγυημένα πράγματα!

Ή θα περιμένεις αν και όταν θα σου επισκευάσουν (ό,τι θελήσουν να επισκευάσουν), ή θα ενεργήσεις ανάλογα, τάσσοντάς τους και συντομότατη προθεσμία.





(απορία, όχι, όμως, προς εσένα: τι σόι άποψη είναι αυτή με τις επιστολές; ??? ??? επιστολογράφος θα γίνεται κάθε καταναλωτής ελαττωματικού προϊόντος;  ??? αυτό έλειπε!!)

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: SUUNTO
« Απάντηση #58 στις: Μάρτιος 17, 2014, 02:03:23 μμ »
Το ρολοι ειναι προφανως ελαττωματικο.
Επομενως εχεις δικαιωμα ειτε δωρεαν επισκευης ειτε αντικαταστασης (με αυτην τη σειρα) κι αν δεν μπορουν κατι απο αυτα επιστροφη των χρηματων.


Βίκτωρα, μας είπε: επιθυμεί την αντικατάσταση επειδή δεν του λένε πότε θα του το επισκευάσουν.




Στειλε επιστολη αλλα κατα την αποψη μου οχι με δικ. επιμελητη αλλα συστημενη η με φαξ.

Σιγά μη τους στείλει και λουλούδια..





Μην ξεχασεις να κανεις κοινοποιηση στη γεν. γραμματεια καταναλωτη και το συνηγορο του καταναλωτη.

Τώρα, μάλιστα..

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 15008
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: Απ: SUUNTO
« Απάντηση #59 στις: Μάρτιος 17, 2014, 03:08:46 μμ »
Σιγά μη τους στείλει και λουλούδια..

Οχι θα στελνει εξωδικα για να βγαζουμε εμεις κι οι επιμελητες τζαμπα λεφτα.
Ελα ρε Σπυρο τωρα..
Αφενος αλλαξαν οι εποχες αφετερου εισαι στα χωραφια μου. Δεν ακους το δασκαλο..