Αποστολέας Θέμα: Αγορά Ρολογιού  (Αναγνώστηκε 4476 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Eleftheria

• Just Registered
    • Προφίλ
Αγορά Ρολογιού
« στις: Ιούνιος 01, 2011, 09:58:56 μμ »
Καλησπέρα. Χαίρομαι πολύ που είμαι στην παρέα σας. Θέλω να κάνω δώρο ένα ρολόι στον φίλο μου και θα ήθελα την βοήθεια σας μιας κι εγώ είμαι άσχετη. Ψάχνω χρονογράφο να είναι μοντέρνος αλλά και διαχρονικός. Το ποσό που μπορώ να διαθέσω είναι έως 1500 ευρώ. Οι εταιρίες που έχω δει και μου αρέσουν είναι Breitling, Hamilton και Omega. Τι μου προτείνετε;

Αποσυνδεδεμένος nicolasg

• 48mm case
    • Προφίλ
Απ: Αγορά Ρολογιού
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 01, 2011, 10:01:19 μμ »
αυτό για να μην ξεφύγεις από χρήματα,θα σου περισσέψουν κιόλας
Hamilton x-wind

Αποσυνδεδεμένος assassin88

• 42mm case
    • Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 01, 2011, 10:01:49 μμ »
Καλησπέρα και καλές δημοσιεύσεις!!!Οι επιλογές σε αυτά τα λεφτά που δίνεις είναι πολλές,αλλά από αυτές τις 3 μάρκες που έγραψες παραπάνω,μόνο χάμιλτον θα βρεις,γιατί οι άλλες 2 εταιρίες είναι νομίζω πολύ παραπάνω από 1500 ευρώ για έναν καλό χρονογράφο ;)

Εσύ ποιά συγκεκριμένα μοντέλα έχεις ''σταμπάρει''??
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2011, 03:06:49 μμ από assassin88 »

• Just Registered
    • Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 01, 2011, 10:07:03 μμ »
Δεν έχω δει κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο. Τα Breitling σε τι τιμές κυμαίνονται;

Αποσυνδεδεμένος ggeo7

• 38mm case
    • Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 01, 2011, 11:08:37 μμ »
Δεν έχω δει κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο. Τα Breitling σε τι τιμές κυμαίνονται;

Πανεμορφα ρολογια αλλα οχι χρονογραφους θα μπορουσες να βρεις με ~2000 τελικη τιμη...

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

• Honorary Moderator
  • Tourbillion
    • Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 01, 2011, 11:14:17 μμ »
Για απλό αυτόματο Breitling και όχι χρονογράφο, υπολόγιζε 1700-1800 ευρώ και πάνω.
Πχ

Για χρονογράφο από την ίδια εταιρεία, σε γενικές γραμμές από 2500 και πάνω.
Πχ